Obserwatorzy

poniedziałek, 11 maja 2015

wspomagające zioła

Miesiąc temu zaczęłam swoją przygodę z Baby&MamaMed. Pierwsza 'na tapetę' trafiła herbatka wspomagająca regularne cykle menstruacyjne. I dzisiaj opowiem Wam o niej...




Regularne cykle menstruacyjne to takie, które systematycznie mają jednakową długość (pomiędzy 21 a 35 dni), zaś owulacja występuje w tym samym dniu cyklu. W takich cyklach faza lutealna (po wystąpieniu owulacji) ma nie mniej niż 11 dni i nie więcej niż 16 dni.
Te książkowe cykle od czasu do czasu notuje większość kobiet, jednak regularne występowanie takich cykli u kobiet jest rzadkie. Wynika to z bardzo wielu czynników zewnętrznych i wewnętrznych: trybu życia, sposobu odżywiania, poziomu stresu czy chorób i z reguły jest następstwem braku równowagi hormonalnej w ciele kobiety.
Badania naukowe pokazują, że hormony w równowadze i regularne cykle sprzyjają zajściu w ciążę i w jej późniejszym utrzymaniu. Dlatego właśnie specjaliści Baby&Mama Med opracowali unikalną mieszankę ziół Regularne Cykle, której składniki mają bardzo różnorakie działanie. Na przykład wpływają one pozytywnie na regularność cykli (Vitex Agnus Castus) czy na zachowanie prawidłowego przebiegu cyklu menstruacyjnego (Rubus Idaeus).
Mieszanka Regularne Cykle została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o tych wszystkich kobietach, które już starają się o ciążę oraz o tych, które dopiero przygotowują się do starań o dziecko.
Produkty linii ziołowej Baby&Mama Med to w 100% naturalne surowce nie zawierające dodatków ani substancji konserwujących i w większości pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych. Każdy produkt zapakowany jest w torebkę o specjalnej konstrukcji, która zabezpiecza surowiec przed wilgocią i działaniem czynników zewnętrznych i która dodatkowo wyposażona jest w strunę, dzięki czemu można je wielokrotnie otwierać i zamykać. Z zewnątrz każdą mieszankę ziołową Baby&Mama Med chroni praktyczna i ładna puszka.

Zalecane spożycie/sposób przygotowania:
Porcję 4 g (2 łyżki stołowe) wsypać do kubka (300 ml) i zalać wrząca wodą. Przykryć i zaparzać przez 5-10 minut. Po zaparzeniu odcedzić. Napar można pić zimny lub ciepły, 1 raz dziennie (300 ml) lub podzielony na dwie porcje (po 150 ml) pite rano i wieczorem.
Można bezpiecznie stosować z innymi mieszankami ziołowymi dla kobiet starających się o dziecko marki Baby&Mama Med.
ZALECA SIĘ KILKUMIESIĘCZNĄ SUPLEMENTACJĘ DIETY
Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Prowadzenie zdrowego trybu życia i stosowanie zrównoważonej diety są niezbędne dla zachowania dobrego stanu zdrowia.

Składniki (zioła cięte):
liść maliny właściwej/Rubus idaeus (2,0 g)*, kłącze lukrecji gładkiej/Glycyrrhiza glabra (0,6 g), kwiat nagietka lekarskiego/Calendula officinalis (0,4 g)*, owoc niepokalanka pospolitego/Vitex agnus castus (0,4 g), owoc ostropestu plamistego/Silybum marianum (0,4 g), kwiat koniczyny łąkowej/Trifolium pratense (0,2 g)*. Zawiera lukrecję – chorzy na nadciśnienie powinni unikać nadmiernego spożycia.
(*) oznacza certyfikowane składniki ekologiczne (65% składu produktu). Wartości w nawiasach wskazują zawartość składnika w zalecanej porcji dziennej.

Informacje dodatkowe:
Zawartość opakowania 120 g wystarcza na 30 dni codziennego stosowania.
Preparat nie jest przeznaczony dla kobiet w ciąży i karmiących, oraz osób z alergią bądź nietolerancją na którykolwiek ze składników mieszanki. Przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej, w sposób niedostępny dla małych dzieci.


CENA: 29.99zł


DO KUPIENIA TUTAJ -->http://sklep.babyandmamamed.com<-- 


MOJA OPINIA:
 Naturalne, biologiczne funkcje, które charakteryzują organizm kobiety, oraz które są odpowiedzialne za co-miesięczne krwawienia menstruacyjne, płodność, możliwość zajścia w ciążę oraz urodzenie dziecka, są skłonne do nierównowagi oraz zniszczenia. Różnorodność czynników w życiu kobiety, takich jak stres, przepracowanie, brak ćwiczeń czy odprężenia, zła dieta i problemy seksualne, potrafią zakłócić gładki bieg systemu oraz osłabić równowagę hormonalną. Kobiety od bardzo dawna używały ziół do pobudzania funkcjonowania systemu rozrodczego i z pewnością nie jest to dla żadnej z nas niespodzianką. Herbatka Regularne Cykle jest wyselekcjonowaną mieszanką ziół, wspomagającą nasz układ hormonalny. Sięgać po nią mogą kobiety starające się o dziecko lub te, które przygotowują swój organizm do zajścia w ciążę. Herbatki są bezpieczne i pochodzą tylko i wyłącznie z ekologicznych upraw - dzięki temu wiesz co pijesz. Pięknie zapakowane i smaczne - zauroczą nie jedną z Was! Herbatka od Baby&MamaMed stała się moim codziennym rytuałem - jest pyszna i zdrowa. Opakowanie wystarczyło mi na miesiąc codziennego stosowania. Cenę herbatki zaliczam do przystępnych, mając na uwadze jej skład i zastosowanie. Herbatka bez wątpienia wspomaga mój organizm i jestem przekonana, że już niedługo na moim blogu pojawią się fotografie brzusia :)

33 komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takich herbatkach! Co prawda brzmi przekonywująco, ale jako kobieta miałabym kilka wątpliwości co to takich specyfików, no bo chyba najlepsze to, co naturalne :3 poza tym nie lubię żadnych ingerencji, ani zabawy moimi hormonami, więc chyba się obejdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosowałam swego czasu mieszankę ojca Sroki, ale nie widziałam żadnego efektu. Moje cykle poniekąd wyregulował Castagnus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam z nimi styczności...

      Usuń
    2. Ja brałam te tabletki z polecenia mojej poprzedniej lekarki.

      Usuń
  3. Te zioła jeszcze nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście mam regularne cykle i nic mnie nie zaskakuje :) wcześniej nie słyszałam o takich ziołach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy się tym nie interesowałam.. nawet nie wiedziałam, że takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja póki co o brzusio się nie staram:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować uwielbiam herbatki ziołowe i może by coś zmalował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o czymś takim słyszę :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. tematyka ciążowa przyszła nie dla mnie jeszcze;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie ziołowe herbatki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam raczej regularne cykle. Czasem trafi się jakaśanomalia, ale zazwyczaj wiem, czym ona jest powodowana. Dlatego po herbatkę nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. oo ja piję różne zioła ale takiej mieszanki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat z regularnością cykli nie mam żadnych problemów, ale skoro te ziółka wpływają na płodność, to może powinnam je przetestować. Wygląda na to, że jednak zrobię nadplanowe zakupy w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna herbatka dla przyszłych mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, że są takie produkty! ale mi póki co niepotrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przyszłą mamą nie jestem ale jak będę to dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przyszłą mamą nie jestem ale jak będę to dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cuda wymyślają;)
    w takim razie czekamy na zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej po nic takiego nie będę sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam pojęcia,że takie produkty istnieją. Zawsze miałam regularne cykle w równych odstępach czasowych. Jestem ciekawa jak będzie po tej ciąży. ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem warto próbować naparów ziołowych przeznaczonych do leczenia danych dolegliwości. Wbrew pozorom zioła sa bardzo skuteczne.
    https://e-zielarnia.eu/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.