Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

Firmoo - OKULARY dla każdego!

Jakiś czas temu firma znana już na blogach, Firmoo,  zaproponowała mi współpracę. Oczywiście po dłuższym zastanowieniu się, postanowiłam 'zaryzykować'. A to wszystko dlatego, że miałam pewne obawy... które okazały się bezpodstawne... same zobaczcie co wynikło z tej współpracy.


Oto co zamówiłam...

OKULARY ---> TRADYCYJNY KSZTAŁT UNISEX , zobaczcie jak wyglądają w katalogu ---> FIRMOO

CENA: 39$ (OK. 120ZŁ)

W zestawie znajdziemy materiał do czyszczenia okularów, pokrowiec oraz pudełko ochronne i śrubokręciki.

Model ten, dostępny jest w 3 wersjach kolorystycznych:


Niestety w moim przypadku firma kurierska połamała pudełko! Na szczęście nic się nie stało okularkom :)


Szkoda, że kurier nieostrożnie obchodził się z przesyłką, ponieważ pudełko jest skórzane, wygląda bardzo elegancko i solidnie, a zostało połamane :(


Zamawiając okulary w Firmoo bałam się o szkła, czy aby na pewno będą odpowiednio wykonane i dopasowane do moich potrzeb wzrokowych. Jednak podczas zamawiania, zauważyłam, że wszystkie dane, które miałam wypisane na recepcie, wystarczyło wpisać w rubrykę, która wyglądała praktycznie tak samo jak moja recepta. Wypełnienie zajęło mi 2 min. - to wybieranie oprawek zajęło mi 15min. - a wszystko dlatego, że wybór w Firmoo jest ogromny! Różne kształty, różne kolory - absolutnie każdy znajdzie coś dla siebie!


Co urzekło mnie w okularach? Otóż ich kształt - bardzo klasyczny i elegancki, który został wzbogacony o nowatorską oprawę. Plastikowa, czarna oprawka nadała nowego wyglądu mojej twarzy.

Cena. Ogromnym plusem Firmoo są ich ceny! Tak z ciekawości poszłam do pierwszego, lepszego salonu optycznego w moim mieście aby dowiedzieć się orientacyjnie ile wyniesie mnie zamówienie podobnych oprawek. Okazało się, że ta 'przyjemność' została wyceniona na 290zł! A w Firmoo cena wynosi 120zł! Różnica jest kolosalna!

Przesyłka. Jak wiele z Was wie, Firmoo działa międzynarodowo i aby uzyskać darmową przesyłkę do Polski, wystarczy zamówić okulary na 55$ (to około 170zł) - jest to świetna okazja! Jeśli chodzi o czas trwała wysyłki, w moim przypadku było to 8dni.

Strona internetowa Firmoo. Bardzo mile zaskoczona byłam 'dodatkami' ułatwiającymi wybór odpowiednich oprawek - po lewej stronie przy każdej oprawce, możemy wgrać swoje zdjęcie aby orientacyjnie zobaczyć jak będziemy w nich wyglądać! Każde oprawki opisane są co do milimetra, pozwalając na porównanie wymiarów z naszymi aktualnymi okularami...


Aby przybliżyć Wam jeszcze bardziej wygląd okularów, nagrałam filmik - w pełni amatorski, bez obróbek photoshop itp ;) Zapraszam!




!!! NIESPODZIANKA !!!!
Mam także niespodziankę dla WAS! Otóż... 5 pierwszych osób, które wpisze kod 'ZAREKLBLOGS4' otrzyma rabat w postaci 30$ na każde z klasycznych oprawek:
Czas rabatu jest ograniczony, bo kod działa tylko 14 dni i może użyty być tylko przez 5 osób, także śpieszcie się! Na prawdę warto!


Dodatkowo polecam wszystkim blogerkom współpracę z Firmoo:
Dajcie się zaskoczyć!

36 komentarzy:

  1. Ja zamawiałam dla męża od nich okulary. Są naprawdę trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy mają te okulary a ja jeszcze nie. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne oprawki :)
    okularów na co dzień nie noszę, ale przeciwsłoneczne by się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, i cena faktycznie przystepna. Ja niedawno dałam za moje 300 zł. Dlaczego nie spotkałam tej firmy prędzej ech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marzą mi się jakieś nowe, delikatne okulary - mój Narzeczony nie może znieść moich nerdowskich oprawek ;)
    do twarzy Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) i piękna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Od takiej ilości komplementów się rumienię :P

      Usuń
  8. bardzo ci w nich ladnie
    tylko pozazdroscic takiej wspolpracy

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię okulary z Firmoo. :) Też czekam na nowe oprawki ze współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Tobie bardzo ładnie w tych oprawkach. :)

      Usuń
  10. Również otrzymałam od nich okularki i jestem nimi zachwycona! :)
    Twoje świetnie Ci pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprawki fajnie się prezentuje ale ja nie nosze okularów prócz tych przeciwsłonecznych.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tez dzisiaj Firmoo na tapecie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. :) i kolejne Firmoo'we okularki ... ładne wybrałaś oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. także dostałam taką propozycje i własnie czekam na swoje okulary ;)
    dokładnie tak jak piszesz, cena jest dobra w porównaniu do zakupu okularow u okulisty :)
    Nie mogę się juz doczekać swoich okularów :D
    A Ty w swoich wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie przymierzam się do zakupu okularów...niestety nie jestem przekonana do zamawiania ich przez internet..mało które pasują do kształtu mojej twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie i do twarzy Ci w tych okularach. Zresztą co tu dużo mówić masz ładną dziewczęcą urodę i duże oczy, więc okulary tylko dodają uroku..:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś ładna:) Zapraszam Cie Kochana na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  18. pasują Ci te okulary :) szkoda, że futerał się zepsuł :(

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wyglądasz w okularach ale fotki chyba są z fotoshopa nienaturalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to bym się bała ze się pomylą i prześlą mi nieodpowiedni produkt i mi się oczy popsują

      Usuń
    2. Niestety nie znam się na Photoshopie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.