Obserwatorzy

wtorek, 15 stycznia 2013

Ziołolek



Linovit A+E krem ochronny z witaminami A+E


Kosmetyk do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry suchej,  wrażliwej i często ulegającej podrażnieniom zarówno dzieci, jak i dorosłych.

  • łagodzi podrażnienia skóry
  • chroni przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi
  • łagodzi skutki działania niekorzystnych czynników zewnętrznych takich  jak: wiatr, suche powietrze, detergenty
  • zmniejsza rogowacenie naskórka
Krem ochronny Linovit A+E  dobrze rozprowadza się na skórze pozostawiając na jej powierzchni odczuwalną stabilną osłonę. Po aplikacji następuje wyraźne uczucie natłuszczenia, nie powoduje uczucia ściągania naskórka po wchłonięciu.
 
Przeciwwskazania do stosowania: ostre stany zapalne skóry wymagające leczenia farmakologicznego oraz stwierdzona alergia lub nadwrażliwość na którykolwiek składnik kremu.
 
Sposób użycia: miejscowo na skórę.
 
Produkt może być stosowany u dzieci.
 
Produkt  przebadany dermatologicznie.
 
Pojemność: 50 g

skład:  Witamina A   80 000 j.m. , Witamina E   0,8 g, Woda    48,6 g, Euceryna bezwodna S   50,0 g 

CENA: 6,20ZŁ

DO KUPIENIA W APTECE LUB NA STRONIE INTERNETOWEJ --->  LINOVIT 


PLUSY:
+  NAWILŻENIE
+ SKŁAD
+ CHRONI SKÓRĘ
+ ŁAGODZI PODRAŻNIENIA 
+ZMNIEJSZA ROGOWACENIE NASKÓRKA
+ WYGODNA TUBKA
+ WYDAJNY
+ IDEALNY NA ZIMĘ, DLA ZMARZNIĘTYCH DŁONI
+ MOGĄ UŻYWAĆ GO DZIECI
+ CENA
+ DOSTĘPNOŚĆ


MINUSY:
- BRAK

Po pierwsze, jak już wiecie propaguję kupno naszych, polskich kosmetyków. Uważam, że w ten sposób wspieramy nasz, polski rozwój gospodarczy :) Po drugie jakość kremu Ziołolek jest absolutnie bez zarzutu: świetnie nawilżający, z witaminami, tani i POLSKI! Tuż po rozsmarowaniu nasze dłonie bardzo ładnie się błyszczą (starałam się to ująć na ostatnim zdjęciu). Zapach kremu przypomina mi krem do pupki niemowlęcej przeciw odparzeniom :)
Linovit A+E idealnie nadaje się na zimę, kiedy nasze dłonie narażone są na ziąb i wiatr, przez co stają się szorstkie - by temu zapobiec musimy je nawilżać! Piękne dłonie są wizytówką każdej kobiety ;)

POLECAM WAM STRONĘ ZIOŁOLEK, KAŻDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE, MAJĄ ŚWIETNE KOSMETYKI DLA DZIECI ;)

24 komentarze:

  1. a jaki ten krem jest tani, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w zimę od wieków używam 'Maści ochronnej z witaminą A', która radzi sobie z odmarzniętymi łapkami w trymiga :-)
    Myślę, że oba kremy będą podobne w działaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Częściej powinno się zwracać uwagę na takie produkty!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zestawienie witamin, to błogosławieństwo dla rąk zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No z Ziołoleku używaliśmy u córci Linomag. Był najlepszy od pierwszych dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. kremik wydaje sie godny uwagi :D
    najpierw muszę zużyć podobne specyfiki, które mam, ale ten zapisuję na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie apteczne cudeńka za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny krem za małe pieniążki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem to co najprostsze jest najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA również obserwuję :)
    ciekawie tu u Ciebie ;)
    JA uwielbiam maśćcie/kremy z witaminą A ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym słowem UNIWERSAL :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny krem w niskiej cenie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze zapomniałam o tym kremie, miałam go znów kupić i całkiem zapomniałam :) jest super !

    obserwuje i dodałam do ulubionych ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio naczytałam się o witaminie A dużo dobrego, a tutaj dodatkowo wit. E, więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę,że warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. słyszałam że jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje się, ze to krem w sam raz dla mnie, jednak mnie po dłuższym czasie coś lubi uczulać. Za ta cenę warto jednak spróbować

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że przesyłka jest ceną kremu. zobaczymy może zamówię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.