Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

THE BODY SHOP
BODY MIST - MGIEŁKA DO CIAŁA
 Lekka i orzeźwiająca mgiełka do ciała. Zapachy: masło shea, satsuma, mango, wanilia, kokos, truskawka, moringa, różowy grejpfrut.

ZAPACH SATSUMA - piękny, świeży na bazie klementynek. Idealny na lato!!! Przez wakacje używałam tej mgiełki i w przyszłe lato z pewnością skuszę się na kolejny zapaszek :) Wy też musicie wypróbować!!! Po prostu BOMBA!

 PLUSY:
+ pojemność 100ml
+ wydajność
+ wygodny i dobry atomizer
+ świetny wybór zapachów
+ długotrwałość do 8h

MINUSY:
- cena (uważam, że jak na mgiełkę to troszkę drogo i optymalną ceną byłoby 30zł)





CENA: 39ZŁ 
POJEMNOŚĆ: 100ML
MOJA OCENA: 9/10

4 komentarze:

  1. Przestańcie mnie już kusić TBS... Jak wygram jutro w totka to się przejadę do TBS, bo lista kosmetyków, które chciałabym od nich mieć codziennie się wydłuża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze z TBS nic nie miałam i aż boję się kupować, żeby nie wpaść w szał.

      Usuń
  2. Ciekawa, ale cena trochę wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.