Obserwatorzy

sobota, 11 listopada 2017

szampon do włosów Dermedic

Kosmetyki Dermedic testuję od kilku lat. Jak dotąd żaden kosmetyk mnie nie zawiódł. Czy ich szampon do włosów utrzyma mnie w dalszym przekonaniu o dobrej jakości? Sprawdźmy więc jak się prezentuje i sprawuje na moich włosach...


CAPILARTE

Szampon wzmacniający hamujący wypadanie włosów

Pojemność: 300 ml
Cena: 32 zł

Zalecany dla: kobiet i mężczyzn obdarzonych cienkimi i rzadkimi włosami oraz osób z problemem nadmiernego wypadania włosów i brakiem wzrostu nowych. Wskazany jako przedłużenie kuracji stymulującej wzrost włosów CAPILARTE. 

  • Hamuje wypadanie włosów
  • Zwiększa objętość i grubość włosów
  • Nie narusza fizjologicznej równowagi mikrobiomu skóry głowy
  • Łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy
  • Polecany do codziennego, całorocznego stosowania

Sposób użycia: nanieść niewielką ilość szamponu na dłonie, a następnie na zwilżoną skórę głowy. Delikatnie i starannie wmasować, by usunąć wszelkie zanieczyszczenia i odblokować dostęp do mieszków włosowych. Pozostawić na skórze i włosach przez mniej więcej 2 minuty. Bardzo dokładnie spłukać. W razie kontaktu z oczami przemyć je z wodą.
Składniki aktywne: Kompleks Pilotantum™, Procapil, Ekstrakt z ziaren fasoli guar, Zincidone , D-Panthenol, Witamina PP, Gliceryna
Produkt przebadany klinicznie i trychologicznie.


DO KUPIENIA W DOBRYCH APTEKACH, DROGERIACH HEBE I NA STRONIE PRODUCENTA 




WYDAJNOŚĆ przede wszystkim
Szampon mieści się w 300ml buteleczce z wygodnym aplikatorem typu click. Szata graficzna szamponu jest bardzo zachęcająca, co jest typowe dla kosmetyków Dermedic. Niepozorna, rzadka konsystencja pieni się jak szalona sprawiając, że szampon jest niesamowicie wydajny. Jestem posiadaczką włosów długich, wiec potrzebuję sporej ilości szamponu by dokładnie je umyć. Dermedic udowodnił mi, że duża ilość wcale nie jest mi potrzebna. Wystarczy dobra jakość substancji myjących, a nasze włosy będą świeże w mgnieniu oka ;)

DZIAŁANIE pod lupą
Najważniejszym atutem dobrego szamponu jest jego optymalne zbilansowanie, czyli nie może przesuszać włosów i nie może sprawiać, że włosy podczas mycia stają się szorstkie. Nadmierna ilość substancji nawilżających (np. Olejów) również nie wchodzi w rachubę, bo przeciąży włosy sprawiając, że w krótkim czasie się przetłuszczą. Szampon wzmacniający Capilarte jest właściwie zbilansowany i fantastycznie myje moje włosy bez ich obciążenia czy przesuszenia. Ładny zapach jest kolejnym atutem, a ciemna butelka chroni wartościowe substancje zawarte w szamponie. Moje włosy zdecydowanie uwielbiają ten szampon. Błyszczą się i są sypkie, a to nie jest łatwy efekt do uzyskania chociażby dlatego, że są rozjaśniane na platynowy blond. Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z działania szamponu i z pewnością będę do niego wracać.

24 komentarze:

  1. Markę lubię, ale znam tylko produkty do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic tej marki, ale warto po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JAkoś nigdy nie sięgałem po te produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten szampon i zrobił na mnie pozytywne wrażenie. ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię markę Dermedic, ale tego szamponu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie ten szampon, rozejrzę się za nim jak będę w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy wypadają ostatnio garściami, więc z przyjemnością sięgnę po ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam ich szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od nich produktów do włosów nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie miałam takiego szamponu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam markę Dermedic , jednak bardziej pod kątem pielęgnacji cery.
    Ciekawe jakby u mnie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio szukam właśnie bardziej wydajnych kosmetyków :) Dzięki za polecenie ! Nie wiedziałam,że marka ma również szampony do włosów - to dla mnie nowość !

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znałam ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie przydałby mi się taki SZAMPON.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szamponu tej marki jeszcze nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam swój ulubiony szampon i niechętnie sięgam po nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wypróbuję, może moje blond włosy także by go polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcierka naprawdę działa ,ale wymaga nie tyle systematyczności co cierpliwości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.