Obserwatorzy

piątek, 19 czerwca 2015

płodność w szczytowej formie

W życiu każdej kobiety (nie licząc wyjątków) przychodzi taki moment, że pragnie ona zostać mamą. Szczęśliwe pary od razu lub bardzo szybko spełniają swoje marzenie o upragnionym potomstwie, lecz nie w każdym przypadku tak jest. Wtedy uświadamiamy sobie, że nie na wszystko mamy wpływ. Badania statystyczne jak i lekarze radzą wtedy się zrelaksować i 'nie spinać'. Jednym słowem: chciej nie chcieć dziecka, a zajdziesz w ciążę. I choć cały proces starań oparty jest na frustracjach z nim związanych, warto wtedy wspomóc się odpowiednią suplementacją. Baby&MamaMed przyjdzie nam z pomocą!


Relaks i Przyjemność

Mieszanka ziołowa Relaks i Przyjemność to dwukierunkowe wsparcie dla kobiet starających się o dziecko. Specjaliści
Baby&Mama Med dobrali składniki mieszanki w taki sposób, aby z jednej strony kobieta w trakcie starań była odprężona i zrelaksowana, a z drugiej aby wzmocnić jej libido.

Przedłużające się starania o dziecko stają się z reguły bardzo stresujące dla kobiet. Hormon stresu, co dowodzą badania naukowe, wpływa na skuteczność starań oraz utrzymanie ciąży. Dodatkowo, „celowanie” w dni płodne nie sprzyja namiętności – co ma swoje efekty fizjologiczne utrudniające zapłodnienie.
Doskonale rozumiejąc potrzeby kobiet starających się o dziecko, specjaliści Baby&Mama Med stworzyli unikalną mieszankę ziół do zaparzania Relaks i Przyjemność. Zawarte w niej składniki działają w dwóch obszarach: z jednej strony koją nerwy, relaksują i odprężają (np. Tilia Cordata), a z drugiej strony wywierają korzystny wpływ na libido i czerpanie radości z seksu (Turnera Diffusa). Dzięki temu każda kobieta starająca się o dziecko otrzymuje wyjątkowe i naturalne wsparcie.
Produkt Relaks i Przyjemność przeznaczony jest dla wszystkich kobiet, które już starają się o ciążę oraz tych, które dopiero przygotowują się do starań o dziecko.
Produkty linii ziołowej Baby&Mama Med to w 100% naturalne surowce nie zawierające dodatków ani substancji konserwujących i w większości pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych. Każdy produkt zapakowany jest w torebkę o specjalnej konstrukcji, która zabezpiecza surowiec przed wilgocią i działaniem czynników zewnętrznych i która dodatkowo wyposażona jest w strunę, dzięki czemu można je wielokrotnie otwierać i zamykać. Z zewnątrz każdą mieszankę ziołową Baby&Mama Med chroni praktyczna i ładna puszka.



CENA: 29.99zł


DO KUPIENIA TUTAJ -->http://sklep.babyandmamamed.com<--



 

PŁODNOŚĆ (faza 1 i 2) 

Płodność kobiety nierozerwalnie związana jest z jej cyklem menstruacyjnym, który regulują hormony produkowane przez jej ciało. W pierwszej fazie cyklu (przygotowanie ciała do zapłodnienia) dominuje hormon Estradiol, zaś w drugiej (przygotowanie ciała do ciąży) dominuje Progesteron. Wsparcie płodności musi uwzględniać ten skomplikowany mechanizm.
Dlatego właśnie PŁODNOŚĆ (faza 1 i 2) to dwie różne mieszanki ziół do stosowania w dwóch fazach cyklu menstruacyjnego. Każda z mieszanek została opracowana przez specjalistów Baby&Mama Med z uwzględnieniem wsparcia kobiecej płodności w odmienny sposób przed i po wystąpieniu owulacji.
Zastosowane w obu mieszankach unikalne składniki pełnią różną, uzupełniającą się rolę. Na przykład Vitex Agnus Castus utrzymuje prawidłowy rytm cyklu miesiączkowego, zaś Asparagus Racemosus wspiera kobiecą płodność.
Mieszanka ziołowa PŁODNOŚĆ (faza 1 i 2) przeznaczona jest dla wszystkich kobiet starających się o dziecko, jednak szczególnie polecana jest tym kobietom, które starają się o ciążę przez okres dłuższy niż 3 miesiące.
Produkty linii ziołowej Baby&Mama Med to w 100% naturalne surowce nie zawierające dodatków ani substancji konserwujących i w większości pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych. Każdy produkt zapakowany jest w torebkę o specjalnej konstrukcji, która zabezpiecza surowiec przed wilgocią i działaniem czynników zewnętrznych i która dodatkowo wyposażona jest w strunę, dzięki czemu można je wielokrotnie otwierać i zamykać. Z zewnątrz każdą mieszankę ziołową Baby&Mama Med chroni praktyczna i ładna puszka.


CENA: 29.99zł


DO KUPIENIA TUTAJ -->http://sklep.babyandmamamed.com<-- 


MOJA OPINIA:
 Nie ulega żadnym wątpliwościom, że jako 'herbaciarka' - wielbiąca herbatki, byłam zachwycona pomysłem połączenia przyjemnego z pożytecznym - pijąc pyszną herbatkę wspomagam mój organizm ziołami. Baby&MamaMed to właściwa mieszanka nieinwazyjnych ziół, odpowiednio skomponowanych by wspomagać płodność kobiety.  Zastosowałam te dwie herbatki razem, pijąc je na przemian. I choć jedna puszka kosztuje niecałe 30zł, to najbardziej opłaca się kupić pełen zestaw o nazwie MOC PŁODNOŚCI, w skład którego wchodzą 3 puszki za 79.99zł. Smak herbatek jest bardzo delikatny i oczywiście ziołowy. Moc ziół znana jest nam od wieków, a w niektórych wypadkach to one działają najlepiej. Najważniejszym ich aspektem jest to, że działają naturalnie - bez udziału chemii, która otacza nas wszem i wobec. Po mojej poprzedniej kuracji herbatką REGULARNE CYKLE, widzę, że moje cykle są rzeczywiście uregulowane - oczywiście nie jest to efekt natychmiastowy. RELAKS I RZYJEMNOŚĆ pita co dziennie pozwala ukoić moje nerwy, a PŁODNOŚĆ FAZA 1 i 2 mam nadzieję, że już niedługo 'przywiedzie do naszego domu bociana'. Posiadając cały zestaw, śmiało mogę go polecić. Uważam, że powinnyśmy chwytać się wszystkiego co pomoże spełnić nasze marzenia.

43 komentarze:

  1. Bardzo fajne, spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Fajna sprawa! ;) Ja wraz z moim partnerem coraz częściej poruszamy temat dziecka, więc może..... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie dla mnie, bo dziecka jeszcze nie planuję, ale kiedy już to nastąpi (bo nastąpi) to będę pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli ktos potrzebuje to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zanim zacznę starać się o potomstwo na pewno wcześniej sięgnę po takie herbatki i kwas foliowy

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś na pewno po nie sięgne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty, może kiedyś z nich skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam kiedyś te herbatki :) Ja akurat jestem w ciąży, więc obeszło się bez tych herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziecko planuję dopiero za kilka ładnych lat, ale podoba mi się pomysł takich herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Relaks mogła bym pijać , an pewno by nie zaszkodził ale za płodność to ja podziękuję ,już nie chcę :)
    Tobie życzę aby wkrótce pojawił się wyczekiwany bocian :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moje jajniki nie działają takie specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwała się 'bezpłodna' ciężarna :P hihi Lepiej pokazuj brzucho, bo już umieram z ciekawości :)

      Usuń
  12. Nie bardzo mnie przekonuję, ale to pewnie dlatego, że teraz nie planuję kolejnego potomstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie ufam suplementom diety, już samo to, że wprowadzenie takowego na rynek jest zbyt proste mnie nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zioła. Mają interesujący skład. :) Hihi,ale ja mam jeszcze czas ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam, ale będę o nich pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może za jakiś czas po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie czuję takiej potrzeby:P

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie dla mnie,ja i bez tego mam trójkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie,a w praktyce różnie bywa ;) Czasem tego szczęścia mam powyżej uszu :)

      Usuń
    2. Normalne :) ale podobno od przybytku (dzieci i szczęścia) głowa nie boli ;)

      Usuń
  19. Nie widziałam ich stacjonarnie, ale może na allegro będą?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup w ich sklepie, wtedy jest najtaniej :) Link masz powyżej.

      Usuń
  20. to czekamy na zwiastun bociana u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. trzymam kciukasy, żeby się udało! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Czego to nie wymyślą, dobrze, że w jednym miejscu taka różnorodność ziół.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam wcześniej o tych herbatkach, życzę Ci upragnionego maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba jeszcze zaczekam ;p powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem tym wyjątkiem ;) co tylko oznacza, że wcale nie każda ;) Fajnie wyglądają te herbatki, mam nadzieję że bocian bardzo szybko zawita do Waszego domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.