Obserwatorzy

czwartek, 1 października 2015

wpis z pazurem

Każda z nas chce mieć piękne, długie i zdrowe paznokcie, prawda? Tylko co możemy zrobić by to osiągnąć? Na rynku jest wiele specyfików - z czego wiele miałam okazję testować. Jedne 'coś zdziałały na chwilkę', a innym udało się uzyskać efekt placebo. Jednym słowem: ciężko jest znaleźć coś, co by wzmocniło nasze paznokcie i uchroniło przed nadmierną łamliwością. Jednak oprócz zbilansowanej diety, która wzmacnia nasze paznokcie od środka, warto zaopatrzyć się w dobrą odżywkę, która będzie pielęgnować paznokcie z zewnątrz. I dzisiaj polecę Wam jedną z polskich propozycji prosto z apteki...


Herba Studio, Balsam do paznokci `2x5`

Kosmetyk naturalny, przeznaczony do pielęgnacji paznokci.
Działanie:
- wzmacnia giętkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie,
- stymuluje wzrost silnych paznokci,
- odżywia paznokcie zniszczone i przywraca im połysk,
- wygładza skórki otaczające paznokcie.
Wskazania:
- paznokcie giętkie, łamliwe, rozdwajające się,
- paznokcie wysuszone, matowe,
- paznokcie zniszczone przez stosowanie zmywacza i lakieru,
- skórki uszkodzone przez manicure.
Balsam wcierać w płytki paznokci szczególnie u nasady i otaczający je naskórek.

 

Skład: Aqua, Petrolatum, Cera Alba, Ricinus Communis Oil, Isopropyl Myristate, Propylene Glikol, Polyglyceryl - 3 - Distearate, Gliceryl Stearate, Olea Europaea Oil, Cetyl Alcohol, Equisetum arvense & Anethum Graveolens & Silybum Marianum extract , Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Cholesterol, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Beta - Carotene, Ascorbic Acid, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Cinnamyl Alcohol, Eugenol, Geraniol, Hydroxyisohexyl - 3 - Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellal, Limonene, Alpha Isomethyl Ionone, Perfume.

 

Cena: 10,59


DOSTĘPNY W APTEKACH, SKLEPACH ZIELARSKICH JAK I W SKLEPIE INTERNETOWYM -->http://www.herbastudio.pl<--


MOJA OPINIA:
 Balsam ten zapakowany jest w zgrabny, plastikowy słoiczek. Jest niewielki więc można wszędzie go ze sobą zabrać. Proces aplikacji jest bardzo przyjemny. Balsam ma ładny zapach i łatwo rozprowadza się na paznokciach. Jego konsystencja jest właściwa i niebrudząca. Jeśli chodzi o działanie, to wyznam Wam, że było ono miłym zaskoczeniem. Paznokcie są dobrze odżywione, płytka rozjaśniona a na dodatek błyszcząca przez co wygląda na o wiele zdrowszą. Skórki są miękkie i nie zadzierają się tak jak wcześniej. Producent obiecuje, że kosmetyk jest naturalny. Warto nadmienić, że balsam jest bardzo wydajny i w okazyjnej cenie. Dostępność jest przyzwoita i myślę, że każda dobrze zaopatrzona apteka posiada w swojej ofercie kosmetyki HerbaStudio. Jeśli więc borykasz się z problemem słabych paznokci, warto sięgnąć po ten balsam, 'a nóż widelec', może okazać się, że to będą to Twoje najlepiej wydane 7zł! Ja wypróbowałam i polecam!


A Wy macie słabe paznokcie?

29 komentarzy:

  1. Muszę wreszcie dać jej szansę, może ona da sobie radę z moimi słabymi, rozdwajającymi się paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam zawsze mocne paznokcie, ostatnio trochę z tym gorzej ale generalnie nigdy nie musiałam używać tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam problemów z paznokciami, ale miło było poznać ten specyfik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam słabe paznokcie. I nic im nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... ciekawe :) Może na moje pazurki też by podziałało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie mocne paznokcie są tylko w ciąży,a że tej nie planuję to w zamian sięgnę po ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o nim, ale chętnie kupię - lubię mieć przede wszystkim zdrowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będę musiała wypróbować bo moje paznokcie ostatnio są w kiepskim stanie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam swoje paznokcie długie, ale nie narzekam na łamliwość :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego czytałam o tym produkcie :) Sama mam masełko do skórek z Burt's Bees, ale jak kiedyś uda mi się je wykończyć (a jest mega wydajne), to chętnie wypróbuję propozycję Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam, ale moje paznokcie narazie są bez problemowe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za taką cenę to nie ma nad czym się zatanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  13. za taką cenę mogłabym wypróbować, bo zdecydowanie bedą potrzebować regeneracji po hybrydach ;)

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, ja nie mam cierpliwości do wcierania czegokolwiek w paznokcie. To chyba najnudniejsza czynność pielęgnacyjna z możliwych. Ale o tym produkcie już słyszałam sporo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło czytać o produkcie, który się sprawdził:) Dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze go poszukać, bo przydałby mi się na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po spojrzeniu na niego nie powiedzialabym, ze dziala ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super że jesteś zadowolona, ja teraz używam hybrydy więc w najbliższym czasie nie będę potrzebowała takiego balsamu

    OdpowiedzUsuń
  19. Obecnie nie używam żadnych kosmetyków do paznokci, ze względu na to, że mam hybrydy. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze się śmiałam, że dobrze by było, gdyby włosy rosły mi równie szybko co paznokcie :) odżywkę polecę koleżance, która ma z nimi problem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam go i bardzo miło go wspominam że aż o nim napisałam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Działanie super się zapowiada, ale sposób aplikacji mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie nie mam problemów z paznokciami, więc raczej mi się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.