Obserwatorzy

niedziela, 19 kwietnia 2015

ciemniejsze, grubsze rzęsy i brwi

Idąc 'za ciosem' postanowiłam wypróbować kurację do rzęs i brwi od Beauty Lash Pro. Producent obiecuje wiele, ile z tego okaże się prawdą w moim przypadku? Z pewnością będziecie pierwsi, którzy się o tym dowiedzą ;)


To nie jest "efekt długich rzęs" - one po prostu rosną dłuższe, grusze i piękniejsze

Terapia Beauty Lash Pro odbudowuje strukturę uszkodzonych włosów, przyciemnia ich koloryt, wyraźnie je wydłuża, pogrubia i co najważniejsze pobudza do wzrostu. Głównym składnikiem czynnym jest Bimatoprost – odpowiedzialny za wzrost włosa i od lat także wykorzystywany w okulistyce w leczeniu jaskry. Pozostałe, odpowiednio dobrane składniki serum zmiękczają i wygładzają strukturę włosów, nie wywołując przy tym reakcji alergicznych ani zmian w kolorze siatkówki. Widoczne efekty dostrzegalne są już po 4 tygodniach regularnego stosowania i pogłębiają się w trakcie dalszej kuracji.

 

 

Beauty lash pro therapy

Ergonomiczne aplikatory umożliwiają dokładne i sprawne rozprowadzenie serum na pożądanym obszarze.
Sposób aplikowania:
– stosujemy na noc; – nakładamy na oczyszczoną skórę; – aplikujemy w niewielkich ilościach, u nasady rzęs; – wystarczy jedno, dokładne pociągnięcie aplikatora; – unikamy bezpośredniego kontaktu z gałką oczną;
Codzienna kuracja przez okres 6 miesięcy umożliwia osiągnięcie spektakularnych efektów. Dla podtrzymania rezultatów terapii sugeruje się dalsze wykorzystywanie serum 2 razy w tygodniu.



Skuteczność

Testy wykazują, że odżywka do rzęs Beauty Lash Pro jest to przede wszystkim skuteczny kosmetyk. Zawarte w nim substancje aktywne powodują wzorst rzęs o nawet 25% oraz gęstość nawet do 87%. Systematyczne stosowanie Beauty Lash Pro gwarantuje widoczne efekty. 


  

Jestem ogromnie ciekawa efektów tej kuracji. Produkty są pełnowymiarowe, więc wystarczą na 3-4 miesiące stosowania. Liczę na to, że moje rzęsy jak i brwi docenią te kosmetyki i odwdzięczą się wspaniałym wyglądem ;)
Stymulującą terapię rzęs i brwi czas zacząć... 


A Wy znacie produkty Beauty Lash Pro? Intrygują Was one?

44 komentarze:

  1. A ciekawe, sama się zainteresowałam tym mocno, gdy zaczęłam po raz pierwszy stosować kosmetyk przyspieszający wzrost rzęs bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty beda zobaczysz :) Zdziwisz sie ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na efekt na rzęsach, ja będę teraz próbować z serum od Floslek do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejen ceikawe produkty do rzęś tez jestem ciekawa jak sie beda spisywać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm kolejne cudo o którym nie słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, nie mogę doczekać się efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz o nich słyszę, miłego testowania/

    OdpowiedzUsuń
  8. OO jestem bardzo ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę, ja używam L4L i świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ale chętnie zobaczę rezultaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również jestem ciekawa wyników testowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę pamiętała o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 2 ulubione produkty , ale tej marki nie znałam , ciekawe jakie bądą efekty ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Preparat do rzęs zupełnie mnie nie kusi, za to na efekty tego do brwi będę czekała z niecierpliwością. Sama mam lichutkie brwi, przydałaby im się odżywka, która działa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z brwiami nie mam problemu, ale jesli chodzi o rzęsy to mam bardzo rzadkie i krótkie.. przydałoby mi się coś, co faktycznie działa. Czekam z niecierpliwościa na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje rzęsy stały się już jakiś czas temu, bardzo "biedne". Z niecierpliwością czekam na rezultaty, bo sama muszę zainwestować w inną odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja również jestem ciekawa efektów, oby się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam ich, ciekawe jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Produktów w ogóle nie znam, ale jestem bardzo ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja od wczoraj używam serum na rzęsy floslek

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na post z efektami kuracji:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi mnie ta odżywka do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z niecierpliwością czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa jak się będą sprawowały :) Szczególnie ciekawi mnie ten produkt do brwi. Jestem akurat w trakcie "zapuszczania" moich, ale ciężko mi idzie.

    PS: Rozumiem i trzymam kciuki :)*

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno coś takiego by się przydało :) Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :* http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2015/04/kilka-ciekawych-rzeczy-z-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam to szczęście że na grubość moich rzęs nie mogę narzekać, i nawet najtańszy tusz daje całkiem dobry efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam , ja do rzęs używam odżywki z Bodetko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na efekty :) mam nadzieje że będą mega :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na efekty :) mam nadzieje że będą mega :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znam, nie widziałam ich w sklepach ;p ciekawe jak bedzie ;p u mnie zadzialam olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz słyszę o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też jestem ciekawa efektów- nie znam produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.