Obserwatorzy

piątek, 9 października 2015

nowy ulubieniec

W zeszłym roku na moim blogu pojawił się post promujący moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Tam właśnie znalazł się wielbiony ponad wszystko krem Redox. Jednak kobieta zmienną jest- tak i ja znalazłam następcę mojego ulubionego Redox'a. Kim on jest? O tym w dzisiejszym poście...




Hydrain3

Krem-żel ultranawilzający


Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, AqualareTM, Mocznik-UREA, Gliceryna, Dub Diol, Betaina, Phytosqualan – Skwalan, Witamina E

  • Zapewnia intensywne, dogłębne i długotrwałe nawilżenie odczuwalne przez 48 godzin po zastosowaniu
  • Uzupełnia niedobory wody w skórze i ogranicza jej transepidermalną utratę (TEWL)
  • Wzmacnia i regeneruje skórę
  • Do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia
  • Lekka, nietłusta, kremowo-żelowa konsystencja
  • Doskonały pod makijaż
  • Nie zatyka porów

Opakowanie: Słoik 50 g


Cena: 38,00 zł


DO KUPIENIA TUTAJ -->http://www.dermedic.pl<-- 

 
 

MOJA OPINIA:
 Zacznę od tego, że mam cerę mieszaną i wymaga ona nietypowej pielęgnacji. W strefie T moja skóra musi zostać zmatowiona, a reszta twarzy musi być nawilżona. Cały ten proces wcale nie jest łatwy, biorąc pod uwagę, że mowa o jednym kremie i o różnych funkcjach. Dotychczas Redox od Colyfine był moim ulubieńcem - spełniał wszystkie moje oczekiwania. Jednak od ponad miesiąca używam nowości od Dermedic w formie hydro-żelu. Krem ten jest bardzo wygodnie zapakowany, a jego design jest utrzymany w minimalistycznych barwach, które kojarzą mi sie z czystością i świeżością. Krem ma nietypowy, bo niebieski kolor i przyjemny zapach. Jest bardzo lekki i szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej powłoki ani nie szczypie kiedy nałożę go pod oczy. Daje mi natychmiastowe uczucie komfortu. Często zdarza mi się używać go po zastosowaniu kremowego żelu do mycia Dermedic - jest to fenomenalny duet, który wspaniale się uzupełnia. Jeśli Twoja skóra jest spragniona dogłębnego oczyszczenia bez jej przesuszenia, warto sięgnąć po oba produkty jednocześnie. Jeśli chodzi o działanie kremu Hydrain, możemy spodziewać się zbilansowanego nawilżenia, wygładzenia oraz natychmiastowego wchłonięcia- tuż po aplikacji możemy nakładać fluid. W składzie kremu znajdziemy kwas hialuronowy i wodę termalną. Cenę kremu zaliczam do bardzo przystępnych i to właśnie ona zadecydowała o tym, że Hydrain stał sie moim nowym ulubieńcem! Podsumowując: fantastyczny krem w przystępnej cenie!


A Wy miałyście styczność z serią Hydrain od Dermedic?

 

34 komentarze:

  1. Będę musiała przetestować go na sobie. Jeszcze nie spotkałam się z negatywną opinią na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie maksymalnie szybko wchłaniajace się kremy, nieznoszę tłustej powłoki w dotyku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam go nigdy, ale myślę, że kiedyś spróbuję, bo mi też brakuje czasem nawilżenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że jeszcze na naczynka nie działa... miałam kiedyś z pewnej firmy takowy żel - rewelacja... niestety produkt wycofano dawno temu ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena spora,ale czasem warto zapłacić więcej za dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, też uwielbiam kosmetyki dermedic, są świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki marki Dermedic, tego kremu nie znam ale prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że mam na niego chęć. Ten niebieski kolor i ta lekkość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też często zmieniam swoich ulubieńców na innych ;) Tak jak piszesz kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ genialny kolor.Ten żel chętnie wypróbowałabym. Miałam kiedyś krem Dermedic z pompką. I przyznam że był tak okropny, że skończył jako krem do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z tej firmy, a tak dużo osób wychwala, muszę rzucić okiem na ich asortyment. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo słyszłam o tej marce, chyba będę musiała w końcu się na coś skusić :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się, że dobrze się sprawdza, ma ciekawy skład :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam ni z tej firmy :) nie sa przeznaczone do mojego typu skóry

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam styczności z tym produktem. słyszałam o tej firmie dużo w blogosferze. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam z tej serii krem na noc i krem pod oczy - obydwa kosmetyki bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też go teraz używam i też jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie żelowe konsystencje :-) Krem Redox też był moim ulubieńcem :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor ma obłędny!!! Niestety ogólnie z tą firmą nie miałam do czynienia ale jakaś próbka czeka na swój debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo jaki fajny kolorek tego kremu ale nigdy jakoś nie używałam niczego z tej marki więc jest ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy o nim nie słyszałam, jednak potrzebuję czegoś dającego dobre nawilżenie, więc może on byłby dobrym kandydatem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja dziś z dermedica otworzyłam krem do twarzy, po pierwszym użyciu jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze ale jestem bardzo jego ciekawa ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe czy wersja do skory tlustej jest rownie dobra :)

    Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  25. hm może kiedyś przetestuję jak zapasy wykończę

    OdpowiedzUsuń
  26. jeszcze nic nie miałam z tej marki, na co zwróciłam uwagę to na kolor kremu jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam kremu ale widzę,że lubujesz się w kosmetykach Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podsumowując - pasuje ruszyć tyłek i iść go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale kremik zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.