Obserwatorzy

wtorek, 22 września 2015

Rozdanie z Dermedic

DLA WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW MOJEGO BLOGA... ROZDANIE W KTÓRYM JEDNA OSOBA BĘDZIE MIAŁA OKAZJĘ WYPRÓBOWAĆ WSPANIAŁE I NIEZWYKŁE DERMOKOSMETYKI DERMEDIC!

Przybywam do Was z szybkim, ale bardzo wartościowym konkursem. Czy zastanawiałyście się kiedyś nad tym jaki powinien być Wasz idealny krem do twarzy? Aby wziąć udział w rozdaniu wystarczy opisać swoje preferencje lub marzenia dotyczące idealnego kremu do twarzy - prawda, że łatwe?




Nagrodą jest ten oto zestaw, w skład którego wchodzi:
ZESTAW HYDRAIN3 KREM-ŻEL + PŁYN MICELARNY



Aby otrzymać ZESTAW należy...

 

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (WARUNEK KONIECZNY)


2. Musisz odpowiedzieć na pytanie: JAKI POWINIEN BYĆ TWÓJ IDEALNY KREM DO TWARZY?
 
3. POLUBIĆ MOJEGO BLOGA NA FB ---> Zareklamowane-Przereklamowane <--- (WARUNEK DODATKOWY)


4. DODAĆ BANER NA SWOIM BLOGU LUB UDOSTĘPNIĆ ROZDANIE NA FB ( WARUNEK DODATKOWY) 

 
ROZKOSZUJ KOSMETYKAMI DERMEDIC! WYSTARCZY WZIĄĆ UDZIAŁ!



Schemat zgłoszenia:

1. Obserwuję jako:
2. Odpowiedź na pytanie:
3. Lubię profil FB: Tak/Nie
4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Tak/Nie (podaj adres)
E-mail: 


POWODZENIA!!!

http://www.dermedic.pl/


1. Organizatorem rozdania jest właściciel bloga, a sponsorem nagród firma Dermedic.
2. Rozdanie przeprowadzane jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
3. Rozdanie przeznaczone jest dla osób będących publicznym obserwatorem bloga, lubiących profil sponsora na FB oraz zamieszkałych na terenie Polski.
4. O wygranej zwycięzca zostanie poinformowany na łamach bloga i FB, a także e-mailem.
5. Zgłoszenia są przyjmowane od 22 września 2015 do 6 października 2015 do godz.24.00. Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Nagrodą jest powyższy zestaw kosmetyków.
7. Osoba wybrana oraz spełniająca podane warunki , otrzyma nagrodę jaka jest przeznaczona na owy konkurs.
8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w przeciągu 3 dni jak i wysyłka produktów, którą ponosi sponsor konkursu.
9. Zamieszczając komentarz zawierający chęć udziału w rozdaniu uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
10. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach.
11. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

33 komentarze:

  1. 1. Obserwuję jako: Kosmetyczna Obsesja
    2. Odpowiedź na pytanie: Przede wszystkim mój idealny krem powinien świetnie nawilżać, to jest mi najbardziej potrzebne.
    3. Lubię profil FB: Tak - Kosmetyczna Obsesja
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Nie
    E-mail:

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako: Zuza
    2. Odpowiedź na pytanie: Mój idealny krem powinien przede wszystkim mnie nie uczulać. Po wtóre musi dobrze nawilżać ale nie pozostawiać tłustej warstwy na buzi. Nie może też zapychać porów. Musi radzić sobie w walce z niedoskonałościami i przebarwieniami. Idealny krem w końcu powinien też ładnie pachnieć i zapobiegać starzeniu się skóry :) Krem idealny, co najważniejsze, powinien przynosić przyjemność z jego używania :)
    3. Lubię profil FB: Tak Zuzanna K.
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Tak dialoginaiwne.blogspot.com
    E-mail: fraglesik08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: MD BŻ
    2. Odpowiedź na pytanie:
    W pielęgnacji mojej twarzy
    Odżywienie mi się marzy.
    Twarz mam szorstką, wysuszoną,
    Może nawet odwodnioną
    Strefa T z kolei świeci
    No i w kulki sobie leci
    Jak tu znaleźć coś takiego
    Niedrogiego, lecz dobrego,
    Co gdzie trzeba to zmatowi
    Buzi krzywdy też nie zrobi?
    3. Lubię profil FB: Nie
    4. Baner na blogu: TAK http://groundbreaking-beauty.blogspot.com/
    E-mail: groundbreakingbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za wszystkie uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te firmę! I to bardzo !
    Powodzenia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Iris
    2. Odpowiedź na pytanie: Mój idealny krem powinien przede wszystkim być lekki i szybko się wchłaniać. Żebym mogła używać go i na noc i na dzień, żeby nie kleił się do poduszki i żeby dobrze trzymał się na nim makijaż. Powinien też działać dłużej niż kilka godzin, żebym mogła czasami o nim zapomnieć i nie mieć poźniej mnóstwa suchych skórek. Powinien też napinać skórę, w końcu czas nie biegnie do tyłu, i delikatnie ją rozświetlać.
    3. Lubię profil FB: Tak ( Aneta Sokowicz)
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Tak ( kraniec-teczy.blogspot.com )
    E-mail: iris06648@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję jako:Czasemtakjest
    2.Odpowiedź na pytanie:Mój idealny krem powinien nareszcie sprostać moim wymaganiom ,bo do tej pory żadnemu się to nie udało.Powinien łagodzić podrażnienia,nieco niwelować zaczerwienienia .nawilżać,i nie zostawiać tłustej powłoki.Jeżeli do tego wszystkiego uda mu się chociaż troszkę "spłycić"pojawiające się u mnie zmarszczki to będzie to mój numer1.
    3.Lubię profil na fb:Joanna Juźwiak i Czasem tak jest
    4.Baner ba blogu/udostępniłam na FB: tak(facebook)
    5.E-mail:szczudlo8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Spinki i Szpilki albo Anna Dziadosz (nie pamiętam, ale na pewno Obserwuję)
    2. Odpowiedź na pytanie: Idealny krem do twarzy dla mnie powinien być jak kochanek - czuły, delikatny, intensywny, ale jednocześnie dający mi swobode i oddech;).
    3. Lubię profil FB: Tak jako Anna Dziadosz
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: NIE
    E-mail: a.e.dziadosz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako : Jeszcze Lepiej
    2. Pytanie: Mój idealny krem powinien być lekki, szybko się wchłaniać tak by nadawał się pod makijaż, a co najważniejsze powinien zapewnić mi głębokie nawilżenie. Nie musi pięknie pachnieć - uważam, że krem ma spełniać rolę właśnie nawilżacza dla naszej skóry,a nie perfum ;)
    3. Nie
    4. Nie
    5. jeszczelepiejblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia wszystkim życzę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Kathy Leonia
    2. Odpowiedź na pytanie: Idealny krem powinien matowić moją tłusta facjatę przez cały dzień. Powinien także być odpowiednio odżywczy, co by chronić naskórek przed nadmierną utratą dobroci w nim zawartych. Idealny krem to także taki, który szybko się wklepie i wtopi w twarz i nie będzie rolował mi podkładu.
    3. Lubię profil FB: Tak/ Katarzyna P.
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: /Nie
    E-mail: kathyleonia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Żaneta Serocka
    2. Odpowiedź na pytanie: Krem idealny powinien mieć dobry skład, w którym nie mam miejsca na parafinę. Zaletą byłoby szybkie wchłanianie i lekka konsystencja oraz głębokie i intensywne nawilżenie. Musi nadawać się pod makijaż, być hipoalergiczny.
    3. Lubię profil FB: Żaneta Serocka
    4. Baner na blogu na dole http://www.babskikacik.pl/
    E-mail: cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: Eva Pe
    2. Odpowiedź na pytanie: Mój idealny krem do twarzy powinien przede wszystkim dobrze nawilżać skórę bez jej obciązania. Powinien szybko się wchłaniać, nie zostawiać tłustej czy lepkiej warstwy, dawać uczucie orzeźwienia. No i oczywiście nie zatykać porów, żeby mi tam na twarzy przypadkiem jakaś krosta się nie pojawiła. Dobrze byłoby, gdyby sprawdzał się też jako baza pod makijaż i nie powodował szybszego przetłuszczania się cery w strefie T.
    3. Lubię profil FB: Tak jako Lady in Black
    4. Baner na blogu Tak http://ladyinblack69.blogspot.com/
    E-mail: blodka69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam sporo kosmetyków tej marki :) Powodzenia wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Kosmetyczne Atelier
    2. Odpowiedź na pytanie: Mój idealny krem powinien dobrze nawilżać moją suchą skórę, nie pozostawiając lepkiej warstwy... Powinien pielęgnować skórę podczas każdej pory roku.
    3. Lubię profil FB: Tak jako Agata Kobylarz
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Nie
    E-mail: sofftine@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia wszystkim :)

    Pozdrawiam i cudownego weekendu życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako: bird cherry
    2. Odpowiedź na pytanie: Idealny krem powinien: nawilżać, nie zapychać, szybko się wchłaniać i nie zostawiać lepkiej, rolującej się warstewki.
    3. Lubię profil FB: Tak Bird Cherry
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/bird.cherry.96/posts/150216305326050?pnref=story
    E-mail: gadzina.podla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję jako: Sylwia Ka (sylliiaa)
    2. Odpowiedź na pytanie: Idealny krem to krem nawilżający moją z które i odżywiający ją dodatkowo.
    3. Lubię profil FB: Nie
    4. Baner na blogu (blog http://sylliiaa.blogspot.com/)
    E-mail: syl1991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako:Magdalena Sz L
    2. Odpowiedź na pytanie:mój idealny krem powinien być prede wszystkim skuteczny !! bo to najbardziej cenię, chciałabym by łączył 3 cechy : był nawilżający, przeciwzmarszczkowy i najlepiej ujednolicał kolor ( 'a la BB ), gdyby to wszystko łaczył i wszytskie trzy cechy były skutecznie ! zrealizowane to byłby mój krem ideał :)
    3. Lubię profil FB: Tak
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/magdalena.sz.12/posts/709655332468438?pnref=story
    E-mail: nikolsosna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. . Obserwuję jako: Joasiaczek
    2. Odpowiedź na pytanie: Polskie kobiety to takie Matki Polki. Oczekują od siebie więcej niż od innych. Tak jak i ja. Ostatnio jednak moja samoświadomość rośnie, a świat się nie zawali, jeśli raz nie wykrochmalę koszuli męża. Rosną też moje oczekiwania, także wobec kosmetyków. W końcu nawet wino nie smakuje dobrze w zniszczonej butelce.
    Od kremów oczekuje przede wszystkim nawilżenia. To mój priorytet. Nawadniam się od wewnątrz, ale czuję się bezpieczniej, gdy wiem, że mam na swojej skórze warstewkę ochronną. Oczywiście moja niedogodność sprawia, że ta warstewka musi być stosunkowo lekka.
    Po drugie, chciałabym, aby mój krem lekko rozświetlał moją cerę, nadawał jej blask i sprawiał, że wyglada świeżo.
    Ponadto, słoiczek kremu ma zaspokajać mój zmysł estetki :) i nie zakłócać zapachu moich perfum.

    3. Lubię profil FB: Tak (Joanna No...k)
    4. Baner na blogu: http://mowtylkoszeptem.blogspot.com
    E-mail: asikkk2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako: Ino1975
    2. Odpowiedź na pytanie:

    Przedstawiam Państwu idealny krem przeciwzmarszczkowy - SMILESERUM. Ten najnowszy preparat zapewnia całodzienny uśmiech. Dzięki niemu Twoja twarz będzie zawsze rozświetlona, pełna blasku i promienna. Zmarszczki i inne objawy starzenia się skóry znikną bezpowrotnie - po prostu ani Ty, ani inni nie będziecie ich widzieli. W zamian za to będzie widoczna uśmiechnięta, optymistyczna, kipiąca młodością twarz. Ten najnowszy wynalazek działa natychmiast po nałożeniu a jego efekt jest widoczny przez 24 godziny. Aktywne składniki zawarte w SMILESERUM działają nie tylko na skórę ale przede wszystkim na mięśnie twarzy! To prawdziwa innowacja! Potrzeba 17 mięśni, żeby się uśmiechnąć. I właśnie te 17 mięśni jest pobudzanych do działania przez ten nowy, cudowny produkt. Dzięki temu uśmiech sam pojawi się na Twojej twarzy a Ty przestaniesz się przejmować niedoskonałościami Twojej urody. Czyż nie jest to produkt, na który czekałaś już od dawna? Zmarszczki znikają zaraz po pojawieniu się uśmiechu na twarzy!

    3. Lubię profil FB: Anna Orzechowska
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Tak, https://www.facebook.com/anna.orzechowska.942/posts/1697427983820194?pnref=story
    E-mail: chnum1975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję jako: Edyta Maculewicz
    2. Odpowiedź na pytanie: Mój idealny krem do twarzy powinien być kremem firmy DERMEDIC.
    3. Lubię profil FB: Tak, jako: Edyta Maculewicz-Staszewska
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Tak (https://www.facebook.com/edyta.maculewiczstaszewska/posts/1098467453518559?pnref=story)
    E-mail: mysz.mac23@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję jako: Freemaniaczka
    2. Odpowiedź na pytanie: Mój idealny krem do twarzy powinien otaczać troską moją wrażliwą i wysuszoną skórę. Powinien on zawierać starannie wyselekcjonowane składniki, bezpieczne dla skóry i nie powodujące alergii.
    3. Lubię profil FB: Tak (Jako Patrycja Ksią...)
    4. Baner na blogu/ udostępniłam na FB: Tak https://www.facebook.com/anna.zet.96155/posts/1684412605136590?pnref=story
    E-mail: tysiorektysiorek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.