Obserwatorzy

poniedziałek, 10 marca 2014

Ogórkowo...


Jakiś czas temu, sklep internetowy  http://www.forever-young.pl  wysłał mi ten oto żel do twarzy. W zestawie znajdowała się delikatna myjka do oczyszczania twarzy pomocna przy demakijażu.
Zapraszam do zapoznania się z moją opinią na jego temat ;)



 SIMPLY BEAUTIFUL COLLECTION
ŻEL DO MYCIA TWARZY Z WYCIĄGIEM Z OGÓRKA
 
Kosmetyk pochodzi z Anglii.
KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA ZNAJDZIECIE TU ---> CUCUMBER GEL<----

POJEMNOŚĆ: 125ML

CENA: 27.90ZŁ

DO KUPIENIA TUTAJ ---> http://www.forever-young.pl<---


MOJA OPINIA:

Żel posiada bardzo wygodną pompkę, która się nie zacina ani nie blokuje. Opakowanie żelu jest bardzo zachęcające. Zapach ogórkowy - wspaniały! Powiew świeżości zauroczy każdą z Was. Bardzo ciekawym dodatkiem są pęcherzyki powietrza, które widać wewnątrz buteleczki. Konsystencja jest jak najbardziej właściwa, a kolor lekko zielonkawy.  Producent obiecuje nam nawilżenie i odżywienie, przyznam się, że nie do końca mogę się z tym zgodzić. 'Nawilża' owszem, aczkolwiek musiałam nałożyć krem, bo twarz była trochę ściągnięta w partiach suschych. 'Odżywia' - tego niestety nie zauważyłam. Polecany jest do stosowania na wiele sposobów i to mnie zaintrygowało. Wypróbowałam ten żel jako maseczkę, pozostawiłam dosyć grubą warstwę na twarzy przez 10 min. Po umyciu twarz była rzeczywiście zmatowiona i delikatna, aczkolwiek krem nadal musiałam nałożyć, bo odczuwałam nadmierne ściągnięcie. Cerę mam mieszaną, a producent poleca żel do każdego rodzaju skóry - nie mniej jednak przy mojej wymagającej cerze, nie do końca spełnia on moje wymagania. Natomiast wspaniale sprawdziła się delikatna myjka do demakijażu twarzy. Świetnie usuwa zanieczyszczenia, nawet te głębsze - skóra jest wyraźnie oczyszczona, matowa i wygładzona.


Polecam Wam odwiedzić profil na FB sklepu Forever Young---> facebook gdzie możecie dowiedzieć się o aktualnych promocjach i nie tylko ;)


A Wy znacie markę Simply Beautiful Collection? Używałyście jakiegoś kosmetyku?

39 komentarzy:

  1. kurcze kusi mnie ten produkt, fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizualnie do mnie przemawia , ale jakoś boję się tego efektu "ściągania" na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju jak ja bym chciała mieć coś ogórkowego! Uwielbiam ten zapach w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o ty produkcie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie go zaprezentowałaś, nie słyszeliśmy o nim, ale kusi, szkoda, ze ma ten alkohol w składzie......

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt, sadzę że ten żel idealnie spisze się na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niestety pewnie by przesuszał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę. Ja mam cerę mieszaną, więc odrobinkę 'ściągnął' te suche partie, ale na reszcie twarzy było jak najbardziej OK ;)

      Usuń
  8. Ciekawy produkt no i plus za myjkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myjka nie jest częścią zakupu - można dokupić ją dodatkowo, przy zakupie produktów Simply Beautiful Collection.

      Usuń
  9. konsystencja i kolorek rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygląda ten ogórkowy żel do mycia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jest to żel do twarzy, którego używa się jak kremu. Myłam twarz tylko używając go jako maseczki.

      Usuń
  11. nie znam tej firmy, choć coraz głośniej o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam kosmetyków tej firmy. Ale produkt zachęcający , jego zapach musi być taki świeży i ładny :D .

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zapach ogórka w kosmetykach do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja się skupiłam tym razem na pięknych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm, pierwszy raz słyszę o tej firmie i tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie brzmi :-) Lubię orzeźwiający zapach ogórka w kosmetykach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno pachnie zniewalajaco!

    OdpowiedzUsuń
  18. zapach zachęca do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piękne wiosenne zdjęcia, już one same są niezłą zachętą do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię ogórkowy zapach oraz kosmetyki forever-young.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ogórek w kosmetykach do twarzy, jego zapach przywołuje dobre wspomnienia :)
    Kosmetyki forever-young robią furorę na blogach, chętnie bym coś od nich wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się ta wielofunkcyjność żelu, jednak jakoś specjalnie mnie nie pociąga

    OdpowiedzUsuń
  23. ale mi się podoba kolor żelu w opakowaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszkę bałabym się tego ściągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy raz słysze o tej firmie :)

    Pozdrawiam
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie słyszałam o tej firmie ale przydałby mi się taki kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wypróbowałabym ten żel do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię uczucia ściągnięcia na twarzy, strasznie mnie to denerwuje i raczej unikam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kosmetyki ogórkowe, choć nie lubię ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardziej mnie interesuje myjka niż ten żel. Chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  31. Widząc ten produkt w sklepie, na pewno bym się nim zainteresowała - szczególnie przez jego konsystencję (zielone+bąbelki) ;)
    emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tego żelu nie znam i nie słyszałam o nim, ale miałam z tej firmy kolagenowy balsam do rąk i był rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.