Obserwatorzy

czwartek, 10 października 2013

... minimalizm na paznokciach...


Przedstawiam Wam zestaw minimalistyczny - czyli paznokcie na co dzień ;)

Różowy Lakier NUDE NAIL ART - LOVELY
Brokat  NAIL ART TOPPER - ESSENCE
Bezbarwny Lakier  QUICK&GO - ASTOR


Lakier firmy Lovely kupiłam za 6zł w Rossmanie i jest on 'najsłabszym ogniwem' w tym zestawie - niestety odpryskuje po 2 dniach. Lakier z Essence kosztował ok.10zł w Douglasie i jest dosyć trwały. Oczywiście jak każdy brokatowy topper, jest ciężki w zmywaniu, ale doceniam jego kolorystykę, która jest różnorodna i współgra ze wszystkimi kolorkami. TopCoat od Astor, zakupiony został w Rossmanie za 20zł i przyznam się szczerze, że jestem nim zachwycona. Ma świetny pędzelek, super szybko schnie, nadaje połysk i utrwala lakier na paznokciach.


A Wy lubicie lakiery tych firm? Lubicie brokaty? W jakich kolorach najlepiej się czujecie?

34 komentarze:

  1. Ja osobiście wolę czerwienie ale do czasu do czasu maluje pazurki na jasny kolorek :) ładnie Twoje pazurki się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się taki naturalny look:)

    OdpowiedzUsuń
  3. doslowny minimalizm :) ja bym rzucila jeszcze jedna warstwe tego brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam brokaty, ale raczej nie maluję ;p nie mam nerwów na ich zmywanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne pazurki. ja rowniez obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pazurki, efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten lakier nude, ale ten essence mi nie przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorzuciłabym jeszcze jedną warstwę nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo... to są już 2 warstwy :) i efekt jak widzisz bardzo delikatny :)

      Usuń
  9. mam tego nudziaka i toppera tez podobnego tylko z większymi cząsteczkami brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też tak sobie pomaluję! podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam naturalne kolory na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nude+ brokatowy top to dla mnie idealne połączenie :). Wydaje mi się, że gdyby dołożyć jeszcze 1 warstwę nudziaka, wyglądałoby to jeszcze bardziej efektownie :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne :D
    takie naturalne;)))
    obserwuje
    rozaliafashion.blogspot.com - jeśli możesz kliknij w baner z napisem SHEINSIDE po prawej stronie na dole

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie :) oj tak czasami można się poswięcic i nałozyć topper :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory jak dla mnie idealne, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. z Lovely ma kilka lakierów-polecam zwłaszcza serię Like Gel,jest świetna :)
    kolory które najbardziej lubię na pazurkach to czerwień(taka dośc ciemna,jak wino lub wiśnia),czerń,turkus,chaber :) ogólnie lubię wyraziste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te błyszczące lakiery essence są świetne. :D Fajnie wyglądają, byle nie przesadzić z ilością brokatu.. U Ciebie jest idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że lakier z Lovely tak kiepsko się trzyma, bo kolor jet świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. i bardzo ładnie! lubię takie minimalizmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie połączenia na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne :)
    delikatnie tka jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia fajnie wyszły, podobają mi się brokaty.

    OdpowiedzUsuń
  23. kuszą mnie ciągle topy z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jakoś nie mogę przekonać się do brokatowych lakierów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.