Obserwatorzy

piątek, 2 września 2016

zabalsamujmy nasze ciała

Dzisiaj przybywam do Was z recenzją kosmetyku, który jest nowością na naszym rynku, ale już cieszy się dużą popularnością. Mowa tu o Balsamie do ciała O'Herbal od Elfa Pharm. Zobaczmy więc jakie mam spostrzeżenia na jego temat...


 

O'Herbal Nawilżający BALSAM DO CIAŁA z ekstraktem z aloesu

Receptura balsamu jest nierozłącznie związana z naturą. Najważniejsze w niej są cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry. Balsam pielęgnuje skórę i chroni przed wysuszaniem, nadaje jej miękkość i elastyczność.
 
Sposób użycia: rozprowadzić na czystej skórze kolistymi, masującymi ruchami. Zalecany do użycia bezpośrednio po kąpieli.
 

Pojemność: 500 ml
 

SKŁADNIKI: AQUA*, GLYCERIN*, DICAPRYLYL CARBONATE*, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, POLYGLYCERYL-3 METHYLGLUCOSE DISTEARATE*, OCTYLDODECANOL*, HYDROXYETHYL UREA, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL*, ALLANTOIN, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT*,  ZEA MAYS STARCH*, XANTHAN GUM*, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/VP COPOLYMER, PARFUM, UREA, ETHANOLAMINE,  PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, TOCOPHEROL, CITRONELLOL, LIMONENE, HYDROXYCITRONELLAL.
* składniki pochodzenia naturalnego

 

CENA: ok. 22zł

 

DO KUPIENIA NA STRONIE PRODUCENTA ->http://sklep.elfa-pharm.pl<- JAK I W APTEKACH I DROGERIACH HEBE 


MOJA OPINIA:

 Elfa Pharm wzbogaciło swoją gamę kosmetyków o linię O'HERBAL, która charakteryzuje się naturalnymi składnikami i wysoką dawką aktywnych komponentów. Pojemniki o dużej objętości zmniejszają niekorzystny wpływ na środowisko i nadają się do recyclingu. Pierwsze co z pewnością Was zaskoczy jest pojemność tego balsamu - to jest aż 0,5 L!!! Przy takiej pojemności musowa jest pompka, którą balsam także posiada. Konsystencja balsamu jak zapewne zauważyłyście jest bardzo lekka, a to wszystko za sprawą dobroczynnego aloesu w składzie, który po prostu uwielbiam. W składzie znajdziemy także inne ciekawe składniki takie jak alantoinę czy olejek z nasion Macademia. Balsam wchłania się bardzo szybko, pozostawiając przyjemne uczucie nawilżenia oraz świeży zapach na naszym ciele. Idealnie sprawdzi się latem. O'Herbal jest wydajny, multifunkcyjny i łatwo dostępny w przystępnej cenie. Często zdarza mi się nim kremować dłonie, bo ma wygodną pompkę, którą wystarczy przycisnąć by otrzymać kosmetyk na dłoni. Zapewnia mi optymalne nawilżenie szybko i skutecznie. Podsumowując, polecam szczególnie ze względu na pojemność i korzystną cenę.


A Wy miałyście już okazję poznania nowej serii kosmetyków O'HERBAL?

28 komentarzy:

  1. Mam podobne odczucia odnośnie tego kosmetyku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale jeśli fajne, poszukam ich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, duża pojemność i fajna cena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena, pojemność i pompka to jego ogromne zalety. Jestem ciekawa jakby się sprawdził na mojej suchej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem z pewnością dałby sobie radę, zimą już niekoniecznie, bo potrzebujemy głębszego nawilżenia.

      Usuń
    2. W takim razie postaram się o nim pamiętać na wiosnę, a teraz zostanę przy sprawdzonych masłach.

      Usuń
  5. Balsamy z pompką to dla mnie numer jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam, szybko go przetestowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 tygodnie codziennej pielęgnacji wystarczyło by dojść do pewnych wniosków ;) Teraz czekam na Twój wpis.

      Usuń
  7. mam z tej marki szampon i odzywke, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię treściwe konsystencje więc chyba balsam nie dla mnie. Jednak dużo dobrego ostatnio się czyta o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów widzę oherbal, strasznie mnie kuszą ich szampony do włosów :) a tera będą jeszcze balsamy...

    OdpowiedzUsuń
  10. I znów widzę oherbal, strasznie mnie kuszą ich szampony do włosów :) a tera będą jeszcze balsamy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii kosmetyków ;) Chętnie wypróbuję, ale za ile to będzie lat :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio co chwilę wpadam na ten kosmetyk w różnych drogeriach, ale poczekam z zakupem na jakąś promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ich szampony najbardziej lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że się szybko wchłania. Ja nie lubię być taka oblepiona po nabalsamowaniu. Zdecydowanie wolę lotiony. Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. spodobałby mi sie, nie wyobrażam sobie wieczoru bez balsamowania ciała

    OdpowiedzUsuń
  16. wydaje się fajny, lubię kosmetyki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że się sprawdził aczkolwiek ja wolę drogeryjne balsamy, dostępne od ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej marki zupełnie, ale balsam ciekawy i ten słodki różowiutki kolor mnie kupuje:) Lubię takie konsystencje, choć tak naprawdę to wszelkiego rodzaju balsamy, musy, sorbety, masła i mleczka używam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.