Obserwatorzy

niedziela, 27 listopada 2016

Nicole Cosmetics w nowej odsłonie

Perfumy Nicole Cosmetics, które są inspirowane znanymi zapachami gościły na moim blogu już dwa razy - recenzje tutaj. Zauroczyły mnie tak bardzo, że zakupiłam ich kolejne zapachy. Dzisiaj pokażę Wam trzecią odsłonę NICOLLE PERFUME : nowy zapach w nowej buteleczce, zamówiony na nowej stronie z nową nazwą!

http://perfumy-nicolle.pl/

Nicolle 143

Zapach inspirowany perfumą JIMMY CHOO

Produkty Nicolle to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe.  

Perfumy Nicolle 143 jak i wszystkie inne perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. 

Składniki podstawowe: mandarynka, orchidea, paczula, gruszka, karmel, nuty zieleni

Pojemność: 3ml - 250ml


CENA: od 4.99zł



DO KUPIENIA TUTAJ ->http://perfumy-nicolle.pl<-



NOWE, ALE CZY LEPSZE?
Wcześniejsze wersje buteleczek perfum były raczej ubogie i myślę, że producent bardzo dobrze zrobił unowocześniając swój design. Nadając nową nazwę, tworząc nową stronę i wzbogacając wybór buteleczek jak i pojemności zamawianych zapachów, w mojej opinii wyjdą mu na dobre.
Pojemnik, który widzicie na powyższych zdjęciach mieści 9ml perfum, rozmiarem jest zbliżony do pojemnika na lakier do paznokci. Idealnie sprawdzi się w naszej torebce, jest bardzo kompaktowy i przyjemny dla oka. Cena owej pojemności to tylko 13.99zł - bardzo przystępna kwota jak na tak dobrej jakości zapach. 


 ZAPACH I JEGO TRWAŁOŚĆ
Trwałość perfum Nicolle jest bardzo dobra - na mojej skórze wyczuwalne są nawet 16h! Pamiętam zapach, który zamówiłam poprzednim razem (nr 027), był on inspirowany perfumą Angel Thierry Mugler i przez cały dzień w pracy, nie odstępował mnie na krok, co więcej koleżanki z pracy były 'święcie przekonane', że to oryginał.
Jeśli chodzi o sam zapach numeru 143, muszę przyznać, że jest fantastyczną 'kopią' Jimmy Choo. Trwałością także zaskakuje, a cenowo nie obciąża portfela. Jeśli lubicie często zmieniać zapachy, a Wasz budżet jest ograniczony, na prawdę warto odwiedzić sklep Nicolle Perfume! Wybór zapachów jest szeroki i to nie tylko w kwestii zapachów damskich, ale i męskich. Pamiętajmy także, że raz zakupiony pojemnik, można dopełniać wybranym zapachem w punkcie sprzedaży! To świetne rozwiązanie pod kątem ekonomicznym jak i ekologicznym.


Perfumy Nicolle mają zdecydowanie same plusy i dlatego będą mi towarzyszyły jeszcze przez długi czas! A Wy znalazłyście już swój ulubiony zapach Nicolle?

29 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że ich flakoniki tak się pozmieniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz wybrałam w ciemno zapach i musiałam oddać mamie, która lubi cięższe nuty, nie mam ulubionego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o takich perfumach...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam swego czasu jeden ich zapach i miło go wspominam :). O nowej odsłonie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie to nowe opakowanie. Miałam kilka zapachów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, patrz :) a ostatnio pytałam o ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się nowe opakowanie Ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buteleczki, lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh zazdroszczę delikatnie :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam kiedyś trzy numerki i wszystkie strasznie smierdzialy. Ani odrobinę nie przypominały zapachów, którymi się "inspirowały". Ale trwałość mają ogromną, to trzeba im przyznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Zaskoczyłaś mnie. Sama posiadam w tej chwili 3 zapachy Nicole i są łudząco podobne do oryginałów.

      Usuń
    2. Pewnie po prostu jedne są lepiej udane, drugie mniej. A ja miałam pecha trafić na te nietrafione.

      Usuń
  11. wyglądają jak lakiery do pazurków ;p fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają trochę jak lakiery do paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ! Ciekawe czy mój nosek by je polubił ;}

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna zmiana buteleczki ;) Miałam kilka zapaszków Nicole!

    OdpowiedzUsuń
  15. O nawet nie wiedziałam, że zmienili flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że takie produkty inspirowane droższymi są świetną alternatyw dla osób, które nie chcą/nie mogą wydawać kupę kasy a chcą cieszyć się na przykład fajnym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze to ta buteleczka podoba mi się mniej od poprzedniej ale zdecydowanie ładniejsze są te większe pojemności. Perfumy Nicole znam i pewnie nie raz po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że są trwałe, w przypadku tanich perfum często zapach jest wyczuwalny tylko przez kilka chwil.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.