Obserwatorzy

środa, 10 czerwca 2015

kolejny olejek od Evree

Dzisiaj przybywam do Was z recenzją olejku do ciała. Ponownie gościł u mnie Evree. Tym razem była to nowość o dwufazowej konsystencji. Co z tej przygody wynikło, przekonajcie się same...


POWER FRUIT

Olejek do ciała, nawilżająca specjalistyczna kuracja do ciała do wszystkich rodzajów skóry. Zmień rutynową pielęgnację ciała na dwufazową pielęgnację specjalistyczną i zobacz jak głęboko nawilżone i odprężone będzie Twoje ciało!

INNOWACYJNA FORMUŁA DWUFAZOWA!
Przed użyciem wstrząśnij, nie mieszaj. Formuła olejkowa dobrze się wchłania.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
FAZA GÓRNA
  • olejek malinowy
  • olejek jojoba
  • olejek avocado
  • olejek winogronowy
  • olejek sezamowy
FAZA DOLNA
  • kwas hialuronowy
DZIAŁANIE:
  • intensywnie nawilża
  • rewitalizuje i odżywia
  • odpręża i łagodzi skórę
  • nadaje sprężystość i gładkość
POJEMNOŚĆ: 100ml


CENA:  27,99zł



DOSTĘPNY W DROGERIACH HEBE, ROSSMAN, NATURA...



MOJA OPINIA:
Była to moja druga przygoda z olejkami Evree z tą różnicą, że tym razem miałam okazję testować olejek dwufazowy. Producent obiecuje natychmiastowe nawilżenie bez tzw. 'efektu oblepienia'. Tak jak jego poprzednik Super Slim, zalicza się do olejków typu 'suchego' i rzeczywiście nie pozostawia żadnej tłustej powłoki, wchłaniając się bardzo szybko. Jeśli więc obawiacie się długiego oczekiwania na wchłonięcie się kosmetyku, z Power Fruit to Wam nie grozi, gdyż jego konsystencja jet zaskakująco lekka. Głównym zadaniem olejku jest nawilżenie skóry i tego należy się spodziewać. Dodatkowo nasza skóra będzie gładka, jędrna i odżywiona. Wszystko to dzięki olejkom: ze słodkich migdałów, emolient tłusty-Caprylic/Capric Triglycerides, olej z pestek winogron, olej z awokado, olej sezamowy, olejek malinowy, olej jojoba. Ponadto w składzie znajdziemy substancje nawilżające takie jak: gliceryna, kwas hialuronowy i witamina E. Przed każdą aplikacją należy wstrząsnąć butelką. Wszystkie fanki cytrusowych zapachów, doceniłyby tę obłędną woń, którą czuć na ciele przez kilka godzin. Myślę, że olejek świetnie sprawdzi się latem, po kąpieli słonecznej jak i morskiej. Cena regularna Power Fruit to ok. 30zł, ale można go dostać w promocji nawet za 19zł. Warto zakupić go na sezon letni i pochwalić się piękną skórą np. nóg czy ramion.


A Wy używacie olejków do ciała latem?

32 komentarze:

  1. Właśnie wyciągnęłam sobie podobny olejek, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten olejek, super się u mnie sprawdza, czasami zaskakuje mnie konsystencja bo raz jest płynna lejąca raz galaretowanta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że nie pozostawia tłustej powłoki, lubię takie olejki

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę go poznać :) Podoba mi się to,że szybko się wchłania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam go ostatnio :) jeszcze nie używałam, ciekawe jak się sprawdzi u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i uwielbiam jego obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiamy takie olejki, ten by się i nam spodobał na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na całe ciało raczej bym go nie stosowała, ale na ramiona czy łydki - czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie jego dwufazowa formuła! Bardzo ciekawy pomysł na połączenie działania olei z kwasem hialuronowym!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go mam i poki co jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że średnio przepadam za olejkami do ciała to ten mnie ciekawi. Czytałam już o nim wcześniej a Ty utwierdziłaś mnie, że chcę go kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Za olejkami zbytnio nie jestem, zdecydowanie bardziej wolę balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również go używam, bardzo dobrze nawilża ciało:)

    OdpowiedzUsuń
  14. w końcu polubiłam się z olejkami, i ten będzie następny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie coś dla mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu muszę sobie zakupić ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od jakiegoś czasu polubiłam olejki więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od jakiegoś czasu polubiłam olejki więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tę firmę, chętnie wypróbuję ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie stosowałam olejków,no ale chyba czas zacząć :) Jakie Ty piękne zdjęcia robisz,mi to się chyba nigdy takie nie"zrobią"

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy olejek, ale chyba w tym wypadku wole takie cos w spreyu. Mam wlaśnie takie cudo w spreyu i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. też używam tego olejku i sobie chwalę i nachwalić się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie używam olejków ani balsamów.. nie lubię jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne oleje ma ;) ja nigdy go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tylko zużyje swoje zapasy to po niego sięgnę :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam latem olejki do ciała,sama mam dwa z drobinkami złota z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten olejek i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam olejków przez cały rok pod prysznicem
    Olejek bardzo fajny, ale szału nie ma
    Mój ulubieniec z tej firmy to magic rose żaden inny nie zachwycił mnie swoim zapachem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.