Obserwatorzy

niedziela, 21 maja 2017

zapach kobiety

Mojego bloga prowadzę już (dopiero) 5 lat i wierzcie mi na słowo, że przetestowałam wiele kosmetyków. Niektóre z nich były świetne, niektóre dobre, a jeszcze inne okazały się bublami. Nie mniej jednak są pewne produkty, które poznałam dzięki blogosferze i do których regularnie wracam z tych samych powodów... Mój dzisiejszy post będzie właśnie o takim produkcie-do którego wracam i będę wracać! Zapraszam ;)




Zamówione przeze mnie zapachy są inspiracją :
053 -Christian Dior J'adore
 170 - Calvin Klein Beauty



DLACZEGO WYBIERAM NICOLE?
Podstawowym atutem każdych perfum jest zapach - nie da się ukryć, że jest to główny faktor określający nasz wybór. To właśnie dany zapach sprawia, że kupujemy perfumę. Drugim, równie ważnym elementem jest trwałość danego zapachu. Musimy pamiętać o tym, że świeże zapachy są bardziej ulotne od orientalnych nut, a więc sięgając po perfumy inspirowane znanymi markami, warto mieć to na uwadze. Nicole tworzą bardzo ergonomiczne i dyskretne perfumy. Ich design pozwala nam na wybranie ulubionego zapachu w pożądanej pojemności, a bogaty wybór zapachów damskich jak i męskich sprawi, że każda z nas znajdzie coś dla siebie. Co więcej, Perfumy Nicole są idealnym wyborem dla osób poszukujących swojego wymarzonego zapachu w znacznie niższej cenie. 
Perfumy Nicole spełniają podstawowe wymogi każdej z nas: pięknie pachną, są trwałe (nawet do 12h!) i są w bardzo przystępnych cenach. Czego chcieć więcej? Zamów i się przekonaj, a docenisz tak jak ja :) 

16 komentarzy:

  1. przepraszam, ale muszę PERFUMY, nie PERFUM! to niepoprawna wersja. ja osobiście używam tych perfum z neness, albo perfumik, też są spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka sztuk perfumy? Proszę czytać ze zrozumieniem :)

      Usuń
  2. No tak najważniejszy jest zapach:) widzę że sporo tej marki ostatnio na blogach

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa jak pachną :) Szkoda, że na odległość nie da się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh, ależ mnie ciekawi ten zapach, do tego trwały super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Lady Million :) Bardzo fajny. Pisałam o nim jakiś czas u siebie :) Te które wybrałaś też wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachy muszą być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zapachy nie sa mi zupelnie znane

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zapachy Nicole. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałam i muszę potwierdzić - zapachy Nicole rzeczywiście są trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze wypróbować, dużo dobrego o nich wiele dziewczyn pisze.

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm tylko z tego co wiem, to teraz to są dwie różne firmy?

    OdpowiedzUsuń
  12. mam perfum od nich ;) zapach mężowi wzięłam zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego zapachu.Muszę się zainteresować.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc pierwszy raz o nim słyszę. Ja zawsze muszę jednak kupować stacjonarnie perfumy bo mam brak wyobraźni węchów xd Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.