Obserwatorzy

niedziela, 18 października 2015

wymarzona biżuteria

Stali bywalcy mojego bloga wiedzą jak bardzo fascynują mnie personalizowane gadżety. Jednak personalizowana biżuteria to coś dla mnie zaskakującego i jeszcze bardziej intrygującego. Zaprojektowana tylko przeze mnie, ze zdjęciem, które zawsze będzie przy mnie? Brzmi fantastycznie, prawda? I taka właśnie jest bransoletka od SouFeel... Nietuzinkowa, piękna, starannie wykonana i elegancka... przekonajcie się sami...

  

FOR EVERY MEMORABLE DAY

 

MOJA OPINIA:

Skłamałabym mówiąc, że bransoletka od SouFeel mi się podoba - ja po prostu się w niej zakochałam od pierwszego założenia! Fantastyczne wzory zauroczyły mnie kompletnie! Uwierzcie mi na słowo, ze detaliczne i skrupulatne wykonanie przekona każdą z Was! Zacznijmy od srebrnej bransoletki - jest ona optymalnej grubości, ma nietypowe zapięcie, które przyjemnie się zapina, jednak do jego rozpięcia potrzebujemy paznokcia :) Na zapięciu widnieje logo firmy oraz próba srebra 925. Jeśli chodzi o paciorki (beads) to są one podzielone tematycznie - każde z nich ma swoje znaczenie. Patrząc na ostatnie zdjęcie i wyliczając od dołu, zauważycie paciorek kwadratowy kształtem ze zdjęciem mojego Juniora. Ma on z jednej strony napis 'Kocham Cię' i oznacza narodziny mojego pierworodnego syna. Kolejny paciorek to tzw. stopka. Tutaj w czarnej, eleganckiej wersji z zatopionymi kryształkami, które zauważyłam dopiero po zrobieniu zdjęć :) Kolejnym elementem jest dwoje ludzi trzymających się za ręce i całujących się - jest to symbol naszego ślubu. Następnie mamy paciorek stopkę w przeźroczystej wersji. I ostatni element mojej bransoletki to serce z małymi stópkami, które symbolizuje oczekiwania na nowego członka rodziny. Każdy z tych symboli jest dla mnie ważny i bliski, co czyni tą bransoletkę osobistą i wyjątkową. Jeśli chodzi o jakość, którą oferuje SouFeel wyznam, że robi ona wrażenie. Każdy, najmniejszy element ma próbę srebra oraz logo firmy. Paciorki są pięknie, dokładnie i ciekawie wykonane, co widać na zdjęciach. Elementy zatopione w stopkach zauważyłam dopiero na powyższych zdjęciach, bo tych zatopionych cyrkonii nie widać gołym okiem. Wykonanie bransoletki jest absolutnie fenomenalne! Pomijając fakt, że wzorcowo, przypomina ona słynną Pandorę, to jest tańsza i ma w swojej ofercie więcej elementów. Nie wspomnę już o paciorkach ze zdjęciami, bo to uważam za wspaniały pomysł, którego Pandora może pozazdrościć. Dodatkowym atutem SouFeel jest darmowa przesyłka (dla zamówień od 50$ w z wyż) i gratisowe paciorki przy większych zamówieniach. Podsumowując, jestem zachwycona bransoletką od SouFeel i nie zamieniłabym jej na żadną inną!


A Wy co myślicie o mojej bransoletce? Co myślicie o ofercie SouFeel?

41 komentarzy:

  1. Super, też mi się marzy taka bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie bransoletki, piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie noszę dużo biżuterii, ale ta jest bardzo urokliwa :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam chyba jeszcze o tej biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest stworzyć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka mimo tego, że nie chadzam w takich ozdobach bo najzwyczajniej mi przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię takie personalizowane bransoletki, u mnie też każda zawieszka coś oznacza :) Bransoletka, którą pokazujesz to taka trochę "podróbka" Pandory moim zdaniem ale wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wymarzonej bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, wygląda jak Pandora :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja biżuterii nie noszę, nie lubię, ale ta jest wybitnie piękna i taka...spersonalizowana :) uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza jest i dodatkowo symboliczna dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pięknie. Zdjęcie na paciorku to rewelacyjny pomysł. I pamiątka na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem estetyczna biżuteria :)) I śliczne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne opakowanie i biżuteria bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie zapakowane! a bransoletka śliczna, zwłaszcza ta zawieszka ze zdjeciem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej firmie za to jestem wielbicielką Pandory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie bransoletki. Ja sama mam taką z Apartu i co jakiś czas Mąż dokupuje mi kolejny koralik :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Duzo o nich slyszalam i coraz bardziej chce rowniez miec cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ślicznie :) Bardzo fajny pomysł z takim personalizowanym paciorkiem ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawieszka ze stópkami jest piękna! Szkoda, ze Pandora takiej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super bransoletka, uwielbiam podobną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super że mozna tworzyć własne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.