Obserwatorzy

piątek, 21 lipca 2017

nietypowe serum

Moje problemy ze skórą głowy wydawały się nie mieć końca. Wiele z dotychczasowo stosowanych produktów pomogło, ale niestety krótkotrwale. Czy peelingujące serum do skóry głowy Bionigree coś zmieni? Wyleczy? Zapobiegnie nawrotom swądu? O nietypowym, oczyszczającym serum opowiem Wam w dzisiejszym poście!


Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01

Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01 to pierwszy w Polsce polski produkt kosmetyczny do oczyszczania skóry głowy charakteryzujący się najwyższą jakością naturalnych składników, dodatkiem olejku z czarnej porzeczki i potwierdzoną skutecznością.
Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01 to naturalny kosmetyk trychologiczny (specjalistyczny kosmetyk do pielęgnacji skóry głowy) o polskim pochodzeniu, o działaniu złuszczającym, przeciwłupieżowym, antybakteryjnym i przeciwwirusowym. Preparat przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry.
Dzięki zawartości mydła kastylijskiego, kwasów AHA i estrów oleju z czarnej porzeczki, wiesiołka, ogórecznika i lnu serum skutecznie:
  • usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka,
  • rozpuszcza łój zalegający w mieszkach włosowych,
  • reguluje pracę gruczołów łojowych i
  • łagodzi podrażnienia skóry.
Po wykonaniu peelingu skóry głowy, skóra intensywnie wchłania substancje odżywcze, a włosy unoszą się u nasady, zwiększając swoją objętość i dając niepowtarzalne uczucie odświeżenia.
Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01 dostępne jest w poręcznej, eleganckiej szklanej 100 ml buteleczce z pipetą ułatwiającą aplikację kosmetyku.

 

CENA: 57,60zł (PROMOCJA!)

 

DO KUPIENIA TUTAJ ->https://www.bionigree.pl<- 

 
 

Polska nowość pod lupą

Z pewnością pierwsze, co nas urzeknie w tym kosmetyku to profesjonalny i 'chwytliwy' design. Szklana buteleczka z pipetą zdecydowanie uprzyjemnia stosowanie. Bardzo istotną informacją dla mnie był fakt, że serum jest kosmetykiem trychologicznym – specjalistycznym, przeznaczonym do skóry głowy i włosów. Jego oczyszczające działanie zaintrygowało mnie niezmiernie. Odkąd borykam się z niedoczynnością tarczycy, mam również swędzącą skórę głowy. Produkty oczyszczające niestety mają tendencję do przesuszania, co wiąże się z potęgowaniem swądu na skórze głowy. Jednak serum oczyszczająceBionigree zaskoczyło mnie swoim działaniem – brak swądu, brak uczucia tzw. ściągnięcia, a w zamian za to pełne odświeżenie skóry głowy. 


Kto doceni jego działanie?
Produkt polecany jest przy łuszczycy, łupieżu, grzybicy czy nawet łojotowym lub atopowym zapaleniu skóry. I choć dopiero po 3 aplikacji zauważyłam zmniejszenie świądu, to i tak uważam, że kosmetyk jest wart uwagi, bo takiego efektu nie otrzymałam ani po Nizoralu, ani po nawilżających olejkach. Co więcej, moje włosy przestały być oklapnięte u nasady, zyskując na objętości.
Cały zabieg aplikacji jest bardzo łatwy, bo wystarczy nałożyć jedną pipetkę serum na skórę głowy i zostawić na min. 30 minut. Ja zostawiałam je na całą noc, a rano myłam głowę tak jak zwykle. Kosmetyk można stosować profilaktycznie i wspomagająco do każdego rodzaju skóry.
A żeby nie było 'zbyt pięknie', kosmetyk ma dwie wady: jest dosyć trudno dostępny (tylko internet) i stosunkowo drogi. Na szczęście 'nadrabia' wydajnością i pojemnością (100ml). Jeśli więc poszukujecie dobrego i skutecznego produktu do oczyszczenia skóry głowy, warto zainwestować w serum Bionigree. Zapewniam, że inwestycja się opłaci :)

27 komentarzy:

  1. Dobrze, że jest wydajny. To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie mam takich problemów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście nie mam takich problemów ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam to serum, czasami mój skalp daje mi w kość ale ten produkt bardzo mi pomaga

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę drogie :( Ale skoro ma takie dobre działanie to na pewno warto

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to serum i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam.
    Ale ostatnio zachwycam się szamponem rozmarynowym z Lilla Mai.

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę widuję na blogach, ale intryguje mnie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam takich problemów, ale fajnie mieć pordukt, z którego będziemy zadowoleni, czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam coraz większą ochotę na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie nie potrzebuję tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam odlewkę i moje uczucia są mieszane :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio uważnie się przyglądam produktom do pielegnacji skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję, że to serum jest czymś dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Po niektórych szamponach występuje u mnie delikatny łupież, cóż może powinnam wypróbować ten kosmetyk :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszę ciągle pozytywne opinię o nim i wiem, że musi być idealny dla mnie więc chętnie go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od bardzo długa mam problem z wypadaniem włosów. Ale od kiedy się przeprowadziłam, zaczynam miewać problemy z łupieżem :/

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.