Obserwatorzy

środa, 25 maja 2016

prosto z zakupów...

Regularnie przybywam do Was z postami zakupowymi i dzisiejszy również będzie taki. Oto co nowego pojawiło się w łazience/szafie...


Zakupy udały się częściowo w tym miesięcu. Większość ubrań kupiłam przez internet bez możliwości ich mierzenia, co w konsekwencji okazało się, że 'nie trafiłam w swój rozmiar'. Szczególnie jeśli chodzi o sandały na lato - obie pary jestem zmuszona odsprzedać :( Jedne są za małe, a drugie za duże.
W takim wypadku nie pozostaje mi nic innego jak szukać nowych butów na lato, ale tym razem już stacjonarnie :P

36 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, najbardziej podobają mi się sandały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzeczka z Pepco przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze te leginsy sobie kupic

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy. Oby się dobrze nosiły ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ciuszki, ale biała marynarka to cudo nad cudami :).

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, mamy taki sam styl, cudowny żakiet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego rzadko coś kupuję z ubrań w sieci, jest ryzyko jednak, że będzie nie pasowało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też często kupuje przez internet, ale jak coś nie trafione, to nie ma problemu ze zwrotem, czy też odsprzedażą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tej maski z hebe i jest świetna
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę nie kupować butów przez neta, ale bluzki i spódniczki czemu nie :D Żakiet piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety, zakupy w necie to wygoda, ale też ryzyko, bo nie można przymierzyć. Też ostatnio nie trafiam z rozmiarami.

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzkę z Pepco sama oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna marynarka! Udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  14. No no zaszalałaś trochę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlatego ja najczęściej kupuję stacjonarnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna marynarka. ;] Uwielbiam robić zakupy w New Look.

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie chciałabym kupić sobie jakiś biały żakiet, Twój wygląda cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetny gust :D Widzę że zakupy udane

    OdpowiedzUsuń
  19. jak nie jestem fanką białych marynarek tak ta jest boska :)

    a everlast uwielbiam, szczególnie ich buty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obawiam się kupować buty przez neta wolę jednak założyć je na kopytko przed kupnem. Świetne nowości :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. MArynarka cudna i sandałki paski :) Z resztą wszystko mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  22. żakiet z New Look jest śliczny i bardzo fajne sandałki znalazłaś. Spore zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biały żakiet klasyk,musi być😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam takie same jegginsy i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W Biedronce są znowu te maseczki do twarzy z Tołpy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarne sandałki rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.