Obserwatorzy

sobota, 26 sierpnia 2017

siano na głowie? użyj WAX

Piękne włosy są marzeniem każdej z nas. I choć najistotniejszym czynnikiem wpływu na nie są nasze geny, zawsze możemy odrobinę polepszyć ich kondycję. Potrzebne nam są do tego: szampon i odżywka WAX!


SZAMPON WAX DAILY COLOURCARE WŁOSY FARBOWANE

 Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych. Delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża włosy i wygładza ich powierzchnię. Nadaje im połysk, poprawia wygląd włosów.

 Nie zawiera parabenów, silikonów, MIT i SLS

CENA: 21,90

DO KUPIENIA TUTAJ ->https://www.wax-sklep.pl<-



ODŻYWKA WAX DAILY MIST COLOURCARE WŁOSY FARBOWANE

 Przeznaczona do włosów farbowanych, zawiera pantenol i witaminę E oraz ABIL® UV Quat 50, dzięki któremu chroni kolor farbowanych włosów. Chroni włosy i skórę głowy przed promieniami UV. Łagodzi podrażnienia skóry głowy spowodowane zanieczyszczeniem środowiska i zabiegami fryzjerskimi. Nawilża włókno włosowe, ułatwia czesanie. Zmniejsza skłonność do rozdwajania. Poprawia stan uszkodzonych włosów i je pogrubia. Formuła bez spłukiwania powoduje, że włosy mają na sobie warstwę chroniącą przed działaniem zanieczyszczonego środowiska i suszeniem gorącym powietrzem.

Zawiera Pantenol (Provitamin B5), witaminę E (Tocopheryl Acetate) i ABIL® UV Quat 50
Nie zawiera parabenów, MIT, SLS i SLES


 CENA: 13.99zł

DO KUPIENIA TUTAJ ->https://www.wax-sklep.pl<-


 
 


 W duecie siła
Dobry szampon i odżywka do włosów, to podstawa każdej pielęgnacji włosów. I choć dobry jest pojęciem względnym, to czasami zdarza się, że dany produkt jest bardziej uniwersalny niż możemy się spodziewać. Takie właśnie są angielskie szampony Wax – każdy rodzaj ma swoje atuty. Ostatnio pisałam o oczyszczającym duecie. Tym razem wersja do włosów farbowanych została poddana moim testom i śmiało stwierdzam, że jest fenomenalnie nawilżająca. Włosy tuż po umyciu są miękkie, sypkie, błyszczące i łatwe w rozczesywaniu. Jeśli poszukujecie szamponu do włosów farbowanych, przesuszonych i plątliwych, ta wersja Was zainteresuje. Co więcej, świetnie sprawdzi się w duecie z odżywką w spray'u. Z reguły odżywki w tej wersji (bez spłukiwania) nadmiernie obciążają moje włosy. Wax sprawił, że moje włosy stały się jedwabiste już po 3 psiknięciach bez ich obciążenia i nadmiernego przetłuszczania. Możemy się także spodziewać nadania im blasku, miękkości i poprawy kondycji. Aplikator odzywki jest bardzo wygodny w użytkowaniu, nie zacina się i obszernie rozpyla odżywkę bez tzw. zalewania włosów. Optymalna aplikacja jest kluczowa w tego typu produktach.
Do atutów z pewnością należy cena zestawu i dostępność (możemy go znaleźć nawet w aptekach). Design jak i obietnice producenta są zdecydowanie zachęcające, dlatego ja także podpisuję się pod poleceniem wypróbowania go! Warto dać mu szansę!

17 komentarzy:

  1. Tego duetu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, ale miałam okazję używać inną odżywkę tej firmy i była ok, więc te myślę, że też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że ten zestaw się u Ciebie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając tytul myslalam, ze sie nie sprawdzily i to one powodowaly siano na glowie:). Super ze sie sprawdzil. Na pewno kupie te produkty!

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro ten spray nie obciąża a robi włosy jedwabiste muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie sięgałam po tą markę, ale moje włosy właśnie są takie jak opisujesz, więc może :P

    OdpowiedzUsuń
  7. moje włosy nawet lubią się z vax:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że mieszkam w anglii to jeszcze tego duetu nie spotkałam. A z racji, że nie mam problemów z włosami to nie potrzebuję, jednak koleżance będę mogła go polecić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś produkty z innej serii i pozytywnie wspominam je

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.