Obserwatorzy

poniedziałek, 11 września 2017

LIPCOWO-SIERPNIOWE nowości

Dzisiaj przybywam do Was z cyklicznym postem zakupowym. Co nowego kupiłam w lipcu i w sierpniu? Miesiąc lipiec był bogaty w wyprzedaże i udało mi się kupić kilka ciekawych rzeczy w okazyjnych cenach. Zobaczmy więc co to było...

STREFA DZIECKA


Jeśli chodzi o dziecięce zakupy, bez wątpienia wraz z rosnącym brzdącem, rosną jego potrzeby. Dominik ma już 7 miesiecy, a więc pojawiła się potrzeba zakupu fotelika do karmienia. Wybrałam Bright Starts, Ingenuity i uważam, że był to bardzo dobry wybór. W H&M udało mi się kupić 2 pary body za 20zł. Natomiast jeśli chodzi o pajace z 5-10-15 to rozczarował mnie fakt iż ich pajacyki od rozmiaru 74 + nie posiadają stópek. U nas tego typu garderoba nie zdaje egzaminu. Sporo rzeczy kupiłam także w Tesco - mają ciekawe i niedrogie pozycje, na które warto zwrócić uwagę. Smyk również musiałam odwiedzić, niestety tylko internetowo dostałam to czego szukałam, stacjonarnie nie było szans.


 STREFA KOBIET



Moje zakupy w tego rocznych wyprzedażach były dosyć skromne. Kupowałam tylko to, co było niezbędne. Jeśli chodzi o buty, to są bardzo potrzebne - muszą być wygodne przede wszystkim. Jako posiadaczka szerokiej stopy, mam z tym problem. Na szczęście udało mi się znaleźć w CCC sandałki, no i niezawodny CLARKS również uraczył mnie swoim komfortem. Lubię skórzane, markowe buty, które służą mi dwa razy dłużej niż ze znanych sieciówek.


 STREFA MĘŻCZYZN


 Minimalistyczne potrzeby mojego męża zaskakują mnie za każdym razem. Co ciekawe, mój mąż ma jedną półkę w naszej szafce i zawsze ma w co się ubrać - cóż za paradoks :)


A jak u Was wyglądały zakupy? Na co najwięcej wydałyście pieniędzy w ostatnim czasie?

25 komentarzy:

  1. uwielbiam te serie u ciebie, garnuszek mamy, bardzo lubimy bodziaki h&m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My najpierw kupiliśmy pociąg uczniaczka, a teraz garnuszek :) Powoli, sukcesywnie, co miesiąc kupujemy zabawkę: jedną ale konkretną.

      Usuń
  2. Jakie cudeńka :) Aż zaczynam żałować, że nie mam małych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie sandały są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clarks stawia na klasyczne fasony, a co więcej na wygodę :)

      Usuń
  4. WOW! Można dostać oczopląsu - świetne nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości dla maleństwa a także dla Ciebie, podoba mi się Twój styl ubierania

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak to zabrzmi ale lubie zabawki z Fisher ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję tylko z Fisher Price, bo są najlepsze jakościowo :)

      Usuń
  7. Ja sporo ostatnio kupuję, zwłaszcza ubrań... Muszę się wziąć za oszczędzanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pokaźne ZAKUPY - dużo się tego wszystkiego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow sporo tego, choć w sumie to 2 miesiące :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super marynarka. Żałuję, że moja córcia nie miała kiedyś takich książeczek do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodkie są takie malutkie ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zabawki z Fisher Price :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko dla dziecka jest cudowne! Ta marynarka ze strefy kobiecej jest prześliczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jest ta marynarka w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości szpilki i marynarka cudo :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszalałaś w sklepach, zakupami dopieszczona cała rodzina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.