Obserwatorzy

sobota, 1 lipca 2017

Equalibra ponownie na moim blogu

Coraz bardziej popularne stają się produkty do pielęgnacji włosów, które zawierają emolienty. I choć nazwa może brzmieć znajomo, to nie każdy wie, jaką rolę pełnią owe substancje i czym właściwie są. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć ich temat.


Equilibra - Arganowy szampon ochronny 250ml Equilibra NATURALE

Szampon przeznaczony do włosów osłabionych i matowych. Dzięki działaniu naturalnych składników aktywnych zawartych w szamponie chroni je, przywraca blask, a także wzmacnia i odżywia na całej ich długości. Delikatnie oczyszcza bez efektu wysuszania włosów. Pozostawia je miękkie i błyszczące.

Co zawiera?
► Olejek arganowy: chroni odżywia i koi
► Ekstrakt z liści czarnej herbaty: wzmacnia włosy
► Proteiny pszeniczne: wzbogacają, wzmacniają strukturę
► Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza
Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadź na wilgotnych włosach, delikatnie masując, następnie spłucz obficie wodą. W razie kontaktu z oczami, przemyj je wodą.
Uwagi: Do użytku zewnętrznego, trzymać w miejscu niedostępnym dla dzieci.


NIE ZAWIERA: PARABENÓW WAZELINY PEG SLS i SLES ALKOHOLU SILIKONÓW BARWNIKÓW DODATKU SOLI ALERGENÓW
DELIKATNIE PERFUMOWANY
ŁAGODNY TESTOWANY KLINICZNIE
98% SKŁADNIKÓW POCHODZENIA ROŚLINNEGO


Składniki: Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.

 CENA: 19,99zł

 

DO KUPIENIA TUTAJ ->http://equilibrasklep.pl<-

Agranowa maska ochronna 200ml Equilibra NATURALE

Arganowa maska ochronna to świetna propozycja dla włosów osłabionych i matowych. Zawarty w masce olejek arganowy chroni włosy, odżywia je i koi. Ekstrakt z liści czarnej herbaty wraz z ekstraktem z siemienia lnianego odżywia i wzmacnia włosy na całej długości. Maska zawiera również substancje pochodzące z olejków roślinnych oraz glicerynę roślinną. Dzięki tym składnikom włosy stają się miękkie i łatwo je rozczesać. Przy regularnym stosowaniu maski, włosy są mocne, wygładzone i błyszczące. 

Sposób użycia: Maskę nałóż na mokre, umyte włosy i pozostaw na 5 minut. Po tym czasie spłucz dokładnie wodą. W przypadku kontaktu z oczami, natychmiast przemyj je wodą.

 

CENA: 28,99zł

DO KUPIENIA TUTAJ ->http://equilibrasklep.pl<-

Co to są emolienty i po co je stosuję?

EMOLIENTY to substancje, które tworzą na powierzchni włosa warstwę ochronną, zapobiegającą odparowywaniu wody. Utrzymują nawilżenie, zapobiegają także uszkodzeniom mechanicznym włosów, pełniąc funkcję ochronną. Emolienty mają za zadanie sprawić, że nasze włosy przestaną się puszyć i elektryzować. Przykładem emolientów będą wszystkie oleje i olejki (np. olejek arganowy), masło shea,silikony, parafina.
Emolienty nakładane solo lub w nadmiarze potrafią nadmiernie obciążyć włosy, sprawić, że szybciej będą się przetłuszczać i stracą objętość. Jednak emolienty trudno przedawkować i właściwie, pielęgnacja oparta o emolienty sprawdzi się na każdych włosach, szczególnie wysokoporowatych i zniszczonych.


Arganowa kuracja pod lupą

Arganowy szampon ochronny Equilibra NATURALE idealnie sprawdzi się na włosach matowych, doda im blasku. Dzięki swojej odżywczej formule nie tylko wizualnie poprawi ich kondycję, ale także odżywi i wzmocni od wewnątrz. W efekcie moje włosy po każdym umyciu były miękkie, wygładzone i błyszczące, a każde ich mycie uprzyjemniał mi świeży zapach szamponu, który utrzymywał się na moich włosach nawet do 2 dni. Całą kurację doskonale uzupełniła Agranowa maska ochronna Equilibra NATURALE, która spotęgowała efekt blasku i odżywienia moich włosów. To dzięki wysokiej zawartości olejku arganowego (który jest już na 5 miejscu w składzie kosmetyku) możemy spodziewać się fenomenalnego nawilżenia nawet przesuszonych rozjaśnianiem włosów. Maska zdecydowanie ułatwia rozczesywanie zapobiegając nadmiernemu wypadaniu i wyrywaniu włosów. Wystarczy pięcio-minutowa aplikacja aby uzyskać pożądany efekt. Oba produkty nie zawierają parabenów, silikonów, alergeneów ani PEG. Idealnie sprawdzą się na włosach farbowanych, kręconych, puszących się czy elektryzujących. Przystępna cena jest także atutem tych włoskich kosmetyków. Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektów arganowej kuracji i z przyjemnością Wam polecam!

26 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego szamponu. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nic nie miałam jeszcze z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam niedawno tę wersję. Mam nadzieję, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam niestety tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich, ale wybieram do moich włosów produkty intensywnie nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tego duetu nie miałam ale jestem wielką fanką kosmetyków Equalibra

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie znam tej marki, duet mnie zaciekawił, ale chyba najpierw zacznę od ich aloesowych cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Firmę znam się tej wersji nie jedynie aloesowa jak dobrze pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie tą firmę i ich kosmetyki ;) ale tych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szampon może i ja kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak moje włosy zareagowałyby na tą serię 😜

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o equalibrze :D Ojej nawet trudno mi to wypowiedzieć xd Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze to pierwsze słyszę o tych kosmetykach, ale cena jest całkiem ok, więc następnym razem zaopatrzę się w ten szampon :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię argan w pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ułatwienie rozczesywania właśnie czegoś potrzebowałam. Myślę, że taka kuracja dobrze mi zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie wypróbuje :) super skład produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.