Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

MAC SHEER SUPREME



Udało mi się wygrać tą pomadkę na portalu ofemin, za co bardzo jestem wdzięczna :) Producent obiecuje, jak sama nazwa wskazuje, najwyższy połysk i nie mogę temu zaprzeczyć, pomadka błyszczy :) Jestem nią zauroczona :) Kiedyś kupiłam sobie na urodziny pomadkę Chanel i muszę przyznać, że Mac jest o niebo lepsza! Pomadki firmy Mac kosztują od 80-100zł, a Chanel kosztuje 150-200zł - także różnica w cenie jest ogromna. W przypadku pomadki Chanel cena nie świadczy o jej jakości :)
Pomadka ma cudowny migdałowy zapach, jest bardzo wydajna, rewelacyjnie nawilża usta dzięki czemu stają się jedwabiste i ponętne, a TEN KOLOR... utrzymuje się na prawdę długo, nawet po jedzeniu miałam go na ustach. Istotnym faktem jest to, żebyśmy nie oblizywały ust i nie zjadały pomadki, ale jestem zachwycona jej jakością :) Usta wyglądają na jędrne, pełne i zdrowe. Można z łatwością dodać sobie koloru nakładając 2 lub więcej warstw pomadki. Pomadka jest znacznie bardziej napigmentowana niż znane mi inne szminki nabłyszczające. Tekstura pomadki jest kremowo-aksamitna i połyskuje w sposób bardzo subtelny. Jest to produkt zdecydowanie z najwyższej półki, a idealne, kompaktowe opakowanie mnie urzekło, pomyślałam, ze musiała je zaprojektować kobieta :) Elegancja w każdym calu, łatwość aplikacji i cudowny zapach od razu po otworzeniu pobudził moje zmysły.





PO PROSTU TĄ POMADKĘ POWINNA WYPRÓBOWAĆ KAŻDA Z NAS I ZAŁOŻĘ SIĘ, ŻE KAŻDA BY SIĘ W NIEJ ZAKOCHAŁA TAK JAK JA :)

CENA: ok. 80zł

moja ocena: 10/10 

7 komentarzy:

  1. doskonały kolor i blask! ja też ją chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ efekt ;) fakt, cena trochę zniechęca.

    1 obserwatorka to ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny kolorek a efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena kosmiczna ;/ ale za taką perfekcyjność chyba warto :P

    Obserwuje - pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wysoka, ale za jakość trzeba zapłacić. Taka pomadka wystarczy nam na długo, także warto mieć coś solidnego i niezawodnego :)

      Dziękuję za obserwację ;)

      Usuń
  5. piękny kolor, ale usta jeszcze piękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.