Obserwatorzy

wtorek, 20 października 2015

Nicole Cosmetics po raz drugi

Recenzje perfum są zawsze dla mnie nie lada wyzwaniem. Dlaczego? Bo nie ma nic trudniejszego jak zobrazowanie zapachu. Chciałabym jak najbardziej odwzorować Wam zapach, który kryje dana perfuma, tylko jak ukazać zmysłowość zapachu, która kryje się w perfumach Nicole Cosmetics? Oto przed Wami zapach nr 136...




Perfumy Nicole dla kobiet

Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. 

Zapach nr 136 :(grupa: świeże): owoce liczi, cedr, cytrusy, ambra, jaśmin, paczula, różowy pieprz, piwonia, piżmo, jagoda, wetiwer, frezja

Pojemność: 30ml

Cena: 24,99zł
 


MOJA OPINIA:
Podstawowym atutem każdej perfumy jest zapach - nie da się ukryć, że jest to główny faktor określający nasz wybór. I to właśnie zapach sprawia, że kupujemy daną perfumę. Drugim, równie ważnym elementem jest trwałość danego zapachu. Wiele znanych perfum o wspaniałej woni jest nietrwałych. Ich zapach szybko się ulatnia, szczególnie jeśli chodzi o świeże nuty. Na rynku jest także dostępnych wiele zamienników znanych firm, ale te w większości nie zdają egzaminu - ich podstawowym minusem jest słaba jakość. Jedynym zamiennikiem, lub też odpowiednikiem, z którym się spotkałam i spełnił moje oczekiwania dotyczące trwałości, był NICOLE COSMETICS. Jako posiadaczka 3 różnych zapachów Nicole Cosmetics, mogę śmiało stwierdzić, że są to świetne jakościowo perfumy. Ich oferta jest bardzo bogata. Może opakowania nie są do końca 'marketingowe', ale są wielokrotnego użytku, aplikator się nie zacina, a wybór ich pojemności zaspokoi nasze zróżnicowane potrzeby. Nicole Cosmetics jest idealnym wyborem dla osób poszukujących swojego wymarzonego zapachu w okazyjnej cenie. Dajcie się zaskoczyć jakością i trwałością, którą oferuje Nicole Cosmetics w absolutnie okazyjnych cenach!


A Wy miałyście okazję poznać markę Nicole Cosmetics?

29 komentarzy:

  1. Mam dwa zapachy z Nicole, są niezłe i jak na taką cenę to naprawdę trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś wpadną w moje sidła :)) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam się z perfumami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam zapachów z Nicole, ale wszystko w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam ;) może czas wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dotąd niestety nie poznałam :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię kupować zapachów w ciemno, muszę je powąchać przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście,ciężko jest opisać zapach:),nie miałam jeszcze tych perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie recenzje zapachów też są trudną broszką...

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię zapachy perfum nicole, są zbliżone do oryginałów i dobre jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama jeszcze nie miałam styczności z ich produktami :). Też mi zawsze ciężko opisać zapach :D, ale lubię takie świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ale lubię świeże zapachy więc jest szansa, że poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszą mnie te perfumy bardzo,ale na razie jestem wierna Yodeymie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie Nicole właśnie są wystarczająco trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poznałam kilka zapachów będąc w centrum handlowym, przyznam że były bardzo fajne ale niestety nie zapamiętałam nawet numerków. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam kolejny zapach tej marki i też jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej marki, ale jak gdzieś na nią trafię to na bank wypróbuję skoro piszesz, że są naprawdę trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w końcu wypróbować te perfumy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.