Obserwatorzy

niedziela, 19 listopada 2017

KREMUJ KREMEM

Tematyka stosowania kremów na noc jest dosyć popularna na moim blogu. I choć wiele pozycji miałam okazję testować, marka Lily Lolo wywiera na mnie szczególne wrażenie, ale czy także w kwestii kremów na noc? O tym dowiecie się z dzisiejszego wpisu, zapraszam...


Naturalny krem nawilżający na noc - cera normalna

Hydrate Night Cream

Nasycony najwyższej jakości składnikami pochodzenia ekologicznego, krem na noc Lily Lolo wspiera procesy regeneracyjne zapewniając tym samym optymalne nawilżenie skóry. Odżywcze olejki w połączeniu z komórkami macierzystymi mikołajka nadmorskiego wspierają produkcję komórek oraz sprawiają, że cera jest jędrna i promienna. To niezbędny element wieczornego rytuału pielęgnacyjnego.
 
CENA: 121,60

DO KUPIENIA TUTAJ ->http://www.costasy.pl<- 



Całkiem niedawno recenzowałam Wam krem na dzień od Lily Lolo. Testowanie go było samą przyjemnością, ale dopiero w połączeniu z kremem na noc, oczarowało mnie bezwarunkowo.
Nie wiem jak Wy, ale ja nie położę się spać bez kremu na noc. Moja cera nocą potrzebuje optymalnego nawilżenia, odżywienia i ujędrnienia nocą (niestety jako 32-letnia kobieta muszę stwierdzić, że moje potrzeby z wiekiem rosną). Krem do stosowania na noc od Lily Lolo sprostał wszystkim moim potrzebom. Jego właściwości i lekka konsystencja nie zapchały moich porów, nawilżył przesuszone partie twarzy odżywił oraz ujędrnił zmęczoną skórę w okolicach oczu, sprawiając, że co rano moja twarz promieniała. Moja skóra jest wyraźnie odmłodzona, zdrowsza i gotowa do codziennego makijażu. Dodatkowym atutem jest duża pojemność kremu (50zml), wydajność i piękny zapach, który uprzyjemnia aplikację. I choć krem nie należy do najtańszych, jestem przekonana, że nie będziesz żałowała jego zakupu, bo są to pieniądze dobrze wydane. Konkretny zakup konkretnego kosmetyku, który w pełni sprosta Twoim oczekiwaniom.

14 komentarzy:

  1. uwielbiam ten krem, jest fantastyczny, ostatnio używam go także na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic tej firmy, ale sporo czytałam i kusza mnie ich kosmetyki coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorówkę LL lubię, ale kremów nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę, ale na razie znam jedynie kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że ta firma ma kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś zupełnie z pielęgnacją typową mi się nie kojarzą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty tej marki jak puder czy podkład.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poki co nie mialam doswiadczenia z ta marka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ich kosmetyki do makijażu, ale pielęgnacji nie miałam jeszcze okazji wypróbować. Już sam słoiczek zachęca do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego kremu ale póki co w mojej pielęgnacji krem zastąpiłam aloesem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.