Obserwatorzy

piątek, 21 kwietnia 2017

aloesowy zawrót głowy

Od porodu minęło już 11 tygodni, a dopiero teraz odczuwam jego następstwa. Otóż moje włosy sypią się masakrycznie. Każde dotknięcie wiąże się z wyciągnięciem przynajmniej jednego lub dwóch włosów! Mam wrażenie, że moje włosy są wszędzie. Tak bardzo wypadają, że chwilami chce mi się płakać. Dlatego w tym trudnym czasie tak ważny okazał się wybór dobrego szamponu i odżywki do włosów. Co zaczęłam stosować i czy poskutkowało? O tym dowiecie się w dzisiejszym poście!




NOWOŚĆ! Nawilżający szampon aloesowy 250ml Equilibra NATURALE


Nawilżający szampon aloesowy łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy oraz przywraca jej równowagę. Nie podrażnia i nie wysusza. Odpowiednio wyselekcjonowane ekstrakty roślinne nawilżają, wzmacniają i chronią włosy, które stają się lśniące, miękkie i odżywione. Szampon odznacza się wysoką zawartością aloesu (20%), który jest bogaty w polisacharydy. Aloes dba o właściwe nawilżenie i ochronę włosó i skóry głowy. Formułę szamponu wzbogacono o wyciąg z liści pokrzywy, który wspiera wzrost zdrowych włosów. W szamponie obecne są także proteiny pszeniczne, roślinne surfaktanty, ekstrakt z siemienia lnianego oraz gliceryna pochodzenia roślinnego. Produkt doskonały do stosowania przez całą rodzinę. Nadaje się do każdego rodzaju włosów.

Co zawiera szampon aloesowy?
► 98% składników pochodzenia roślinnego 
Aloes (20%): nawilża i chroni
► Proteiny pszeniczne: wzmacniają i chronią
► Wyciąg z liści pokrzywy: wzmacnia włosy
► Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia 
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza

NIE ZAWIERA: PARABENÓW  WAZELINY  PEG  SLS i SLES  ALKOHOLU  SILIKONÓW
 
 BARWNIKÓW  DODATKU SOLI  ALERGENÓW
DELIKATNIE PERFUMOWANY 
 ŁAGODNY  TESTOWANY KLINICZNIE

Składniki: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.


CENA: 15.99zł (PROMOCJA)



DO KUPIENIA TUTAJ ->http://equilibrasklep.pl<- 


NOWOŚĆ! Nawilżająca odżywka aloesowa 200ml Equilibra NATURALE

Nawilżająca odżywka aloesowa sprawia, że włosy stają się odżywione, miękkie i lśniące. Po jej użyciu włosy się nie plączą, dzięki czemu łatwo je rozczesać. Odżywka sprawdzi się w przypadku każdego rodzaju włosów. Zawarte w niej naturalne składniki aktywne nawilżają, wzmacniają i chronią włosy oraz przywracają równowagę skórze głowy. Aloes, który stanowi znaczną część składu odżywki (20%) dba o właściwe nawilżenie i ochronę. Wyciąg z pokrzywy wzmacnia włosy i wspomaga ich wzrost. W produkcie znajdziemy również substancje odżywcze z olejków roślinnych, ekstrakt z siemienia lnianego oraz glicerynę roślinną.

Co zawiera odżywka aloesowa?
► 98% składników pochodzenia roślinnego 
► Aloes (20%): nawilża i chroni
► Wyciąg z liści pokrzywy: wzmacnia włosy
► Składniki odżywcze z olejków roślinnych: zapewniają miękkość i łatwe rozczesywanie 
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia 
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza

NIE ZAWIERA: PARABENÓW  WAZELINY  PEG  ALKOHOLU  SILIKONÓW  BARWNIKÓW ► ALERGENÓW
DELIKATNIE PERFUMOWANA  ŁAGODNA  TESTOWANA KLINICZNIE
Składniki: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.

CENA: 17.59zł

DO KUPIENIA TUTAJ ->http://equilibrasklep.pl<- 
 

 
 

DZIAŁANIE
Szampon i odżywka nawilża nawet bardzo zniszczone włosy, także po dekoloryzacji. Wspomniany efekt utrzymuje się dłużej, nie tylko od mycia do mycia. Ten fantastyczny duet od Equilibra w widoczny sposób poprawia stan moich włosów: sprawia, że są nawilżone, miękkie i lśniące. Co więcej, odżywka ułatwia rozczesywanie i chroni przed możliwymi uszkodzeniami minimalizując przy tym nadmierne wypadanie włosów.
Żelowa konsystencja szybko się wchłania i nie obciąża nawet cienkich włosów jak moje. 


 CZY WARTO SIĘGNĄĆ PO TEN DUET
 Pierwszym istotnym faktem jest to, że są to bardzo wydajne produkty. Kolejnym plusem jest niska cena, szczególnie, że są to włoskie kosmetyki. Równie istotny jest skład obu kosmetyków, gdzie już na drugim miejscu znajdziemy sok z liści aloesu. Zero parabenów i silikonów, co więcej 98% szamponu i odżywki jest pochodzenia naturalnego. Stosunkowo duża pojemność i wygodny aplikator należą do ich atutów.
Z pewnością posiadaczki włosów słabych, łamliwych z tendencją do wypadania, docenią właściwości tego duetu! Osoby posiadającą delikatną skórę głowy ze skłonnością do przesuszenia i swędzenia, także znajdą w nim ukojenie. Dodatkowo uraczy nas świeży zapach włosów, które tuż po umyciu będą sypkie, błyszczące i nawilżone bez ich nadmiernego obciążania. A więc nie pozostaje mi nic innego, jak polecić Wam ten zestaw - przekonajcie się na własnej skórze głowy!

22 komentarze:

  1. kocham zapach aloesu, wiec może wypróbuję.

    a co do włosów nie wiem dokładnie ile po porodzie, ale włosy wypadały mi garściami. straciłam dosłownie połowe włosów!!!
    kochana jeśli choćby 20 włosów na dzień Ci wypadło to w stosunku do mnie to jest mało. mi sie robiły łyse placki, jak myłam głowe to odpływ miałam cały zapchany. to dopiero była dla mnie rozpacz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używam te produkty i bardzo je polubiłam :) właśnie o nich zaczęłam pisać notkę, która wkrótce sie pojawi :) też mam problem z wypadaniem ehh :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duet całkiem przyjemny. Ale po szamponie delikatnie swędzi mnie głowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki z aloesem, więc pewnie w przyszłości sięgnę ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo słabe i suche włosy, od dawna szukam czegoś co chociaż trochę im pomoże. Chętnie kupie ten zestawik z nadzieją, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. planuję zakupić, a jak czytam tą recenzję to jeszcze bardziej mam na ten duet chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ich produkty są na mojej liście mam zamiar kupić jak wykończę swoje obecne zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten szampon jest genialny, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham aloes! Aktualnie mam z niego szampon :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post :)
    Wish you a good week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam jeszcze takiego duetu ale może warto się skusić :) szkoda, że zawiera tam mało % aloesu

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie bym wypróbowała :) moja babcia chwali sobie aloesowe kosmetyki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania przyciągają wzrok, ciekawią mnie takie delikatne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie musze wyprobowac kosmetyki z aloesem

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro polecasz, to muszę się przyjrzeć temu zestawowi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.