Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

ARMIA WSPOMAGAJĄCA WŁOSY...


OTO PRODUKTY, KTÓRE OSTATNIO ZUŻYŁAM ABY ZAPOBIEC NADMIERNEMU WYPADANIU WŁOSÓW.

1. NAFTA KOSMETYCZNA Z WYCIĄGIEM Z POKRZYWY - JEST TO MOJA 2 JUŻ BUTELECZKA, UŻYWAM JEJ RAZ W TYGODNIU - NACIERAM CAŁĄ SKÓRĘ GŁOWY I ZOSTAWIAM NA 20-30MIN. MA NIEPRZYJEMNY ZAPACH, ALE JEST WYDAJNA.
CENA: OK. 7ZŁ (APTEKA)
CZY KUPIĘ PONOWNIE? OCZYWIŚCIE!

2. SZAMPON DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ Z ŻEŃ-SZENIEM FIRMY GREEN PHARMACY - JEGO JEDYNYM MINUSEM JEST FAKT IŻ NIE JEST WYDAJNY, CAŁĄ BUTELKĘ ZUŻYŁAM W 3 TYG. PRZY CZĘSTOTLIWOŚCI MYCIA CO 2 DNI.
CENA: OK. 7ZŁ (APTEKA)
CZY KUPIĘ PONOWNIE? RACZEJ NIE.

3. SZAMPON DETOXUJĄCY FIRMY TONI&GUY - SZAMPON JEST BARDZO WYDAJNY I DOGŁĘBNIE OCZYSZCZA SKÓRĘ NASZEJ GŁOWY, PRZY CZĘSTYM UŻYCIU MOŻE NAWET JĄ PRZESUSZYĆ. IDEALNIE SPRAWDZA SIĘ PO FARBOWANIU.
CENA: OK 20ZŁ (DOUGLAS)
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK.

4. SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW, DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ FIRMY NATUR VITAL (DROGERIA NATURA) - BARDZO WYDAJNY I O MIŁYM ZAPACHU SZAMPON, ZAUWAŻYŁAM NIEWIELKIE ZMNIEJSZENIE WYPADANIA WŁOSÓW.
CENA: 20ZŁ (DROGERIA NATURA)
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK.

5. VITAPIL - 2 MIESIĘCZNA KURACJA KTÓREJ SKŁADNIKI DZIAŁAJĄ KOMPLEKSOWO NA STRUKTURĘ WŁOSA, PRZECIWDZIAŁAJĄ NADMIERNEMU WYPADANIU, ŁAMLIWOŚCI I ROZDWAJANIU SIĘ KOŃCÓWEK, ODŻYWIAJĄ CEBULKI WŁOSOWE.
SKŁAD:  Dwuwinian choliny 125 mg
Kwas pantotenowy (D-pantoteinian wapnia) 100 mg 
Proteiny sojowe 100 mg
Inozytol 50 mg
Niacyna (amid kwasu nikotynowego) 35 mg
PABA (kwas paraaminobenzoesowy) 30 mg
Żelazo (fumaran żelaza(II)) 15 mg
Cynk (glukonian cynku) 15 mg 
Mangan (glukonian manganu) 5 mg
Drożdże 5 mg
Miedź (glukonian miedzi (II)) 2 mg
Kwas foliowy 400 μg 
Biotyna (D-biotyna) 300 μg 
Jod (jodek potasu) 150 μg 
Witamina B12 (cyjanokobalamina) 6 μg 
CENA: OK. 36ZŁ (APTEKA)
CZY KUPIĘ PONOWNIE? TAK.

A OTO I NOWA ARMIA WSPOMAGAJĄCA MOJE WŁOSY :D

KOLEJNY JUŻ SZAMPON I ODŻYWKA FIRMY TRESEMME, POPRZEDNI ZESTAW OPISYWAŁAM WCZEŚNIEJ ---> KLIK DO TRESEMME
NO I OCZYWIŚCIE MASKA, FIRMY TRESEMME ODBUDOWUJĄCA ROZDWOJONE KOŃCÓWKI ORAZ MEGA KRZEM - KURACJA 2 MIESIĘCZNA, KTÓRĄ WYGRAŁAM W ROZDANIU U ANTONINY GUZIK.

KOSZT SZAMPONU, ODŻYWKI I MASKI FIRMY TRESEMME WYNIÓSŁ 90ZŁ (RAZEM Z PRZESYŁKĄ), Z ALLEGRO.
ZA 2 MIESIĄCE OPISZĘ JAK SPRAWDZIŁ MI SIĘ KRZEM.

A WY UŻYWAŁYŚCIE JAKICHKOLWIEK PRODUKTÓW WYMIENIONYCH WYŻEJ? JAK WAM SIĘ SPRAWDZIŁY?

22 komentarze:

  1. *.*

    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania buty :D
    www.modnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety ja nic z tego nie uzywalam :( czekam na twoja opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie słyszałam o tych produktach , chyba ,że Nafta :D ;* zapraszam jeżeli masz ochotę ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie 90 zł za te kosmetyki to nie jest aż tak duzo, a krzem znam, mam i uzywam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest! Tym bardziej że szampon i odżywka są o pojemności 900ml każde, a maska ma 300ml. Jednym słowem prawie 2,5 litra ;)
      Taki zestaw wystarcza mi na 10 miesięcy użytkowania co 2 dzień, maski używam 1 raz w tyg.

      Usuń
  5. Dobra podpowiedź, chętnie z czegoś skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko naftę z tego stosowalam ;) dzisiaj kupilam CP i jantarka, zobaczymy czy pomoze ;)
    pozdrawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. w naftę musze zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja historia z naftą zaczęła się kiedy to usłyszałam, że Wioletta Willas używała do swoich włosów tylko nafty, a miała te włosy przepiękne. I to mnie mocno zachęciło :)

      Usuń
  8. Też to zauważyłam, że plącze. Bez odżywki ciężko byłby rozczesać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. vitapil mialam ale nie zadzialal jakos szczegolnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam cię do udziału w zabawie 'Liebster Award' więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne podpowiedzi.
    Muszę skorzystać i wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za armia, za naftą nie przepadam, a Mega Krzem jest świetny dla moich włosów i paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, ale armia - z takim arsenałem to można podziałać :)Ja przyjmowałam różne suplementy diety - z L'Biotica, Merz Spezial i kilku innych firm ze skrzypem, tego co Ty posiadasz, nie próbowałam.
    Przy okazji zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Jako redaktor naczelna portalu o urodzie dostaje mnustwo kosmetyków do testów i nie wszystkie mam czas testować, wiec będę je przekazywać w dobre ręce blogerek podczas rozdań. W tej chwili sa do wygrania 3 flakony wody perfumowanej More by Demi o wartości 135zł.
    Mam nadzieje, że się u mnie zadomowisz :)
    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jeszcze nie próbowałam MerzSpecial i tak się na niego napaliłam... dopóki ceny nie zobaczyłam - 55zł , więc pomyślałam że poczekam na promocję i wtedy kupię :)

      Usuń
  14. Moje włosy staram się jak mogę zniszyć, bo są za grube, a nie idzie mi to niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadanie jest problemem, ale jak się ma za dużo to też problem :(

      Usuń
  15. Tresemme mnie kusi :)
    Fajny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super włąsnie takich informacji potrzebuję bo coś złego dzieje sie z moimi włosami :-( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.