Obserwatorzy

środa, 29 sierpnia 2012

Barry M

BARRY M    DAZZLE DUST



Oto mój "odwieczny"  i ulubiony cień do powiek :) Uwielbiam go, pomimo faktu iż używam go co dziennie, czwarty rok! Tak , tak - on jest już ze mną 3 lata i nadal nie mogę go zużyć - jest niesamowicie wydajny! Nie spotkałam się jeszcze z takim cieniem do powiek, który jest jak studnia bez dna... bo dna do dzisiaj nie widzę :)
Uwielbiam ten ciemny kolor i używam go na co dzień, ponieważ wyglądam bardzo młodo i moi uczniowie, młodzież ( prawie każdy! ) umają mnie za nastolatkę. Muszę więc "się postarzeć" przez ciemny makijaż i ubiór adekwatny do sytuacji by wyglądać profesjonalnie.
Cień jest bardzo sypki, trzeba uważać przy jego aplikacji i jest wysoko napigmentowany.  Trzyma się na powiece 12h! Bez bazy na powiekach lub podkładu trzyma się 5-6h.
Kupiłam go w Wielkiej Brytanii i napakowany był aż po sam czubeczek szklanego pojemnika (ten na zdjęciu jest już troszkę odsypany). Gama kolorów liczy 60 sztuk, sama osobiście chyba bałabym się kupić kolejny kolor, bo znowu kilka lat musiałabym używać ;)  Mimo wszystko zdecydowanie polecam wizażystkom do pracy - super jakość w świetnej cenie :)


Cena: 25zł  (ok.5 funtów)


Moja ocena: 10/10



4 komentarze:

  1. ło, pieknie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można grubszą warstwę założyć i będzie jeszcze ciemniejszy :)

      Usuń
  2. O kurde, dzięki za te wszystkie informacje, postaram się stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Nawet nie wiedziałam, ze maja takie ładne cienie w swojej ofercie. Ciekawe, czy jest dostępny w Polsce? Muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.