Obserwatorzy

niedziela, 10 grudnia 2017

trójca od Senelle

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o moich wrażeniach i spostrzeżeniach dotyczących nowości na naszym rynku jakimi są kosmetyki marki Senelle. Przez ostatnie kilka tygodni miałam przyjemność je testować i mam nadzieję, że moja opinia Was zainteresuje...




59.00
Cud rewitalizacji. Zmielone łupiny migdałów i kokosa odpowiadają za dokładne, ale nieinwazyjne złuszczenie obumarłych komórek naskórka, natomiast oleje przewodnie, królujące w serii inspired by Autumn: z pestek malin, z nasion tungowca molukańskiego, z orzechów włoskich, przywracają jej równowagę i przygotowują na zmienne czynniki pogodowe. Dodatek Oleoactif® DIAM 1% skutecznie walczy z oznakami starzenia się skóry zapobiega zaczerwienieniom skóry. Peeling delikatnie wygładza skórę bez podrażnień, pozostawiając ją miękką i odżywioną. działa kojąco na zaczerwienienia , wspomaga nawodnienie i odżywienie głęboko wewnątrz skóry.

100 ml





79.00

Esencja rozświetlenia. Podstawę serii inspired by Autumn stanowią oleje: z pestek malin, z nasion tungowca molukańskiego, z orzechów włoskich, są one ukierunkowane na intensywną regenerację skóry po lecie. Dopełnienie stanowią Oleoactif® Diam 2%, który jest silnym antyoksydantem i Oleoactif® Pomegranate 2% wzmacniający barierę hydrolipidową skóry. Krem rozjaśnia skórę pod oczami, niweluje opuchliznę, widocznie wygładza.

15 ml

Sposób użycia: Świetnie sprawdza się pod makijażem. Delikatnie rozprowadź krem wokół oczu i pozostaw do wchłonięcia. Stosuj rano i wieczorem.
INCI: Aqua, Glycerin, Isoamyl Laurate, Rubus Idaeus Seed Oil, Aleurites Moluccana Seed Oil, Propanediol, Coco Caprylate/Caprate, Cichorium Intybus Root Oligosaccharides, Cetearyl Olivate, Juglans Regia Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Sorbitan Olivate, Cocos Nucifera Oil, Cetearyl Alcohol, Punica Granatum Flower Extract, Caffeine, Oak Root Extract, Papaver Rhoeas Petal Extract, Olea Europaea Fruit Oil, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Hydrogenated Olive Oil, Caesalpinia Spinosa Gum, Sodium Phytate, Biosaccharide Gum-1, Xanthan Gum




69.00
Pokochaj działanie innowacyjnej, olejowej substancji aktywnej Oléoactif® Pomegranate 0,5% w połączeniu z olejami roślinnymi. Masło shea intensywnie natłuszcza i nawilża, pobudza regenerację i gojenie, łagodzi podrażnienia, chroni przed UV. Naturalny skwalan roślinny, dzięki swojej budowie cząsteczkowej, zbliżonej do naturalnego sebum ludzkiego, świetnie wnika w skórę, odbudowując jej warstwę hydrolipidową. Nadaje skórze miękkość i elastyczność, dodatkowo ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głąb skóry.
Poczuj potęgę nawilżenia i regeneracji. Podczas codziennej pielęgnacji zaobserwujesz jak balsam wygładza i uelastycznia skórę, do tego szybko się wchłania, działa łagodząco i ochronnie.

200 ml

Sposób użycia
Nałóż niewielką ilość balsamu na oczyszczoną i osuszoną skórę całego ciała, a następnie wmasuj go okrężnymi ruchami. Stosuj po każdej kąpieli.

INCI: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Propanediol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Polyglyceryl-6 Distearate, Solanum Lycopersicum Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Squalane, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-4 Esters, Cetyl Alcohol, Jojoba Esters, Linum Usitatissimum Seed Oil, Mel Extract, Punica Granatum Flower Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Sodium Stearoyl Glutamate, Tocopherol, Polyglyceryl-3 Beeswax, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum


Kilka słów ode mnie...

Krem pod oczy jest kosmetykiem, który gości w mojej kosmetyczce od kilku dobrych lat. Odkąd skończyłam 25 lat, zaczęłam jego profilaktyczne stosowanie. Każda z nas ma skórę wokół oczu niesamowicie delikatną i powinnyśmy dbać o nią szczególnie. Biorąc pod uwagę swoje duże zapotrzebowanie na krem pod oczy, wybrałam markę Senelle. I wiecie co? To był trafny wybór. Krem sprawdza się u mnie fenomenalnie. Jak go stosuję? Głównie na noc, by rano wstać z pięknymi oczami. Krem świetnie nawilża, nie przetłuszcza, nie zbiera się w załamaniach i szybko się wchłania pozostawiając przyjemne uczucie komfortu. I choć jego cena nie należy do najniższych, uwierzcie mi na słowo, że jest bardzo wydajny i wystarczy nam na wiele miesięcy.

Balsam do ciała jest w moim domu zawsze. Stosuję go prawie codziennie, co z biegiem lat sprawiło, że moje wymagania są bardzo zdeklarowane. Marka Senelle uraczyła mnie swoim balsamem z serii Summer. Balsam ten pięknie pachnie i jest stosunkowo lekki, a jak sama nazwa linii sugeruje, że idealnie sprawdzi się latem. Szczególnie podoba mi się jego zapach: kwiatowo-cytrusowy. Dodatkowym atutem jest szybkie wchłanianie i lekka, ale skutecznie nawilżająca konsystencja. Szata graficzna marki Senelle jest na światowym poziomie. Gdybym nie zapoznała się wcześniej z marką, nie powiedziałabym, że jest polska, bo te kolory jak i design są bardzo chwytliwe.

Peeling do twarzy szczególnie często towarzyszy mi latem. Zimą już rzadziej po niego sięgam, ale nadal regularnie. Senelle w swoim peelingu postawiło na jakość produktu i to czuje się od pierwszego użycia – peeling delikatnie zdziera martwy naskórek, nawilża, pozostawia moją twarz jedwabistą, gładką i w pełni oczyszczoną. Po peelingu stosuję olejki do twarzy, które wchłaniają się niesamowicie na tak dobrze przygotowanym naskórku. Dodatkowym plusem jest ładny, kwiatowy zapach i piękny design produktu, który jest równie użyteczny co przykuwający wzrok. Jest to kosmetyk bardzo wydajny wbrew swojej niewielkiej pojemności.

Kosmetyki Senelle z pewnością możemy zaliczyć do BARDZO DOBRYCH – producent używa wysokich jakości substancji, minimalizując szkodliwą chemię, która otacza nas już chyba zewsząd. Produkty są naturalne, bez parabenów, SLS czy PEG. I choć mnie osobiście zachwycił peeling do twarzy, po który z przyjemnością sięgnę ponownie, Wam polecam wypróbowanie kosmetyków Senelle według Waszych potrzeb i preferencji. Jestem pewna, że się nie rozczarujecie!

15 komentarzy:

  1. Ta marka na bardzo ładne opakowania :) Przydalby mi się jakiś dobry peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o tej marce sporo dobrych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już o nich, ale nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo ciekawie :) Zastanawiam się jednak co rozumieć przez "optymalizujący" w kremie do oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widze te kosmetyki, ale maja ladna szate graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusicie ich produktami :D. Szczególnie peeling mi się podoba, a akurat kończę obecny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry krem pod oczy nie jest zły :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam nic z tej marki, lecz być może niebawem coś wypróbuję :)
    prezentują się super

    OdpowiedzUsuń
  11. Najchętniej kupiłabym chyba peeling. Ogólnie nie znam tej marki jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe kosmetyki. Nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.