Obserwatorzy

środa, 5 sierpnia 2015

relacja z wakacji w Grecji

Wiele z Was zapewne zastanawia się gdzie warto wybrać się jadąc do Grecji. My także stanęliśmy przed takim wyborem w tym roku. Po przeglądnięciu wielu filmików na YT dotyczących popularnych greckich destynacji, zdecydowaliśmy się jednogłośnie na morze Jońskie. Osobiście bardzo chciałam zwiedzić Zakhyntos i słynną zatokę wraku, jednak po przeczytaniu wielu opinii dotyczących hoteli oferujących zakwaterowanie bed&breakfast, rozmyśliliśmy się. Dlaczego nie braliśmy pod uwagę ofert All Inclusive? Bo nie chcieliśmy 'się wiązać' z hotelem. Postawiliśmy na spontaniczność, czyli jemy, pijemy to co chcemy i tam gdzie chcemy. Każdą ofertę skrupulatnie wertowałam po forach internetowych i w końcu wybrałam kierunek: Lefkada
Lefkada to niewielka wyspa połączona z półwyspem greckim.

Przy wyborze hotelu bardzo ważnym aspektem była odległość od morza. Wchodziła w rachubę tylko pierwsza linia brzegowa, co także zawęża listę dostępnych hoteli. Wybraliśmy pokój SUPERIOR, czyli z balkonem i widokiem na morze. Przyznam się, szczerze, że w żadnej z okolicznych restauracji nie było tak pięknego widoku jak ten z naszego balkonu. Dlatego kupowaliśmy co wieczór (inne) wino i piliśmy je siedząc na naszym balkonie...

Oto kilka lokalnych 'drinków', prosto z balkonu...

Sklepowo-zakupowe szaleństwo...

Kilka fotek lokalnej kuchni...

Oto przed Wami tylko niewielka część z tych wspaniałych widoków jakie mieliśmy będąc na Lefkadzie...

Grecja nigdy nie była kierunkiem, który widniałby na liście moich marzeń. Jednak to właśnie wycieczka na Lefkadę sprawiła, że z chęcią odwiedzę inne miejsca tego wspaniałego kraju. Destynacja może nie należy do najtańszych, ale na prawdę warto tam pojechać, gdyż ma masę atrakcji do zaoferowania, a widoki zapierają dech w piersiach. Jako ciekawostkę powiem Wam, że plaże Lefkady zaliczane są do jednych z najpiękniejszych na świecie, warto więc wybrać się chociaż na jedną z nich.
I choć wakacyjne wyjazdy mają jedną zasadniczą wadę: trzeba w końcu z nich wrócić, to chwile tam spędzone zaliczamy do tych niezapomnianych...

1. Piękne zdjęcia i piękne miejsce :) Widać, że wakacje się udały :) Zazdroszczę :)

2. Wow! Zazdroszczę.. ;) Piękne miejsce!
    Super zdjęcia ;)

3. oj zazdroszczę tego greckiego klimatu :) słońce, woda... piękne widoki :)

4. Ale Ci zazdroszczę! Pięknie tam! A torebki są świetne, choć widoki i plaża najlepsze <3

5. Post i zdjęcia super! :)
    W tym roku planuję wyjazd do Grecji, jednak obawiam się, że temperatura będzie tam dla mnie zbyt wysoka, a od pewnego czasu mam problem z żylakami i stąd moje obawy.

1. My byliśmy w samym szczycie sezonu (ostatni tydzień lipca) i temperatura wahała się między 32, a 36 stopni.

2. Gorąco ale może pod koniec września będzie nieco chłodniej :)

6. Cudnie <3 ja lecę na Kretę we wrześniu ;)

7. Jak ja Ci zazdroszczę,po pierwsze tego,że nie było z Wami dzieci(bo nie było?),a po drugie tych widoków.Są nieporównywalnie piękniejsze od naszych polskich nad morzem.Mam nadzieję,że kiedyś też mi się uda pojechać gdzieś we dwoje,ale u mnie będzie to kierunek...Los Angeles,Wielki Kanion itp :)

1. Junior był z nami :) na szczęście jest już na tyle duży by zająć się sobą :)

2. Moje dwie paskudy też już duże,ale synek dał nam popalić.Zero czasu dla siebie,wszystko układane pod niego.Super,że tak Ci to fajnie się udało :)

3. Każde wakacje z dzieckiem układane są pod niego :) ale na szczęście im Junior jest starszy, tym lepiej to wszystko przebiega ;)

8. piękne zdjęcia, marzę aby być kiedys na takiej plaży :)

9. Mam nadzieję, że odpoczęłaś sobie :*

10. Piękne miejsce. A widok z hotelu marzenie ;)

1. Zawsze marzyłam o tym by mieć widok na morze, by budzić się i móc obserwować morze. Dlatego tym razem uparłam się na hotel z widokiem na morze. Jak widać, było warto ;)

11. Ah piękne miejsce :) Chciałabym kiedyś polecieć do Grecji :))

12. widoki są piękne! ale dla mnie tam by było za gorąco;p

13. Prze-przecudowne widoki! <3 Zazdroszcze takich wakacji ;)

14. Zdjęcia z takich wakacji to najcudowniejsza pamiątka jaka nam zostaje:) oprócz wspomnień:)

15. Przepiękne widoki, aż chciałoby się zamoczyć stópki w tej cudnej wodzie *.* :)

16. Cudowny widok z balkonu, raj na ziemi, wspaniałe wakacje, aż zazdroszczę. Smakowite jedzonko. Wróciłabym stamtąd obkupiona :)

17. widok z hotelu pierwsza klasa :D a do takiej wody to tylko wskoczyć

18. Przepiękne widoki ! zazdroszczę takich wakacji -też chciałabym tam wyjechac :)

19. piękne widoki ;) zazdroszczę takich wakacji

20. świetne zdjęcia pozazdrościć takich wspaniałych wakacji :)

21. Grecja jest przepiękna ! :)

Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

22. Ależ tam pięknie. I ta czysta woda. Cudo. ZazdroszczęCi takich wspaniałych wakacji.

23. Cudowne wakacje, śliczne widoki! Pozdrawiam i obserwuję!

24. Cudne miałaś wakacje! Zdjęcia przepiękne, jedzonko wygląda smacznie, ajj zazdroszczę ale tylko tak troszkę ;)

25. Pięknie tam :). Przy takich widokach, też bym wybrała balkon :D

26. przepiękne widoki a ten z waszego balkonu to cud :) tak siedzieć wieczorkiem musiało być pięknie :)

1. To fakt - wielogodzinne poszukiwania odpowiedniego miejsca i hotelu przyniosły rezultaty ;)

27. Przecudowne widoki!! Zazdroszczę :) :D

28. O raaju jak tam pięknie! Ta plaża jest cudowna!

29. Ale tam jest pięknie!!!:) A jakie fajne mydełka tam mają :D Założę się, że się na jakieś skusiłaś ;>

30. pozazdrościć , cudownie :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/soczewki-i-kosmetyki_6.html poklikasz ?

31. wspaniałe widoki. Zupełnie jak z bajki. Pewnie się aż nie chciało wracać do domu. :P W ogóle te torebki były przepiękne. Chyba bym wróciła ze sporym nadbagażem. :P
    Obserwuje :)

32. Piękne widoki ;) takie Wakacje to marzenie :) Może za rok się wybiorę ( najpierw kasę odłożę ;)
    Patrząc na twoje fotki można się rozmarzyć :D

33. Niebiańskie widoki. Wyjazd naprawdę się udał. Z takiego balkonu chyba całą noc bym nie schodziła.

34. Swietna relacja! Moze zawitam kiedys do Grecji :)

Pozdrawiam!

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.