Obserwatorzy

czwartek, 12 czerwca 2014

różane tonikowanie...

W ostatnim poście można było przeczytać o mleczku różanym do demakijażu, a w dzisiejszym wpisie, chciałabym przedstawić Wam tonik różany od firmy Verona.



TONIK EXPERT CLEAN HD
Tonik Expert Clean HD o właściwościach odświeżających, tonizujących i nawilżających. Unikalna formuła z nowoczesnymi i wysoce zaawansowanymi technologicznie składnikami aktywnymi delikatnie i skutecznie orzeźwia skórę, przywracając jej odpowiednie pH. Produkt zapewnia ochronę cery przed wszelkimi toksynami, nadając jej świeży i zdrowy wygląd. Kwas hialuronowy dogłębnie nawilża, pantenol łagodzi podrażnienia. Nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry. Preparat nie zawiera alkoholu.

Pojemność 200ml

CENA: 6.99ZŁ


DO KUPIENIA TU --->http://www.mikase.pl<---


MOJA OPINIA:

Uwielbiam wszelkiego rodzaju wody różane za ich właściwości tonizujące. Tonik Expert Clean HD odżywia skórę, która staje się rozpromieniona i otulona lekką mgiełką aromatu różanego. Jest idealny do każdej skóry, a szczególnie szarej, zmęczonej, dojrzałej. Nie podrażnia, dlatego sprawdzi się także w pielęgnacji cery wrażliwej. Codzienne stosowanie toniku do twarzy uelastycznia, wygładza i nawilża skórę, przywracając jej naturalną równowagę. Łagodzi zmiany trądzikowe, jest idealnym uzupełnieniem wysuszających kuracji przeciwtrądzikowych. Dodatkowo ma przepiękny, różany zapach. W składzie znajdziemy także pentanol i kwas hialuronowy. Cena toniku jest bardzo przystępna, a jego działanie bez zarzutu! Jestem ogromnie zadowolona z tego produktu! Idealnie sprawdzi się w nachodzące lato! Z pewnością zakupię kolejną buteleczkę i Wam także polecam!




Przypominam także o poprzednich recenzjach Ingrid Cosmetics, które pojawiły się na moim blogu:


MLECZKO DO DEMAKIJAŻU TUTAJ ---> INGRID COSMETICS
BŁYSZCZYK DO UST TUTAJ --->INGRID COSMETICS


29 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę ten produkt na oczy :P


    ps. a u mnie? KOLOROWO - IDEALNIE NA LATO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zainteresował mnie jednak błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam :P fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tego toniku :) jak znajdę gdzieś stacjonarnie to kupię na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam płyn micelarny z tej serii ;) ładnie zmywa makijaż, ale trochę podrażnia oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo o nim słyszałam i z chęcią go wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakiś czas temu zrezygnowałam z toników :) i chyba nie słusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach różany w kosmetykach lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię zapachu róży :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu ale ostatnio właśnie zastanawiam się nad zakupem wody różanej. Szukam czegoś, co będzie łagodziło moją wiecznie niezadowoloną skórę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na szczęście nie mam trądziku ale fajnie, że łagodzi takie zmiany

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za różanymi zapachami jednakże tonik mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  13. Już kiedyś o nim czytałam :) I jak tylko spotkam go u siebie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo dobrego czytałam o tym toniku ! ;] Ale niestety nie przepadam za różami w kosmetykach więc nie sięgałam po niego;]

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem ciekawy, chciała bym wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ten tonik. Nie bardzo przepadam za różami w kosmetykach, ale są przecież gorsze zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować, własnie poszukuję dobrego toniku!

    OdpowiedzUsuń
  18. a więc ja zamiast toniku testowałam płyn micelarny jest genialny :) błyszczyk do ust mam ten sam :) a d tego dobrałam lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym go wypróbowała :) I cena jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś dla mnie, przydałoby się jakieś orzeźwienie dla mojej zmęczonej skóry :-) No i ta cena, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam jeszcze tego toniku.

    OdpowiedzUsuń
  22. może kiedyś wypróbuję, choć od kilku lat zamiast toników używam hydrolaty

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy raz widzę ten tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam do czynienia z produktami do pielęgnacji owej marki. Może kiedyś się na jakiś skuszę. A tonik prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.