Obserwatorzy

wtorek, 24 listopada 2015

otulacjąca kąpiel

W okresie jesienno-zimowym znacznie częściej wybieram kosmetyki, które zapewnią mi dogłębne nawilżenie mojej skóry. Niestety, ale wiatr, mróz i ogrzewanie dają się we znaki podejrzewam, że nie tylko mi. Dlatego jeśli poszukujecie nawilżającego kosmetyku do kąpieli lub pod prysznic, ten post Was zaciekawi...


Emolientowy Olejek do Kąpieli i pod Prysznic GoCranberry 200 ml + 50 ml GRATIS

 Kąpiel z dodatkiem Emolientowego Olejku GoCranberry doskonale nawilża nawet najbardziej suchą i wrażliwą skórę, jednocześnie nadając jej miękkość i zdrowy wygląd. Olej żurawinowy skutecznie regeneruje warstwę lipidową skóry, długotrwale zabezpieczając ją przed podrażnieniami. Olej ze słodkich migdałów pozostawia skórę gładką i elastyczną, a Witamina E skutecznie nawilża i łagodzi podrażnienia. Po zastosowaniu olejku skóra pokryta jest przyjemnym, ochronnym filmem, dlatego aplikacja balsamu nie jest konieczna. Systematyczne używanie olejku widocznie poprawia kondycję skóry, a przyjemny zapach umila codzienne stosowanie.


HIPOALERGICZNY

0% parafiny, pochodnych ropy naftowej,  silikonów, PEG, parabenów, konserwantów, mydła, SLS, SLES, GMO
• Odpowiedni dla cełej rodziny
• Nawilżenie i wygładzenie
• Pielęgnacja wrażliwej skóry
• Przebadany dermatologicznie
• Zawiera składniki z certyfikatem ekologicznym
• W testach konsumenckich 100% badanych doceniło właściwości użytkowe olejku*

* Szczegóły badań dostępne u producenta.



CENA: 39zł

DO KUPIENIA TUTAJ -->http://novakosmetyki.pl<--


MOJA OPINIA:
 Go Cranberry cieszy się ogromnym powodzeniem w blogosferze. Na moim blogu także miała swoje wielkie wejście 2 lata temu dlatego z największą przyjemnością podjęłam się kolejnych testów z jej udziałem. Olejek do kąpieli, który wybrałam z myślą o nadchodzącej zimie i mojej spragnionej nawilżania skórze, nie rozczarował mnie. Emolientowy Olejek do Kąpieli i pod Prysznic ma cudowny, słodki zapach. Wszystko to za sprawą oleju ze słodkich migdałów, który stanowi podstawowy składnik. Cały proces kąpieli odbywa się standardowo: myjemy się żelem/mydłem, po czym używamy olejku, który pozostawia naszą skórę w pełni nawilżoną. Możemy także dodać go do kąpieli, by zmiękczyć wodę. Spodziewałam się delikatnego pienienia się, ale niestety tego nie otrzymamy. Olejek wchłania się bardzo szybko, nie pozostawiając tłustej, nieprzyjemnej warstwy. Po jego aplikacji, nie musiałam stosować balsamu nawilżającego. Moja skóra była jedwabiście miękka, elastyczna, przyjemna w dotyku i ładnie pachniała. W składzie znajdziemy także witaminę E, która łagodzi podrażnienia np. po depilacji. Olejek może być stosowany przez całą rodzinę, gdyż jest w pełni naturalny i bezpieczny nawet dla najwrażliwszej skóry. Polecam!


Stosowałyście kiedykolwiek olejek do kąpieli lub pod prysznic? Jakie są Wsze wrażenia?

29 komentarzy:

  1. Nie znam tego ale na codzień używam olejków do kąpieli dostępnych w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio uwielbiam wylegiwać się w wannie i wlewać do niej wszystko co ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, zachęcające zdjęcia. Nie lubię nakładać balsamu, więc to coś dla mnie :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za olejkami, ale ten nawet bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam czasu na wylegiwanie się w kąpieli:( no chyba, że o pierwszej w nocy:P

    OdpowiedzUsuń
  6. nic tylko kąpać się w tych oparach:D

    OdpowiedzUsuń
  7. olejków nie stosowałam, ja tam lubię wchodzić pod prysznic, zrobić co mam zrobić i wyjść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham olejki do kąpieli i w ogóle olejowy fetysz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczynam poznawać Go Cranberry, dziś rozpoczęłam przygodę z maską do twarzy z komórkami macierzystymi.

    OdpowiedzUsuń
  11. OJ takie umilacze ja z chęcią widzę u siebie w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm chwilę się rozmarzylam... :) musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej firmy bardzo mnie kusza peelngo o ciała, sa genialne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie olejki pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  15. ALe ma świetny skład, zdecydowanie warty wypróbowania !
    Obserwuję i kliknęłam na stronkę:)
    Czy mogłabym prosić o poklikanie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. sam zapach kusi ;p skład mnie zainteresował :) chętnie się skuszę.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie olejki do kąpieli :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, coś dla mnie, nabrałam ochoty na kąpiel z takim olejkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejku uzywam pod prysznic. Jest tak świetny, że potem nie muszę nawilżać skóryt dodatkowym balsamem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.