Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

LEGGINSY OD LUMIDE

CZY ZNACIE PRODUCENTA ODZIEŻY O NAZWIE LUMIDE?
JEŚLI NIE, TO Z CHĘCIĄ ZAPOZNAM WAS Z ICH OFERTĄ...


LUMIDE jest polskim producentem odzieży - 100% polskiej jakości! W Polsce powstają ich dzianiny, z których odzież jest wykonana, rodzima jest także jej produkcja - prowadzona w szwalni w Częstochowie.

LUMIDE PRZYSŁAŁO MI SWÓJ PRODUKT W POSTACI LEGGINSÓW...


CENA: 35.80ZŁ

DO KUPIENIA TU ----> http://lumide.pl <---- 


LUMIDE LEGGINSY idealnie wkomponowały się w moją jesienną stylizację. Czarne legginsy pasują do wszystkiego! Oto moja propozycja... 


LEGGINSY           LUMIDE 
MARYNARKA    ZARA
KOSZULKA        H&M
BUTY                 NEW LOOK
TOREBKA        NO NAME 

Torebkę z mojej stylizacji znacie z poprzedniego posta, buty pochodzą z czerwcowych zakupów- dla zainteresowanych --> TU

Dlaczego LUMIDE?
Po pierwsze: jakość, która jest świetna! Materiał i szycie są na prawdę solidne. Na zdjęciach możecie zauważyć, że legginsy mają delikatny, woskowany połysk - ostatni trend. Dodatkowo mają szeroką gumkę w pasie, fason biodrówek i brak klinów!!! Materiał z jakiego wykonane są legginsy jest rozciągliwy, dopasowuje się do ciała i co najważniejsze: WYSZCZUPLA!!! Propozycja zapiętek jest idealna na porę jesienno-zimową - nic nam nie będzie się podwijać do góry.



Legginsy Lumide nie prześwitują i są bardzo wygodne. Kupując naszą, polską odzież wspieramy rozwój polskiej gospodarki - POLECAM WAM!!!


24 komentarze:

  1. Fajne zestawienie :) Leginsy prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Leginsy są świetne ;))
    Bardzo ciekawe zestawienie ;D
    Torebka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladaja calkiem fajnie :) na chabrowe bym sie skusila

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jednak najładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie dobrałaś całość stroju:) oczywiście w roli głównej z leginsami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz zerknę co tam mają fajnego, czarnych mam mnóstwo, ale może inny kolor:]

    OdpowiedzUsuń
  7. moje nogi na legginsy się nie nadają :P zazdroszczę wszystkim, które mogą je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jednak uważam, że legginsy obok t-shirtów są najbardziej uniwersalną częścią garderoby i nadają się dla każdego :)
    li_lia
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię nosić legginsy, przebieram się w nie jak tylko wejdę do domu :) czy też jegginsy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne leginsy, ale moją uwagę bardziej przykuła ta torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. super te leginsy, niestety nie mogę pozwolić sobie na kolejne, bo mam za dużo, aż nie mieszczą się do szafki ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Do takich legginsów uważam, że nadają się tylko dłuższe bluzki, tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do legginsów zakładam tylko koszulki/tuniki (takie za tyłek). Prezentowana przeze mnie koszulka z H&M także jest 'za tyłek'.

      Usuń
  13. Uwielbiam leginsy , sa bardzo wygodne , szczególnie do stroju sportowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Leginsy świetna sprawa! Nie dość, że wygodne, to jeszcze fajnie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.