Obserwatorzy

niedziela, 26 kwietnia 2015

w trosce o włosy

Jestem posiadaczką włosów rozjaśnianych za pomocą pasemek. Jak zapewne wiecie, włosy rozjaśniane, to włosy martwe. Są one w konsekwencji przesuszone, łamliwe i kruche dlatego wymagają szczególnej pielęgnacji. Po historii z szamponem z Biedronki, BeBeuty moje włosy są w opłakanym stanie. Skóra głowy jest wyraźnie przesuszona, co nasiliło swędzenie. Z pomocą przychodzi mi Akuna, która wypuściła na rynek BIO szampon do włosów i ciała dla dzieci.



BIO szampon do włosów i ciała dla dzieci

Dla delikatnej skóry i włosów malucha


Optymalnie odżywia i nawilża

Dzięki naturalnym składnikom zapobiegającym utracie wody, co utrzymuje miękkość i delikatność młodej skóry i włosów.

0 procent FLUOR_

Zapewnia delikatną pielęgnację
bez alergii

Dzięki niepodrażniającym substancjom zapachowym, które otulają dziecięce włosy i skórę delikatną, ziołową chmurką.

Tworzy barierę ochronną skóry

Pobudzając produkcję ceramidów, uszczelniających warstwę lipidową skóry delikatnej, dziecięcej skóry.

Sprawia, że włosy stają się zdrowe i lśniące

Dzięki proteinom jedwabiu oraz ziołom Alveo o działaniu pielęgnacyjnym.

Zapewnia wysoką wydajność

Dzięki naturalnym substancjom pieniącym starcza na długo i gwarantuje bezpieczną zabawę w nieszkodliwych bąbelkach.

Ułatwia rozczesywanie

Za sprawą jedwabiu oraz naturalnych składników nawilżających.

Łagodzi i koi podrażnienia

Dzięki właściwościom ziół Alveo, ograniczającym rozwój mikroorganizmów oraz pantenolu o działaniu przeciwzapalnym i regenerującym.

 

 Pojemność: 200 ml

 

CENA: ok. 25,50zł

 

DO KUPIENIA TUTAJ -->http://www.alveofamily.pl<--

MOJA OPINIA:

Powyższy szampon testowaliśmy (i wciąż testujemy) razem z Juniorem, gdyż jego przeznaczenie jest dla dzieci powyżej 3 roku życia. Ja osobiście zachwyciłam się jego składem jak i działaniem, a moje włosy potrzebowały odnowy i głębokiego nawilżenia. Szampon jest bezzapachowy. Dużym i zaskakującym atutem szamponu jest wydajność. Do umycia całego Juniora używamy ok. 3ml. Do umycia moich włosów zużywam ok. 4ml. Cała butelka pozwali nam na 50-krotne użycie. Szampon rewelacyjnie się pieni, nawilża nasze włosy już podczas mycia, łagodzi swędzenie skóry głowy, nawilżając ją. Szata graficzna jak i design uważam za elegancki w swej prostocie - lubię minimalistyczne opakowania. Aplikator ma małą dziurkę, dzięki czemu nie nalejemy za dużo szamponu - producent przewidział potrzebę konsumenta o zużyciu niewielkiej ilości produktu. Oczywistym plusem jest to, że szampon nie zawiera parabenów, sylikonów i nie był testowany na zwierzętach, co w znacznym stopniu zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia alergii na ten właśnie kosmetyk. Włoski Juniora są zdrowe, lśniące i nawilżone. Moje włosy odzyskują równowagę po przesuszeniu, które zafundował im szampon z BeBeuty. Podsumowując, jesteśmy bardzo zadowoleni z działania tego produktu i śmiało możemy go polecić kolejnym mamusiom i ich pociechom ;)

A Wy używacie szamponów dla dzieci?

33 komentarze:

  1. nie uzywam, zdecydowanie wole wlosy wola produkty fryzjerskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam włosy rozjaśniane ostatnio. Schodziłam z czarnego. więc teraz szukam mocnych nawilżaczy, żeby doprowadzić włosy do dobrego stanu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie nawilżenie by mi się przydało. Musze sięgnąć po jakąś głęboką regenerację po ciąży, bo w ostatnim czasie trochę moja czuprynę zaniedbałam. ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon z firmy Akuna- był świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako Dystrybutorom Akuny zawsze miło nam takie komentarze czytać :)

      Usuń
  5. Uważam, że ich kosmetyki są strasznie wydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Mi szampon wystarcza średnio na 2-3 miesiące, a używam go zarówno do mycia włosów jak i jako żel pod prysznic.

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się z nim spotykam ;) Podeślę Twoją recenzję bratowej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że i dla mnie byłby dobry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,że produkt się sprawdza. Także mam rozjaśniane włosy i od nasady się one przetłuszczają. Ciężko mi było znaleźć odpowiedni szampon, który zadowoli mnie jak i moje włosy.Obecnie stosuję szampony z Pilomaxu i jestem z nich zadowolona. Owszem, ostatnio także używałam słynnego szamponu dla dzieci z Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skład ma dobry :) tzn nie ma benzoesanu sodu na które u mnie dzieciaki maja uczulenie

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nic od nich nie miałam :) raz na jakiś czas lubię sięgać po szampony dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemny szampon do pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie szampony, mimo, że maleństwem już nie jestem to nadal stosuję Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dopiero pierwszy raz skusiłam się na szampon dla dzieci, zobaczymy jak się spsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go jeszcze. A stosuję różne szampony... Teraz mam fryzjerskie, ale następne coś tańsze wybiorę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam.włosy naturalne ale od czasu do czasu lubię dostarczyć im mocniejszej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jedynymi kosmetykami dla dzieci, których używam są oliwki, ale to też rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam nigdy szamponów dla dzieci, wystarczają mi delikatniejsze szampony dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie zdecydowałabym się na rozjaśniemie włosów i dlatego cieszę się z teho co mam :) w kwestii szamponu to w zasadzie nie za bardzo patrze co biore z półki byle nie było drogie i w trakcie mycia nie podrażniało.
    Najczesciej stosuje Avon albo YR.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami używam szamponów dla dzieci, ale potem mam straszny kołtun i nawet odżywki nie pomagają za wiele, więc raczej kupuję sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, zazwyczaj nie mogę się rozczesać po szamponach dla dzieci.

      Usuń
  22. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką, będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam, gdy szampon tak dobrze się pieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony dla kobiet i mężczyzn z linii CLEAR NATURE firmy Akuna również bardzo dobrze się pienią, dlatego są tak wydajne. Proszę jednak nie wierzyć nam na słowo i przekonać się o tym osobiście :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.