Obserwatorzy

poniedziałek, 25 maja 2015

suchy szampon z Biedronki

Ogólnie rzecz ujmując... moje dotychczasowe przygody z biedronkowymi kosmetykami kończyły się recenzją pt. 'bubel z wysokiej pułki'. Recenzje 2 paskudnych bubli i jednego udanego kosmetyku z Biadronki nadal możecie przeczytać na moim blogu. Nie wiem co to za siła kusi mnie i podpowiada bym nadal kupowała coś w tym sklepie - ostatnia przygoda z szamponem 'odbijała mi się czkawką' przez dłuższy czas, ale jedno jest pewne, tym razem nie będzie to recenzja bubla ;)



DRY SHAMPOO FLOWER MOOD
Suchy szampon, który błyskawicznie zapewnia jedwabiście miękkie, pachnące włosy bez użycia wody. Do wszystkich typów włosów.
Skład: Butane, Isobutane, Oryza Sativa (rice) Starch, Propane, Alcohol Denat., Parfum (fragrance), Coumarin, Distearyldimonium Chloride.


CENA: 7.99zł


DOSTĘPNY W BIEDRONCE! 


MOJA OPINIA:
 Każda z nas wie, ze to skrobia zawarta w każdym suchym szamponie absorbuje nadmiar sebum, przez co włosy sprawiają wrażenie bardziej świeżych i puszystych. Suchy szampon nie oczyszcza włosów ponieważ zwyczajnie ich nie myje. On jedynie  maskuje nieświeżość naszych włosów. Dotychczas moim ulubieńcem był Batiste, ale przyznam się szczerze, że Biedronkowy Dry Shampoo nie odbiega od niego ani jakością ani swoją ilością. Jedyne różnicę, którą zauważyłam to aplikator. Batiste ma solidny w wykonaniu 'psikacz', a Dry Shampoo ma plastikowy i w moim odczuciu gorszy jakościowo aplikator. Zapach Dry Shampoo jest bardzo przyjemny, kwiatowy i utrzymuje się na włosach przez kilka godzin. Efekt odświeżenia daje się odczuć przez 6-8h. 'Biedronkowiec' obiecuje także ochronę UV i witaminy - jaka jest prawda, tego nie wiemy. Jedno jest pewne, jego dostępność i cena 'bije na głowę' Batiste. Podsumowując, jestem zadowolona z tego zakupu i śmiało mogę stwierdzić, że szampon spełnił moje oczekiwania, więc wypróbuję także inny wariant zapachowy.


A Wy używałyście Dry Shampoo z Biedronki?


P.S. Zapraszam i polecam wszystkim (przyszłym) blogującym mamom -->Blogosferę Canpol<--- Można tutaj testować produkty Canpol Babies oraz zgłaszać się do organizacji konkursów. Pomysłowe blogerki mogą aktualnie otrzymać Podgrzewacz elektryczny do butelek i butelkę Haberman!
 

40 komentarzy:

  1. Moje włosy się ogólnie nie lubią z suchymi szamponami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go, ale na pewno następnym razem poszukam w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam, że biedronka ma takie szampony w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kolejna pozytywna opinia na jego temat, może się zdecyduje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem na tyle uzależniona od szamponów Batiste, że nawet mnie nie kusi do wypróbowania konkurencyjnych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna pozytywna opinia o produkcie Biedronki. Trzeba będzie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sięgnąć po ten suchy szampon, chociaż nie jestem ich fanką ;) Ale od czasu do czasu przydają się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja skóra głowy nie przyjmuje niestety żadnego suchego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  9. A widzisz i wreszcie Biedronka sprawiła Ci niespodziankę i to w bardzo rozsądnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupiłam go na promocji -20% więc wyszedł jeszcze taniej niż zwykle i myślę, że jeśli będzie dobry to po batiste sięgnę tylko ze względu na zapach jeśli jakiś by mnie interesował, bo sądzę, że nie ma sensu przepłacać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zawitam do Biedronki, dzisiaj byłam ale go nie widziałam ;)
    ja mam suchy szampon DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zwracałam uwagi na suche szampony w Biedronce, ale ten z pewnością będę musiała znaleźć. Do tej pory używam szamponów z Batiste, które sprawdzają się świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam go w biedronce, ale dobrze wiedzieć, że jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie uzywam suchych szamponow:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam suchych szamponów. A kosmetyków z Biedronki nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. To w Biedronce można dostać suchy szampon?:) dobrze wiedzieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam tego szamponu w Biedronce, do tej pory miałam okazję używać tylko szamponu Batiste

    OdpowiedzUsuń
  18. mi suche szampony nie służą niestety..

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej, mega. W Biedronce niedługo zaraz zrobi się mini-zastąpienie-Rossmanna, którego w moim miasteczku niestety nie ma ;( dobrze, że sprowadzają produkty przyjazne włosomaniaczkom :)

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez go lubię ale mam wersję tropikalną która pachnie jak jakiś drink! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam w Biedrze szampon Hair up i była to największa porażka, ponieważ on niczego z włosami nie robił - zero odświeżenia. Ten mnie kusił, ale bałam się zaryzykować. Po Twojej recenzji skuszę się na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kiedyś suchy szampon z biedronki ale jakiś inny. Tego nie widziałam, a jak jakiegoś używam to batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przekonują mnie jakoś te suche szampony

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedyś się na niego skuszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie suchy szampon to dziwny wynalazek. Kiedyś jak miałem długie włosy to używałem i mi nie podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba pierwsza pozytywna opinia o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Za ta cene warto wyprobowac chociaz suche szampony to chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. przyznam się że jakoś nie potrafię zdradzić batiste i dlatego wciąż je kupuję tylko zapachy zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. przetestuję! :)

    www.encore4u.blogspot.com - wszystko co chciałabyś i powinnaś wiedzieć o torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie Batiste jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam tego szamponu.Bardzo często różnych próbuję,muszę również ten spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam i hmm niestety długo świeżych włosów po nim nie miałam ;P u mnie się nie sprawdził...chociaż zastosowałam go tylko raz może za duzo albo za mało dałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. zakupiłam go niedawno, ale nie miałam okazji użyć ;p ale jak już używam to i tak tylko na grzywkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie widziałam tego u siebie w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja się uzależniłam od Batiste, ale ten biedronkowy chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Raz kupiłam szampon w Biedronce i powiedziałam sobie nigdy więcej

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używam żadnych suchych szamponów. Włosy myję codziennie i tak mi to już w nawyk weszło, że nie potrzebuję ich niczym odświeżać.

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo nie zauważyłam tego szamponu w Biedrze, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzisiaj skończył się mój Batiste i lecę do Biedry po tego cudaka :) Mam nadzieję, że go dorwę i że się sprawdzi, bo jednak kosztuje prawie połowę mniej niż Batiste! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.