Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

Rimmel

Rimmel Glam Eyes Quad

Cienie są jedwabiście miękkie i łatwo się nakładają. Dzięki dużej ilości pigmentów dają intensywny kolor i zostawiają na skórze lśniącą poświatę.

Cena: 30zł / 4,2g

Kolor: 002 SMOKEY BRUN

Plusy: 

+ dostępność
+ wytrzymałe (na bazie cały dzień, na pudrze 8h)
+ wydajne... nic ich nie ubywa
+ długi termin ważności - ale to częste jeśli chodzi o cienie
+ pigmentacja: piękne, nasycone kolorki
+ nie podrażniają i nie uczulają
+ nie osypują się
+ cena (cienie są często w promocji)
+ wygodne estetyczne opakowanie, fajnie ze widać dokładnie kolorki
+ delikatne drobinki - osobiście nie lubię gdy kosmetyk jakikolwiek jest z brokatem itp te jednak sa bardzo delikatne i dają świetny efekt
+ fajnie że producent umieścił (z tyłu) na opakowaniu różne "sposoby" nakładania cieni


Minusy:

- aplikator
- łatwo z nimi przesadzić, a wtedy ciężko naprawić błąd

 MOJA OCENA: 10/10

A WY MIAŁYŚCIE Z TEJ KOLEKCJI CIENIE? JAKIE SĄ WASZE WRAŻENIA?

 

 

APROPOS  CIENI... TO CZY WIEDZIAŁYŚCIE TAKIE CUDA W SEPHORZE? JEST TO NOWOŚĆ DOSTĘPNA TYLKO W SEPHORZE. JAKIE SĄ WASZE WRAŻENIA??? 



Osobiście jak patrzę na te naklejane makijaże, to kojarzy mi się film pt. "Piąty element", w którym to główna bohaterka zrobiła sobie makijaż za pomocą sprzętu przypominającego lornetkę... Widziałyście ten film? Jeśli tak ma wyglądać przyszłość makijażu, to ja dziękuję ;P

 

9 komentarzy:

  1. ooo kiedyś miałam tę paletkę i moim ulubionym cieniem był ten beżowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność w malowaniu!
    cieni z Rimmel nie miałam jeszcze nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cieni z rimmel nie miałam nigdy, ale na tą paletke zwróciłam nie raz uwagę, jednak koniec końców trafiła się z limitowanki catrice i kupiłam tamtą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny dobór kolorów w tej paletce :) lubię taką kolorystykę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A czemu, fajnie by było tak bez problemu się pomalować, zamiast wiecznie walczyc ze wszystkimi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey! Kochana oznaczyłam się w Tagu Moje włosy w pigułce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam takie cienie o identycznym kolorze. Długo były moimi ulubionymi, później jednak zamieniłam je na paletkę Astor. Raczej już do nich nie wrócę, bo wolę bardziej chłodne brązy. Kiedyś używałam poczwórnych cieni z Rimmela, starej wersji której już nigdzie nie ma i z tamtych byłam bardziej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.