Obserwatorzy

wtorek, 15 października 2013

Fitomed do włosów jasnych...

Firma Fitomed uraczyła mnie swoimi dwoma produktami do włosów jasnych i przetłuszczających się. Była to moja pierwsza przygoda (i mam nadzieję, że nie ostatnia) z tą firmą. A co otrzymałam...? Same zobaczcie...

 Szampon ziołowy do włosów tłustych "Mydlnica lekarska"

Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia pokrzywy, liścia szałwii, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, liścia rozmarynu.
Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,
- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łojotok,
- zwalcza lekki łupież i zapobiega jego nawrotom.

Polecany przez dermatologów:
- w profilaktyce i zapobieganiu nawrotom łupieżu,
- przy alergicznym świądzie skóry,
- przy świądzie skóry wywołanym niewłaściwym doborem szamponów,
- przy nadmiernym łojotoku,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków, braku witamin.

Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie odżywki "Zioła i biotyna" raz, dwa razy w tygodniu.
Objętość: 250 ml.

CENA: 11 ZŁ

DO KUPIENIA TU -----> http://www.fitomed.pl <----- 

 

MOJA OPINIA:
Szampon ma przyjemny, mydlany zapach. Konsystencja jest dosyć lejąca-  typowa dla szamponów, bardzo dobrze się pieni - dzięki czemu jest wydajny. Tuż po umyciu, zapach znika, a włosy są błyszczące, puszyste i delikatne w dotyku. W składzie szamponu znajdziemy oczywiście SLS, ale także wyciągi z szałwi, pokrzywy, skrzypu i rozmarynu - te właściwości pomagają walczyć z nadmiernym przetłuszczaniem się włosów. Producent obiecuje iż szampon zapobiega nawrotom łupieżu - ja nie mam problemów z łupieżem, więc nie mogę stwierdzić czy w tej kwestii szampon działa, czy też nie. Szampon ziołowy do włosów tłustych nie plącze włosów, nie przesusza skóry głowy i nie powoduje podrażnień. Co więcej: jest tani i polski.

Odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych (odcienie jasne) "Rumianek i płatki słonecznika"

Składniki bioaktywne: wyciąg z koszyczka rumianku i płatków słonecznika o zwiększonej zawartości barwnika, d-pantenol, witamina E.
Działanie: odżywka zmniejsza łamliwość włosów osłabionych po koloryzacji, pogrubia je, przyspiesza ich porost, ułatwia rozczesywanie. Dłużej utrzymuje jasny kolor fryzury, nadaje jej piękny, złocisty połysk.
Sposób użycia: stosując niewielką ilość odżywki można jej nie spłukiwać.
 

Fitomed poleca: dla uzyskania lepszego efektu wskazane jest stosowanie szamponu "Rumianek i płatki słonecznika" (odcienie jasne).
Objętość: 200 ml.

CENA: 9 ZŁ

DO KUPIENIA TU --------> http://www.fitomed.pl <--------- 

MOJA OPINIA:
Opakowanie jest poręczne i wygodne w użytkowaniu. Konsystencja odżywki jest lekka, trochę budyniowa ale z łatwością wydobywa się z opakowania. Bez problemowo nakłada się na włosy, nie spływa z nich i spłukuje się z łatwością (nie stosowałam jej bez spłukiwania). Zapach określiłabym jako ziołowo-mydlany. Włosy po jej zastosowaniu są lekkie i nieobciążone. Nie przetłuszczają się nadmiernie - to duży plus. Nabierają ładnego blasku, są bardzo gładkie w dotyku, nie elektryzują się i ładnie układają. Odżywka ułatwia rozczesywanie, a co więcej delikatnie rozjaśnia blond refleksy. Cenę zaliczam do przystępnych, a dodatkowym plusem jest fakt iż odżywka ekstraziołowa jest produktem polskim. Polecam.



A Wy znacie kosmetyki firmy Fitomed? Które z nich polecacie?

29 komentarzy:

  1. Ten szampon uważam za świetny. Fitomed w ogóle zaskoczył mnie dobrymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś chętnie kupię coś z Fitomedu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam ochotę coś nabyć ponieważ nie miałam przyjemności jak do tej pory na ich kosmetyki:)

      Usuń
  3. Nie dla mnie, ja mam ciemne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają bardzo dobre i delikatne szampony :) Przypomniałaś mi o nich, muszę odwiedzić mój sklep zielarski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szampon będzie następny jaki teraz kup0ię:)
    Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla moich ciemnych włosów będą chyba nieodpowiednie, ale o produktach Fitomedu naczytałam się samych pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię tonik do cery tłustej i trądzikowej tej firmy właśnie :)
    ten szampon do włosów tłustych.. chyba się z nim spróbuję zaprzyjaźnić

    OdpowiedzUsuń
  8. niedługo będę testować zestaw do włosów jasnych z Fitomed :) ciekawe jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oba mam i w sumie szampon bardzo fajny,odżywka średnia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Do włosów tłustych to nie dla mnie, ale już lecę przejrzeć ofertę i poszukać czegoś odpowiedniego dla moich sucholców :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo lubię produkty tej firmy! :)
    Ale tych recenzowanych przez Ciebie nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nic nie miałam z tej firmy, ale oba produkty wydają się być bardzo fajne i godne uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam 3 szampony z tej firmy i bardzo je lubię jednak odzywka nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję i również dodaję :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam do ciemnych i również ten duet bardzo dobrze się spisał!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mialam chyba kosmetyków z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie znam tych szamponow :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampony z Fitomed są świetne, jednak wszystkie jakie miałam plączą mi włosy i muszę nakładać odżywkę, żeby je rozczesać, niestety moje włosy chyba lubią duży dodatek Sls-ów.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne produkty:) i ceny bardzo przystępne, muszę sobię kupić koniecznie ziołowy szampon, mam już dość wszystkich napakowanych samą chemią.

    OdpowiedzUsuń
  21. przypadł mi do gustu fitomed, ich balsam do ciała oraz płyn do kąpieli, może nie pachną nadzwyczajnie ale działanie mają fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam z fitomed maseczkę -peeling i jestem zachwycona, chyba zacznę próbować całą resztę kosmetyków !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.