Obserwatorzy

sobota, 1 sierpnia 2015

Go Cranberry

Masło Shea otrzymuje się z owoców - orzeszków drzewa masłowego Butyrospermum parkii, rosnącego w Afryce. Zbierane ręcznie orzeszki charakteryzują się bardzo wysoką zawartością tłuszczu.I to właśnie za te nawilżające właściwości kochamy Shea najbardziej. Dodatkowym, bardzo istotnym atutem tego masła jest fakt iż nie alergizuje i może być stosowane na wszystkie partie skóry nawet te najbardziej wrażliwe. W dzisiejszym poście przedstawię Wam propozycję Masła do ciała od Nova Kosmetyki, które jest wykonane na bazie Shea Karite.


Naturalna Pielęgnacja - Bogate Masło Do Ciała GoCranberry

 

HIPOALERGICZNY

• Bez konserwantów i alergenów
• Zawiera składniki z certyfikatem ekologicznym
• Przebadany dermatologicznie
• Produkt nie testowany na zwierzętach.


Zawiera:
witamina Eolej żurawinowymasło mangomasło sheamasło arganoweolej arganowyolej migdałowy





Naturalna Pielęgnacja - Bogate Masło Do Ciała przeznaczone jest dla każdego typu skóry. Produkt stanowi kompleks naturalnych maseł i olejów, których uzupełniające się działanie sprawia, że nawet najbardziej przesuszone partie skóry odzyskają aksamitną miękkość i gładkość. Olej żurawinowy działa przeciwstarzeniowo (zwalcza wolne rodniki) oraz łagodzi podrażnienia. Masła, Mango i Shea i arganowe, doskonale natłuszczają skórę, zmniejszając przy tym szorstkość i łuszczenie. Oleje, arganowy i ze słodkich migdałów, dostarczają skórze cennych składników odżywczych i poprawiają jej koloryt. Masło stosowane systematycznie pozostawia skórę doskonale nawilżoną i jedwabistą w dotyku w dotyku. Produkt polecany również jako ratunek dla skóry podrażnionej działaniem słońca. Można stosować miejscowo jako intensywny kompres dla przesuszonych, łuszczących się partii skóry.

poj. 200 ml


CENA: 49zł

DO KUPIENIA TUTAJ -->http://novakosmetyki.pl<-- 


MOJA OPINIA:
Masło do ciała Go Cranberry rewelacyjnie sprawdziło się u mnie po kąpielach słonecznych. Natychmiastowo przyniosło mi ulgę podczas delikatnych poparzeń słonecznych, po kąpielach morskich, kiedy to moja skóra była przesuszona, a teraz wspomaga utrzymanie pięknej opalenizny. Jego działanie jest fenomenalne. W składzie na pierwszych miejscach mamy masła (mango, shea i arganowe), więc kosmetyk niesamowicie natłuszcza naszą skórę. Dodatkowo zawarte w nim oleje dostarczają skórze cennych składników odżywczych i poprawiają jej koloryt. Dotychczas miałam styczność z masłem Shea The Body Shop, którego nie znoszę za intensywny zapach, charakterystyczny dla shea. Go Cranberry Bogate Masło do Ciała ma bardzo przyjemny, delikatny zapach i nie czuć w nim shea (dzięki Bogu). Jest także bardzo wydajne, rozpuszcza się w dłoni niemalże natychmiast i niewiele go trzeba by nawilżyć skórę. Pozostawia delikatną i błyszczącą tłustą powłokę. Sprawdzi się także podczas opalania czy nawet masażu, gdyż łagodzi i odżywia naszą skórę. Świetnie przeciwdziała rozstępom jednak stosunkowo długo się wchłania (nawet do 3h, zależy od ilości) i może delikatnie brudzić ubrania. W moim odczuciu, masło te idealnie sprawdzi się latem, kiedy możemy chodzić np. z odkrytymi nogami, bo zimą nie mogłabym pozwolić sobie na czekanie aż masło się całkowicie wchłonie. Na dzień dzisiejszy, kiedy moja skóra potrzebuje głębokiego nawilżenia po greckich kąpielach w słońcu i słonej wodzie, masło te jest idealne.


A Wy znacie kosmetyki Go Cranberry?

32 komentarze:

  1. Dopiero poznaje kosmetyki tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie bardzo kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam kosmetyki GoCranberry i uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale chciałabym poznać :)
    www.worldwithcuriosity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji testować, ale jak zużyję swoje zapasy to się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, chociaż to 3 h wchłanianie trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena spora,ale czasem lepiej zapłacić więcj i mieć coś sprawdzonego niż kupować jakąś lipę.

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze o nim nie słyszałam ale skłąd bardzo fajny i opis brzmi kusząco :) zostaję na dłużej obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki smak to tylko do brzuszka :)

    Niestety z kosmetykiem nie mialam do czymienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie masełka, ale z tej firmy jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj wygląda świetnie! Skład i konsystencja:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale ma fajne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawilżenie świetne, ale u mnie skreśla go czas oczekiwania na wchłonięcie. U mnie musi być już natychmiast, inaczej wszystko wycieram w pościel.

    OdpowiedzUsuń
  14. SUper,że nawilża .Właśnie latem myślę,że idealnie się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam produktów z tej serii, ale z Twojej opinii wynika, że warto się nimi zainteresować. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz częściej słyszę o tej marce i zaczyna mnie kusic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie bogate masełka wolę stosować zimą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masła nie miałam, ale mam peeling z tej serii :). Bardzo fajny, a masło pewnie poznam w zimniejsze miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci,że po Twojej recenzji brałabym je garściami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam krem pod oczy z tej firmy ale jakoś nie przypadł mi do gustu. Z masłem shea bardzo lubię produkty palmers.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kto nie stosował niech żałuje :) Produkt nr 1 dla mnie w słoneczne dni kiedy skóra jest narażona na wysuszanie. Po opalaniu warto trochę na siebie nałożyć i poczuć ulgę :) Produkt polski, ekologiczny i dobry - cóż chcieć więcej? :) Warto też spojrzeć na inne produkty tej marki, bo zdobywa coraz mocniej rynek i moim zdaniem są to produkty warte POLECENIA :)

    OdpowiedzUsuń
  22. z tej firmy bardzo bym chciała wypróbować peeling, ponoć jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aleeż żałuję, że nie mam przy sobie teraz tego masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ma świetną konsystencję :) Chciałabym je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie świetny przez cały rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach to masełko! zapach 10! nawilżenie 10!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.