Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

MLECZKO DO DEMAKIJAŻU LAVERA


Sklep internetowy Natural Beauty zafundował mi taką oto niespodziankę w postaci mleczka do twarzy firmy Lavera
W ich ofercie znajdziemy znakomitej jakości kosmetyki organiczne, nie zawierające parabanów i innych konserwantów, a także nie testowane na zwierzętach. Produkty te posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty, potwierdzające ich ekologiczne pochodzenie. Korzystanie z nich jest nie tylko nieocenione dla zdrowia i urody, ale także zgodne z naturą.
Pani Grażyna ze sklepu Natural Beauty, z którą miałam okazję korespondować, nazwała te mleczko 'KLASYKĄ' , ja nazwałabym je 'MUSEM KAŻDEJ EKO-MANIACZKI' ;)




Z bio-jojoba i masłem shea- naturalny kosmetyk do pielęgnacji twarzy. Mleczko łączy w swojej formule 2 zastosowania: łagodne oczyszczanie twarzy i demakijaż. Z uwagi na swoją wyjątkową łagodność polecany także do demakijażu oczu.
 
skład: wyciąg z płatków róż*, roślinna gliceryna, olej sojowy*, trójglicerydy (roślinna mieszanka olejków), ester glicerynowy kwasów tłuszczowych, alkohol tłuszczowy, substancja myjąca z kokosa, olej z jojoba, olej migdałowy*, masło shea*, lecytyna, wyciąg z nagietka*, hydrolat oczaru wirginijskiego*, olej kokosowy, wit. E, , ksantan, olej karotenowy, sterole roślinne, wit. C, mieszanka olejków eterycznych
pH 5,0-5,5, emulsja typu olej w wodzie, produkt wegański
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych


Ilość : 125 ml.

CENA: 28.90 ZŁ

Wpisując hasło: PaulaBlog - otrzymacie 5% rabatu na zakupy!!!
 
DO KUPIENIA TU ----> http://www.natural-beauty.pl <---- 


PLUSY:
+ PERFEKCYJNIE OCZYSZCZA
+ IDEALNIE NAWILŻA 
+ CUDOWNIE PACHNIE
+ KOSMETYK ORGANICZNY
+ NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH
+ POSIADA REWELACYJNY SKŁAD
+ BEZ PARABENÓW, KONSERWANTÓW I SLS
+ W WYGODNEJ TUBIE
+ AŻ 125ML PRODUKTU
+ W PRZYSTĘPNEJ CENIE

MINUSY:
BRAK!!!   

Plusy mleczka Lavera mówią same za siebie... Spełnia ono wszystkie moje potrzeby, a dodatkowo jest organiczne i nie testowane na zwierzętach. Cena także nie wygórowana... I TAK WŁAŚNIE ZNALAZŁAM SWÓJ IDEAŁ... Rzuciłam w kąt swoje dotychczasowe mleczka i nie szukam dalej... znalazłam, to czego szukałam : mleczko Lavera! Idealne, cudowne i od teraz zagości u mnie na stałe :)  
Same zobaczcie jak mleczko Lavera radzi sobie z czarną kredką do oczu... 
Jak widać, mleczko już po jednym, delikatnym przetarciu praktycznie zmyło kredkę do oczu. Bezkonkurencyjnie radzi sobie z makijażem. Zapach mleczka jest bardzo delikatny i przyjemny, wg. mnie jest to połączenie róży i masła shea...
W ofercie sklepu Natural Beauty znajdziemy całą serię kosmetyków Lavera, ale nie tylko. Ich eko asortyment jest imponujący i szczerze warty polecenia!!! Przekonajcie się same ;)



P.S. NOWA PROPOZYCJA W ŚLUBNYM PRZEWODNIKU - ZAPRASZAM ---> TU 
 

32 komentarze:

  1. Łoże jest jeszcze z mojego starego pokoju :) zanim mieszkałam z Panem Narzeczonym :) również je bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dobrego czytałam na temat produktów tej marki, może kiedyś się na nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam kosmetyków z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję zrobić pudełeczka w formie winetek a w środku każdego jakieś słodkości, każde przewiozane różową wstążeczką. relacje z tworzenia podziękowań/winietek na pewno zamieścimy na blogu bo półprodukty już mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, A ty w ogole czytałas wyniki konkursu :]?

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tymi kosmetykami, ale nie byłam do końca przekonana co do ich skuteczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No chyba znalazłaś fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyków do tej pory nie znałam widzę że wystawiłaś pozytywa dla nich, może się na nie skuszę?! prowadzisz fajnego przyjemnego bloga! Ja założyłam nowego i proszę o obserwację:) pozdrawiam i życzę miłego dnia!:)mangomania78.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam naturalne kosmetyki, więc to mleczko na pewno bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. e wydaje się być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znamy i bardzo lubimy Laverę;):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro ma same zalety, to chyba warto się na niego pokusić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o kosmetykach Lavera, ale jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Kochana! <3
    O, ja nie miałam doczynienia z tym mleczkiem, ale mam swoją emulsję z Eveline z kwasem hialuronowym i jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już od dłuższego czasu mam ochotę na kosmetyki firmy lavera, bo są dostępne w sklepie zielarskim niedaleko mnie i teraz tym bardziej muszę sobie coś kupić! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tej firmy, mleczko bardzo ciekawe :D
    chociaż ja wolę płyny micelarne w dziedzinie jaką jest demakijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W ogóle nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z masłem shea? Musi być świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się skuszę po przeczytaniu twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie kreske zmylo prawie za jednym zamachem, demakijaz z tym mleczkiem to musi byc sama przyjemnosc:>

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat z Laverą nie mam zbyt dobrych doświadczeń, ale też nie testowałam zbyt dużo więc nie skreślam na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam parę rzeczy z tej firmy, uważam że jest świetna jakościowo i warto wydać czasem więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że znalazłaś swoje KWC mleczkowe:). Ja ostatnio jakoś przekonałam się do miclei.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog, jestem zaskoczona, że ktoś jeszcze pisze o ślubach, bo rzadko trafiam na taką tematykę na blogach...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.