Obserwatorzy

czwartek, 9 maja 2013

A Ty uzupełniasz niedobory magnezu?




Polomag B6 jest preparatem przeznaczonym do codziennego uzupełniania diety w magnez i witaminę B6.

Zawiera optymalnie dobraną porcję magnezu
w formie organicznej oraz witaminę B6.


Polomag B6 znajduje zastosowanie:

  • w stanach zmęczenia i dekoncentracji
  • w okresie intensywnego wysiłku umysłowego lub/i fizycznego
  • w przypadku wzmożonego stresu
  • w przypadku nadużywania kawy, tytoniu, alkoholu

Magnez: przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego oraz mięśni. Wspiera też utrzymanie prawidłowych funkcji psychologicznych.
Witamina B6: pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego, przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Witamina B6 pomaga również w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych.

Składnik
Zawartość w 1 tabletce powlekanej
%RDA* Zawartość w 2 tabletkach powlekanych %RDA*
Magnez
51 mg
14
102 mg 28
Witamina B6
5 mg
143
10 mg 286
*RDA - zalecane dzienne spożycie


CENA: OK. 12 ZŁ






Magnez nie bez przyczyny nazywany jest „królem życia”. W organizmie każdego człowieka zachodzi około 600 procesów biochemicznych, z czego blisko połowa odbywa się przy udziale magnezu. – Jest to pierwiastek występujący we wszystkich komórkach ludzkiego organizmu.
Odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie nerwów i mięśni, a w szczególności za odpowiednią między nimi komunikację za pomocą impulsów nerwowych. Należy pamiętać, że magnez bierze udział w prawidłowym funkcjonowaniu kilkudziesięciu enzymów i procesów w naszym organizmie, m.in. w produkcji insuliny, procesie krzepnięcia krwi, prawidłowym działaniu witamin B1 i C. Magnez katalizuje wiele procesów życiowych w ustroju, jest czynnikiem wzrostu, działa tonizująco, jest czynnikiem regenerującym żywe komórki, przywraca równowagę psychiczną i układu nerwowego, drenuje wątrobę powiększając ilość wydzielanej żółci, jest antyseptykiem wewnętrznym i zewnętrznym, regulatorem równowagi wapniowej.
Magnez spowalnia procesy starzenia, rozpuszcza kamienie nerkowe, zwalcza podatność organizmu na powstawanie nowotworów, łagodzi i uspokaja bezsenność i zdenerwowanie, ma działanie przeciwwymiotne i przeciwbiegunkowe, przywraca wewnętrzny spokój organizmowi, broni organizm przed zakażeniami itp. 
Jako osoba aktywna i pracująca umysłowo, nie wyobrażam sobie życia bez suplementu magnezu. Polomag B6 jest wzbogacony w witaminę B6, a jego cena jest przystępna. Producent obiecuje nam 28% dziennego zapotrzebowania w jednej tabletce, a same pastylki  są niewielkie i łatwe w połykaniu. Jeśli chodzi o dostępność, to znajdziemy go w każdej aptece, gdyż jest to nasz, polski produkt.


A Wy uzupełniacie swoją dietę suplementami? 

28 komentarzy:

  1. Zapominam zawsze łykać magnez skutkiem czego oko mi skacze jak na trampolinie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo się działo jak przez tydzień nie brałam mg :)

      Usuń
  2. sama łykam magnez wiec wiem jaki jest niezbędny w zyciu człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam spory niedobór magnezu ale muszę 'łykać' razem z potasem, inaczej mam okropne skurcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana... skurcze to już konkretny niedobór. Musisz zadbać o uzupełnienie tych braków :)

      Usuń
  4. Łykałam jak chodziłam do pracy i wypijałam hektolitry kawy, teraz jem gorzką czekoladę no i witaminki prenatalne. Ale będę pamiętała na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam dosyć duże niedobory magnezu. Odkąd wyrobiłam w sobie nawyk przyjmowania go kłopoty ustąpiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja biorę codziennie, jak tylko mam kilka tygodni przerwy to zaczynają się problemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mało tego magnezu w 1 tabletce :( Ja mam zawsze niedobór i łykam Blumag Jedyny, w którym jest 100% dzienne zapotrzebowanie na ten pierwiastek. Gdy przyjmuje za mało magnezu mam skurcze łydek i źle się czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja po magnez sięgam gdy zaczynają łapać mnie skurcze, najczęściej łydek.

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam magnez i zamierzam systematycznie go przyjmować.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja przy swej miłości do kawy łykam systematycznie magnez, w moim przypadku jest to NeoMag Forte i jest w porządku, za to jak przestaję to oko mi skacze jak szalone :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinnam łykać ale z moją systematycznością jest ciezko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh, ja się przyznam bez bicia, że nie przyjmuję takich suplementów :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja stosuje magnez, bo mi powieka drga ;/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wole tego typu witaminki w pluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powinnam się skusić na jakieś tabletki z magnezem, bo ostatnio strasznie drgają mi mięśnie od jego niedoboru :(

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo nieregularnie, gdy nękają skurcze ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. You have a lovely blog!! What do you think about following each other on GFC or Bloglovin? Please follow me and leave a comment if you're interested and I'll follow back. Hope to hear from you soon.

    xoxo
    Louisa
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio nie biorę żadnych suplementów, ale muszę się rozejrzeć za jakimś ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj nie biorę, bo nie lubię suplementów...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. obecnie nie stosuję niczego, może przed sesją wrócę do magnezu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. też łykam magnez, ale innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Łykam magnez z B6, lepiej się po tym śpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Magnez jest bardzo istotny, staram się zażywać regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się opuściłam w łykaniu, dziś mi się przypomniało (przy okazji 'zjadania' tabletki na okresowy ból brzucha) ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam ;) u mnie niedobór magnezu objawiał się bólem stawów i mięśni nóg, szczególnie jak byłam po pracy . W końcu poszłam do apteki i polecono mi chela mag . Zażywam już 3 tyg. i zauważyłam że , nie łapią mnie skurcze . a stawy bolą znacznie łagodniej . Wiec musi działać ;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  26. też przydałoby mi się coś takiego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.