Obserwatorzy

środa, 10 grudnia 2014

swędząca skóra głowy

Od ponad 10 lat borykam się z problemem swędzącej skóry głowy. Na początku myślałam, że jest to na tle nerwowym, ale po pewnym czasie wybrałam się do dermatologa, który nie stwierdził nic. Przepisano mi Nizoral - wspaniała diagnoza i lekarstwo. Doceniam lekarzy, którzy chcą pomóc tylko na litość Boga, niech nie przepisują 'byle czegoś' skoro problem nie został zdiagnozowany. Można powiedzieć, że zostałam odesłana z kwitkiem, bo Nizoral nie pomógł. Nie mam łupieżu, włosy są rzadkie (genetycznie) i przetłuszczające się, można powiedzieć standardowo, bo myję je co 2 dni. Szukając różnych rozwiązań- bezskutecznie, z pomocą przyszła mi mydlarnia TULI.


Wosk zapachowy RÓŻOWY PUDER

 "Drops" wosku sojowego o zapachu, który jest bardzo popularny w USA jako baby powder - puder dziecinny.
Mnie dziecinny puder kojarzy się z talkiem, który właściwie nie ma zapachu, a już na pewno nie jest to zapach  przypominający słodki, rozleniwiający  puder amerykańskich niemowląt Puszcza oczko Dlatego nazwa została zmieniona na różowy puder, a kolor nadaje mu odrobina maceratu alkanny. 

CENA: 3ZŁ

Mydło siarkowe

 Mydło zawierające siarkę, która zgodnie z  dostępnymi  informacjami [luskiewnik.strefa.pl i cosmeticsinfo.org] :


  • "... Przy zewnętrznym zastosowaniu siarka działa złuszczająco, odkażająco, przeciw-łojotokowo i przeciw-zaskórnikowo.
  • Oczyszcza pory, poprawia krążenie krwi w skórze.
  • Siarka jako jedyny pierwiastek potrafi walczyć z zakażeniami bakteryjnymi i grzybiczymi skóry.
  • Działa grzybobójczo, ma silne właściwości bakteriobójcze i pasożytobójcze, wspomagające usuwanie bakterii chorobotwórczych i pasożytów, często towarzyszących grzybicom.
  • Była i nadal jest wykorzystywana w leczeniu pasożytniczych i łojotokowych chorób skóry, wyprysków, parchów, liszajów, niektórych odmian łuszczycy.
  • Stosowana jest także do poprawy stanu włosów zniszczonych przez czynniki fizyczne lub chemicznie.
  • Pozwala kontrolować łupież.. "

CENA: 10 ZŁ

DO KUPIENIA TUTAJ --->http://mydlarnia-tuli.pl<--- 




Mydło siarkowe potasowe

Kolejne  mydło o specjalnym przeznaczeniu, które (po namyśle) włączamy do naszej oferty Uśmiech
Prezentujemy potasową pastę zawierającą  siarkę. 
W porównaniu z mydłem Tuli siarkowe w kostce, pasta zawiera więcej siarki.
Według opinii klientów - działa silniej i skuteczniej, jednakże może też wywierać silniejsze działanie drażniące.Mydło zawierające siarkę, która zgodnie z  dostępnymi  informacjami [luskiewnik.strefa.pl i cosmeticsinfo.org] :

  • "... Przy zewnętrznym zastosowaniu siarka działa złuszczająco, odkażająco, przeciw-łojotokowo i przeciw-zaskórnikowo.
  • Oczyszcza pory, poprawia krążenie krwi w skórze.
  • Siarka jako jedyny pierwiastek potrafi walczyć z zakażeniami bakteryjnymi i grzybiczymi skóry.
  • Działa grzybobójczo, ma silne właściwości bakteriobójcze i pasożytobójcze, wspomagające usuwanie bakterii chorobotwórczych i pasożytów, często towarzyszących grzybicom.
  • Była i nadal jest wykorzystywana w leczeniu pasożytniczych i łojotokowych chorób skóry, wyprysków, parchów, liszajów, niektórych odmian łuszczycy.
  • Stosowana jest także do poprawy stanu włosów zniszczonych przez czynniki fizyczne lub chemicznie.
  • Pozwala kontrolować łupież. .. "
CENA: 12ZŁ

DO KUPIENIA TUTAJ --->http://mydlarnia-tuli.pl<---


MOJA OPINIA:
Oba kosmetyki przyniosły ulgę w swędzącej skórze głowy. Z uwagi na fakt iż Pasta Siarkowa jest silniejsza w swoim działaniu, zaczęłam od jej stosowania. Już od pierwszego umycia, skóra głowy mniej mi dokuczała, choć na początku myślałam, że może to być wynik autosugestii. Pasta mydli się pod wpływem niewielkiej ilości ciepłej wody, następnie myjemy nią skórę głowy i dopiero po spłukaniu pasty, myjemy włosy szamponem. Ani aplikacja ani stosowanie nie jest kłopotliwe. Jedyny dyskomfort to zapach - typowo siarczany :) ale nie pozostaje on na włosach i szybko się ulatnia. Im dłużej używałam pasty, tym mniej zaczęłam odczuwać swąd - po krótkim czasie w ogóle zapomniałam o problemie! Kiedy zużyłam całe pudełko pasty, dałam 'odetchnąć' mojej skórze głowy i wtedy znowu zaczęło mnie swędzieć :( Nie zwlekałam więc i zaczęłam stosować kostkę siarkową - w ten sam sposób: namydlałam dłonie i myłam głowę, dopiero potem szampon i odżywka. Kostka jest delikatniejsza w działaniu, ale nadal ma swoje przeciwłojotokowe i złuszczające właściwości. Dodatkowo siarka działa grzybobójczo, ma silne właściwości bakteriobójcze i pasożytobójcze, wspomagające usuwanie bakterii - myślę, że tutaj tkwi skuteczność pasty i mydła na moją swędzącą skórę! 
Dodam także, że mydła siarkowe możemy używać także do ciała, mają one wiele wspaniałych zastosowań. Mydlarnia Tuli posiada w swoim asortymencie mydła w na prawdę okazyjnych cenach - przypominam także, że mydła wykonywane są ręcznie i tylko z naturalnych składników! Jeśli borykacie się ze swędzącą skórą, trądzikiem, liszajami itp. warto wypróbować mydło siarkowe ;)


A Wy macie problemy skórne? Jak sobie z nimi radzicie?

29 komentarzy:

  1. nigdy o nich nie słyszałam, ja jedyny problem jaki mam to wypadanie włosów.. a problem skórny jaki mam związany jest z twarzą a nie z głową niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzowane mydła również stosuje się na skórę ciała i twarzy :)

      Usuń
  2. Mi zazwyczaj swędzi głowa jak już czas do mycia inaczej nie :P mydło siarkowe mnie zaintrygowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja 'ide' zobaczyć te siarkowe cuda bo na kilka problemów mogły by pomóc.
    Szczególnie ciekawi mnie pasta:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nie mam takich problemów;)
    Genialna recenzja!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Barwa ma jakiś siarkowy szampon do włosów, ale ja takich kosmetyków nie stosuję. U mnie to właśnie pojawia się czasem łupież, na który pomagają mi szampony lecznicze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na całe szczęście problemów ze swędzącą skóra głowy nie mam, ale cieszę się ogromnie, że udało Ci się znaleźć dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze to super, że znalazłaś coś co pomogło i jest w na prawdę niskiej cenie :) ja ostatnio miałam problem ze swędzeniem wszystkiego po zmianie proszku - drapałam się do krwi i myślałam, że oszaleję, a z pomocą przyszło mi tez mydło :) tylko ja kupiłam sobie Aleppo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam problem oraz włosy typu przetluszczajace więc może i mi te produkty by pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, ceny są okazyjne, 'a nóż, widelec' ... ;)

      Usuń
  9. A co wcześniej używałaś? Moja teściowa strasznie na to narzeka, używała już biosulfo i teraz zdroju - mocny szampon który trzeba rozcieńczać 4 krotnie i nie pomogło. Poradź coś, bo ma aż rany, drapie się bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam szampon Z Sulphur (jest recenzja) i on pomógł troszkę, ze Zdroju również miałam i niestety nic nie zdziałał :(

      Usuń
  10. Ciekawa sprawa, mnie czasem dopada swędzenie bez konkretnych przyczyn - np. nie zmieniam szamponu, diety, ani nic z tych rzeczy. Domyślam się, że może to być sprawka hormonów albo innych przyczyn wewnętrznych... W każdym razie, dobrze wiedzieć, co może pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś myślałam, że to na tle nerwowym. Potem, że to uczulenie, a teraz myślę, że jest to infekcja.

      Usuń
  11. Czasami mam podobne problemy :( Ale póki co pomaga mi emulsja na suchą skórę głowy z Emolium :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe czy ten siarczany maź by mi na ŁZS pomógł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na stronę sklepu i tam znajdziesz dokładnie opisane właściwości siarki :)

      Usuń
  13. Nie mam aż takich problemów skórnych by szukać odpowiednich produktów do usunięcia dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam takie problemy :)
    pomógł mi szampon przeciwłupieżowy z Ziai :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze fajnie że napisałaś ten post bo ostatnio moja przyjaciółka cierpi na swędzącą skórę głowy a ja już nie wiedziałam co jej polecać ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. ja na szczęście nie mam takich problemów, ale te produkty całkiem ciekawie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wypróbowałabym takie mydło. Moja skóra głowy przestała mnie swędzieć, kiedy odstawiłam drogeryjne szampony i przerzuciłam się na naturalniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz używam szamponów Yves Rocher (aktualnie: http://www.yves-rocher.pl/ekologiczny_szampon_do_wlosow). Miałam też szampon Babuszki Agafii objętość i puszystość.

      Usuń
  18. dobrze wiedzieć, że jest taki sposób na swędzącą skórę. Ale z drugiej strony zastanawiam się, czy po pewnym czasie skóra nie przyzwyczai się do tego mydła i znowu będzie swędzieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam kiedyś czarnego mydła i powiem szczerze, że kiedy uczciwie stosowałam je przy każdym myciu, problem był mniejszy. Ostatnio dopadło mnie lenistwo i bardzo się w tym opuściłam, skóra swędzi okrutnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Po przeczytaniu tego artykułu, poszłam zakupić mydło siarkowe, niestety nie widzę efektów. Skóra na Ciele po 1 myciu stała się okrutnie sucha i swędząca, glowa po tygodniu aż pulsuje od ran i podrażnień. Do dermatologa kupa czasu a ja nie jestem w stanie jak człowiek pracować....

    OdpowiedzUsuń
  21. A country's character and growth, as well as the nature of its relationship with the rest of the globe, are all represented by an airport today.
    As a result, countries have built airports capable of handling both contemporary aircraft and larger flights capable of carrying thousands of passengers at once.
    Qatar has a well-known worldwide reputation and a global network of east-west links.
    As a consequence, Qatar built a contemporary airport that fulfills all necessary requirements in order to satisfy the demands of the world's biggest and busiest airports. Hamad International Airport in Doha, Qatar's capital, is the name of the airport.
    The new airport in Qatar will propel the nation to the forefront of developing countries with the most modern airports.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.