Obserwatorzy

niedziela, 18 września 2016

peeling enzymatyczny Vis Plantis

Odkąd pojawiły się na sklepowych pułkach peelingi enzymatyczne, z największą przyjemnością zaczęłam je kupować. Doceniam ich delikatne zdzieranie martwego naskórka i to chyba jest powodem dla, którego do nich ciągle wracam. Dzisiaj zapoznam Was z nowością enzymayczną od Vis Plantis! Czy warto po niego sięgnąć? O tym przekonacie się w dzisiejszym poście!


Vis Plantis, Helix Vital Care, Peeling enzymatyczny do twarzy

PAPAJA+KAMELIA+POLY-HELIXAN
Oczyszcza, złuszcza, usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka, pobudza jego odnowę. Dzięki temu skóra łatwo przyswaja substancje aktywne i skutecznie z nich korzysta. Intensywnie nawilża, wygładza drobne nierówności. Ujednolica i rozjaśnia koloryt. 



CENA: 12,99zł


DOSTĘPNY NA STRONIE PRODUCENTA ->http://sklep.elfa-pharm.pl<- ORAZ W APTEKACH


OPAKOWANIE
Design kosmetyków Vis Plantis jest bardzo charakterystyczny i łączy się ze sobą. W efekcie wzbudza nieodparte chęci zakupu kosmetyków. Sam peeling mieści się w plastikowej tubce, łatwo się go wydobywa i szczelnie zamyka po użyciu. Tubki są o wiele bardziej higieniczne od słoiczków i dlatego chętniej po nie sięgam.

DZIAŁANIE
 Peelingi enzymatyczne są delikatniejsze od mechanicznych i można je stosować znacznie częściej. Dodatkowo nie podrażniają wrażliwej skóry. Peeling Vis Plantis świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem bez podrażnień. Wyrównuje koloryt, rozjaśnia i oczyszcza. Delikatne nawilżenie zapobiega efektu ściągnięcia skóry twarzy, choć i tak zawsze powinniśmy nałożyć krem tuż po peelingującym zabiegu. Dzięki temu nasz krem wchłonie się głębiej i szybciej zatrzymując wartościowe składniki z kremu. Cały proces aplikacji uprzyjemnia nam delikatny zapach.

JAKOŚĆ, CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Peeling jest wydajny, łatwo dostępny i w bardzo korzystnej cenie. Nie klei się i łatwo się zmywa. Myślę, że te atuty mówią same za siebie. Osobiście, kosmetyk zaliczam do dobrych w cenie okazyjnej. Warto po niego sięgnąć, wypróbować i cieszyć się jego działaniem za niewiele bo 13zł. Producent spełnia swoje obietnice, dlatego śmiało mogę Wam go polecić.

 

32 komentarze:

  1. polubiłam go, choć wolę gruboziarniste peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie pojawia się ta marka a ja z niej nic jeszcze nie miałam, czas to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodobałby mi się, robi wszystko czego oczekuję od peelingu ponad to w delikatny sposób

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam peelingów enzymatycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i lubię jego działanie ;-)

    Dużo zdrówka Kochana, choć nie odzywam się w komentarzach, to cały zaś trzymam kciuki za Ciebie i szczęśliwe rozwiązanie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale czekam aż zużyję ten z Lirene i dopiero chwycę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestuję, kiedy tyko go spotkam gdzieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię enzymatycznych peelingów

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie czeka na swoją kolej jednak nie mogłam się powstrzymać i już go raz użyłam - buzia po zmyciu była bardzo miła w dotyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam fajnego enzymatycznego peelingu na zmianę, ten wydaje się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo ciekawie. Jak zużyję moje liczne zapasy to z przyjemnością po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie mogę się przekonać do parkingów enzymatycznych. Jeszcze chyba nie trafiłam na taki który by spełnił moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  13. od 3 dni moja skóra na twarzy bardzo się łuszczy i dziś wybieram się do apteki po peeling enzymatyczny bo nic nie pomaga :<

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja coś się do enzymatycznych nie moge przekonać, wolę mechaniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale wszystko mówi na tak, by spróbować tego peelingu :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo plusów ma w działaniu a i cena przyjazna

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego peelingu jeszcze nie miałam ale za tą cenę myślę, że warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię peelingi enzymatyczne, niestety przez najbliższe kilka miesięcy nie mogę ich używać.
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna cena i dobrze, że nie pdorażnia, bo to mój głowny problem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. 13zł za taki produkt to faktycznie niska kwota

    OdpowiedzUsuń
  21. Peeling wydaje się być ciekawy ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać że jeszcze żaden produkt z tej firmy nie wpadł mi w ręce ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam każde peelingi ;) ale firmy nie znam ;( podobny peeling miałam z ziaji na noc się nakładało ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wolę zdecydowanie peelingi mechaniczne, na szczęście przy mojej mieszanej cerze nie mam przeciwwskazań by takich używać :) Ale enzymatyczne też od czasu do czasu stosuję, nawet chyba mam ten sam z Vis Plantis w zapasach, tylko nie jestem pewna czy dokładnie w tej samej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam o nim wiele dobrego, ale jakoś nie umiem się przekonać do peelingów enzymatycznych. Lubię czuć na skórze efekt zdzierania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.