Obserwatorzy

piątek, 29 maja 2015

Majowe denko 2015

Choć miesiąc maj się kończy, to pogoda jest 'niemajowa'. Czy Wy także z utęsknieniem czekacie na letnie ocieplenie? Bo ja już nie mogę się doczekać ;) ale tymczasem pokażę Wam co sięgnęło dna w maju 2015.


1. Linum Emolient Dermedic.

Szampon, którego recenzję znajdziecie tutaj -->Linum

Czy kupię ponownie? Tak.


2. Planeta Organica, Aleppo Conditioner.

Odżywka do włosów, której recenzję znajdziecie tutaj -->Aleppo Conditioner

Czy kupię ponownie? Tak.


3. BeBeauty Odżywczy Szampon.

Szampon, którego recenzję znajdziecie tutaj -->BeBeauty. Nie dałam rady do niczego go zużyć. Jego skład jest za chemiczny. Po przesuszeniu mojej skóry głowy, postanowiłam go zużyć jako płyn do kąpieli, bo ma ładny zapach i dobrze się pieni, jednak spowodował podrażnienie mojego ciała - wyrzucam go i nie polecam!

Czy kupię ponownie? Nigdy w życiu!



4. Palmolive Men, żel pod prysznic.

Bardzo przyjemny kosmetyk o delikatnym, męskim zapachu. Mój mąż był bardzo zadowolony z kupna tego żelu.

Czy kupię ponownie? Tak.


5. Johnson's Baby, żel do mycia ciała na dobranoc.

Rewelacyjny żel, do którego zawsze wracamy. Junior używa go od narodzin.

Czy kupimy ponownie? Oczywiście.


6. Garnier Fructis Goodby Damage.

Lubię Fructis za jego owocowy zapach, który utrzymuje sie na włosach, ale nic poza tym nie mogę się po nim spodziewać. 

Czy kupię ponownie? Nie.



7. Płyn różany do twarzy od Fitomed.

Recenzję wody znajdziecie tutaj -->Fitomed

Czy kupię ponownie? Tak.



8. Flower od Carlo Bossi.

Recenzję znajdziecie tutaj --> Flower

Czy kupię ponownie? Inną wersję zapachową.



9. Vipera, Żel do skórek.

Niestety ten produkt kompletnie się u mnie nie sprawdził - zwyczajnie nie zmiękczał moich skórek, nie robił dosłownie nic.

Czy kupię ponownie? Nie.


10. Applause, Flash lakier do paznokci.

Kupiony w zeszłym roku, niestety zważył się już. Nietrwały, choć w bardzo ładnym odcieniu i niewygórowanej cenie (6zł).

Czy kupię ponownie? Nie.



11. Applause, Flash lakier do paznokci.

Kupiłam go rok temu i także się zważył. Lakiery tej firmy 'nie grzeszą' jakością - nietrwałe i szybko się psują. Nie kupię więcej żadnego lakieru tej firmy.

Czy kupię ponownie? Absolutnie nie.



12. Glade by Brise. Odświeżacz powietrza i tkanin.

Uwielbiam Glade w każdej wersji zapachowej -ich odświeżacze są delikatne, a za razem trwałe. Polecam.

Czy kupię ponownie? Oczywiście.



13. Blend a Med, pasta do zębów.

Pasta jest ulubienicą męskiego grona mojego domu - mój mąż i Junior uwielbiają ją za 'pianę' i za oczyszczanie.

Czy kupię ponownie? Tak.



14. Isana Mydło w płynie.

Piękna szata graficzna - Junior z przyjemnością mył rączki tym mydełkiem.

Czy kupię ponownie? Tak.




Tak prezentuje się moje denko w tym miesiącu. A jak u Was zużycia? Na bogato?

38 komentarzy:

  1. Miałam nr 6 ale nie zachwyciła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci poszło. U mnie w tym miesiącu zapowiada się bida z nędza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne denko :D Mydełka ISANA też lubię i kupuję wszystkie nowe wersje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zużycia, u mnie ten szampon z Garnier Fructis sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn różany Fitomed dobrze wspominam, gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ma razie zbieram pustaki, staram się wykończyć zapasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, szampony się Biedronce nie udały. Też spróbowałam i faktycznie okropnie podrażniają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Mąż też lubi żele Palmolive, ale teraz podbiera mi mój LPM :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że natrafiłaś na bubelki.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie średnie będzie :) moj młody szalał za pingwinem ale w wersji żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nr 3 zuzylabym jako plyn do naczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam to zimowe mydełko i zużyłam je z dużą przyjemnością. Pięknie wyglądało w łazience w zimowe dni :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zużycia! Na mydełko z pingwinem Isany długo polowałam, ale niestety w moim Rossmannie było zawsze wykupione :(

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam tylko PO Aleppo ale u mnie sie niestety kompletnie nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  15. A chciałam kupić sobie ten szampon z Garniera. ;D No, ale skoro odradzasz to nie będę wydawać pieniążków w błoto :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten żel lawendowy z Johnsona i też pewnie nie raz do niego powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten odświeżacz powietrza Glade!

    OdpowiedzUsuń
  18. tak patrzę i patrzę i nie widzę nic co stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam nic. Szamponowi z Biedronki chyba bym nie zaufala.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę tego zużyłaś :). Miałam jedynie mydło isana :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam kilka produktów i mam podobne odczucia :P A to mydełko z pingwinkiem też mi się już skończyło ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. ranyy, własnie sobie zdałam sprawę, ze to juz koniec maja! a nie dawno pokazywałam kwietniowe denko..

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie bardzo dobrze się spisał szampon z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  24. patrz, zapominam caly czas kupic tego linum a pamietam ze czytałam recenzje i bardzo mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. moje włosy nie znoszą fructisa, dlatego trzymam się od tych kosmetyków z daleka

    OdpowiedzUsuń
  26. perfumki mnie zaciekawiły chyba najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja opaliłam się samoopalaczem, latem bardzo dużo pracuje i rzadko wychylam się na słońce. Gratuluję denka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię płyn różany Fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam tylko płyn różany, który bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam żadnego z wymienionych produktów :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  31. Denko bardzo konkretne! ja w tym miesiącu zużyłam uwaga - szampon i krem - poszło mi po prostu świetnie :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne produkty, ja w tym miesiącu nie robię bo mało zużyłam, zrobię dopiero w czerwcu ;):*

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że zajrzałam na Twojego bloga bo przymierzałam się do zakupu szamponu BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
  34. O kobieto spore denko,u mnie jakoś ciężko to idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Johnson's Baby nigdy nie zawodzi :))) uwielbiam ich kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam okazji używać żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  37. Denko super, nic z niego niestety jeszcze nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.