Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

Nudziak od NYX...

NYX LIPSTICK 522 CIRCE

 

W poszukiwaniu idealnego koloru NUDE natknęłam się na Allegro na tą właśnie pomadkę. Jej cena była zachęcająca 15zł + przesyłka 7zł no i kolor mnie uwiódł :D Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy, więc z ogromną przyjemnością zamówiłam ów cudo.

 SKŁAD: Bees Wax, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax Ceresin, Polyethylene, Octyldodeanol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bis-Digylceryl Polyacyladipade-2, Diisostearyl Malate, B.H.A, Fragrance. Może zawierać: Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxide Red (CI 77491), Iron Oxide Yellow (CI 77499), D&C Red No.6 (CI 15850), Iron Oxide Black (CI 77499), Carmine (CI 75470), FD&C Blue No.1 Al Lake (CI 42090), FD&C Yellow No.5 Al Lake (CI 19140), or D&C Red No.7 CA Lake (CI 15850).

Plusy:
+ Wybór kolorów, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie
+ Konsystencja, wspaniała, aksamitna, nie potrzebujemy żadnych balsamów
+ Nie wysusza ust, przynajmniej u mnie, ale moje nie są skłonne do przesuszeń
+ Wygląda naturalnie
+ Bardzo dobrze na pigmentowana
+ Solidne opakowanie
+ Jest świetnie wyprofilowana, można wszędzie z łatwością dotrzeć, nawet do kącików ust
+ Matowa
+ Cena
+ zawiera wosk pszczeli

Minusy:
- nie trwała (zjada się błyskawicznie)
- podkreśla skórki, zbiera się w załamaniach ust

Pomadki nie kupiłabym po raz kolejny, z prostego powodu nietrwałości. A Wy miałyście do czynienia z pomadkami tej firmy? Jakie pomadki w kolorze NUDE polecacie?


CENA: 20-25zł

MOJA OCENA: 6/10

7 komentarzy:

  1. Ta pomadka ma taki kolor, że nawet nietrwałość bym jej wybaczyła!

    Co do Tisane to one są chyba w aptekach tylko. I nie mają nic a nic wspólnego z Ziają.
    Jest to balsam do ust na prawdę godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę! używam go od lat i zawsze mogę na niego liczyć. Kosztuje ok. 8 zł.
      Nawet dla Juniorka jest dobry

      Usuń
  2. uwielbiam takie cieliste kolory, normalnie rozpływam sie na ich widok..

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny kolor - uwielbiam takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam że Barry M Pale Nude jest świetna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.