Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

The Body Shop All-in-One Concealer - korektor do twarzy.

The Body Shop wypuścił nową serię kosmetyków All-In-One (wszystko w jednym) - niestety ten chwyt marketingowy mnie nie zachęca, ponieważ uważam, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Mimo wszystko jestem pod ogromnym, pozytywnym wrażeniem tego właśnie korektora. Tuż po nałożeniu go na skórę twarzy ma  on konsystencję podkładu dzięki czemu idealnie się rozprowadza na skórze. Następnie zasycha, wchłaniając się w skórę, nawilżając ją, a przy tym idealnie dopasowuje się do koloru twarzy i maskuje niedoskonałości - OGROMNY PLUS!  Można go dostać w 2 odcieniach, ja posiadam jaśniejszy:


Bardzo lekka formuła korektora wzbogacona w witaminę E i morula oil sprawia, że korektor perfekcyjnie sprawdza się także pod oczy. Powieki stają się natychmiastowo delikatne i nawilżone :)  Korektor ten idealnie sprawdzi się dla osób, które mają sińce pod oczami, i zmarszczki mimiczne wokół oczu. Cudownie się rozprowadza dając nam możliwość kontroli jego natężenia. Utrzymuje się na skórze 8-10 h bez poprawek :)

Uważam, że korektor jest wart swojej ceny, starczy z pewnością na długo, a jego formuła nas zachwyci. I choć hasło reklamowe "wszystko w jednym" uważałam za przesadne - zwracam honor.

 

cena: 50-70zł

moja ocena: 10/10

5 komentarzy:

  1. prezentuję się całkiem zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba czas nabyc i dla siebie takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie muszę sobie kupić korektor, przy wyborze na pewno uwzględnię Twoją opinię:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałby mi się :). Myślę, że się zaopatrzę przy najbliższej okazji.
    świetna recenzja! Pozdrawiam!
    mylittlemetal.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam problemy z cerą więc przydały mi się na pewno+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.