Obserwatorzy

piątek, 9 stycznia 2015

żel pod prysznic

W dzisiejszym poście przedstawię Wam żel pod prysznic, który otrzymałam do przetestowania z jednego z moich ulubionych sklepów Skarby Syberii. Jakie są moje spostrzeżenia? Przekonacie się w dalszej części wpisu...


Kremowy Żel pod Prysznic "Relaks i Odżywienie"

Delikatny kremowy żel pod prysznic stworzony w oparciu o 18 minerałów z Morza Martwego posiada wyjątkowe właściwości lecznicze . Regeneruje i odmładza skórę, doskonale ją nawilża i odżywia.

Pojemność: 280ml

 

Cena: 11.94zł (PROMOCJA!)


DO KUPIENIA TUTAJ --->http://skarbysyberii.pl<---

 MOJA OPINIA:

Planeta Organica nie przestaje mnie zaskakiwać. Jak tylko przeczytałam o 18 wspaniałych właściwościach Morza Martwego, zawartych w tym żelu - musiałam go wypróbować. Bardzo przypadł mi do gustu aplikator - wygodny i użyteczny w wannie jak i pod prysznicem. Zapach jest bardzo przyjemny - nawet mój mąż docenił jego uniwersalną woń. Konsystencję określam jako właściwą - 'nie leje się' jak wiele tanich żeli pod prysznic. Duża pojemność i wydajność jest plusem. Żel świetnie myje skórę, nie przesusza jej i nie podrażnia. Delikatny zapach utrzymuje się na naszej skórze jeszcze przez 3-4 godziny po kąpieli. Bardzo istotną informacją jest brak parabenów i SLS. Producent zapewnia nas o ograniczności substancji z jakich wykonany jest żel. W składzie znajdziemy wiele organicznych ekstraktów. Podsumowując, Kremowy Żel pod Prysznic "Relaks i Odżywienie" uważam za kosmetyk godny polecenia i wypróbowania - szczególnie kiedy jest w promocyjnej cenie ;)

 

Znacie kosmetyki Planeta Organica? Jakie są Wasze opinie?

33 komentarze:

  1. Nie znam,ale wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam nawet tej firmy :P

    _____________________________________
    stylizacja w najgorętszych trendach sezonu
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to oznacza, że za rzadko do mnie zaglądasz ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. jaki ładny kolorek, chętnie wypróbowałabym ten żel, przy zamówieniu skusze się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze się zebrać za zamówienie tych kosmetyków, to na pewno wpadnie do koszyka i ten żel

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyki rosyjskie bardzo mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat na żelach pod prysznic lubię oszczędzać, ale chętnie testuję rosyjską pielęgnację twarzy i włosów - na razie skusiłam się na kilka saszetek z Babuszki Agafii i jestem zadowolona. Swoją drogą kupiłam je właśnie na Skarbach Syberii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy. Opakowanie żelu jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jak zapach utrzymuje się na skórze po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dopiero poznaję rosyjskie kosmetyki. Dziś przyszła do mnie paczka ze Skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy :( ale przymierzam się do poznania <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię, kiedy zapach żelu utrzymuje się po wyjściu spod prysznica.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ma skład, ciekawi jesteśmy zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam jedynie szampon tej marki i dość dawno temu

    OdpowiedzUsuń
  14. firma zacna lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 3-4 godziny to sporo jak na utrzymywanie się zapachu na skórze

    OdpowiedzUsuń
  16. warty wypróbowania :)

    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako fanka wszelkich trwałych zapachów, byłabym z tego kosmetyku zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Butelka wygląda bardzo atrakcyjnie, a konsystencja i kolor nie odstrasza. Chętnie zainteresuję się tą firmą ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. wow zapach który się tak długo utrzymuje na skórze.... haha super :D. Nie mam prysznica ale do wanny też spoko

    OdpowiedzUsuń
  20. OOO kolorek mi się podoba, opakowanie też, no całośc sprawia że chciałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego kosmetyku z tej strony Skarby Syberii, a brzmią na prawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym, ale najbardziej ciekawi mnie zapach żelu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię rosyjskie kosmetyki, tego żelu jeszcze nie miałam - szkoda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.