Obserwatorzy

niedziela, 27 listopada 2016

Nicolle Perfume

Przybywam dzisiaj do Was z kompletnie nowymi perfumami zainspirowanymi znanymi zapachami.

http://perfumy-nicolle.pl/

Nicolle 143

Zapach inspirowany perfumą JIMMY CHOO

Produkty Nicolle to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe.  

Perfumy Nicolle 143 jak i wszystkie inne perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. 

Składniki podstawowe: mandarynka, orchidea, paczula, gruszka, karmel, nuty zieleni

Pojemność: 3ml - 250ml


CENA: od 4.99zł



DO KUPIENIA TUTAJ ->http://perfumy-nicolle.pl<-



INNE, ALE CZY LEPSZE?
Nicolle Perfume to firma, zainspirowana znanymi nam perfumami Nicole Cosmetics. Należy jednak rozróżnić obie firmy chociażby pod względem jakości, bo tu 'tkwi haczyk'. Pojemnik, który widzicie na powyższych zdjęciach mieści 9ml perfumy, rozmiarem jest zbliżony do pojemnika na lakier do paznokci. Idealnie sprawdzi się w naszej torebce, jest bardzo kompaktowy i przyjemny dla oka. Cena owej pojemności to tylko 13.99zł - bardzo przystępna kwota. 


 ZAPACH I JEGO TRWAŁOŚĆ
Trwałość perfum Nicolle jest dobra - na mojej skórze wyczuwalne są nawet 8h! Jeśli chodzi o sam zapach numeru 143, muszę przyznać, że jest ciekawą 'kopią' Jimmy Choo. Trwałością także zaskakuje, a cenowo nie obciąża portfela. Jeśli lubicie często zmieniać zapachy, a Wasz budżet jest ograniczony, warto odwiedzić sklep Nicolle Perfume! Wybór zapachów jest szeroki i to nie tylko w kwestii zapachów damskich, ale i męskich.


A Wy znalazłyście już swój ulubiony zapach Nicolle?

34 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że ich flakoniki tak się pozmieniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz wybrałam w ciemno zapach i musiałam oddać mamie, która lubi cięższe nuty, nie mam ulubionego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o takich perfumach...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam swego czasu jeden ich zapach i miło go wspominam :). O nowej odsłonie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie to nowe opakowanie. Miałam kilka zapachów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zupełnie inna firma: Nicolle Perfume, która inspiruje się znanymi nam Nicole Cosmetics.

      Usuń
  6. O, patrz :) a ostatnio pytałam o ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zupełnie inna firma: Nicolle Perfume, która inspiruje się znanymi nam Nicole Cosmetics.

      Usuń
  7. Podoba mi się nowe opakowanie Ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buteleczki, lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh zazdroszczę delikatnie :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam kiedyś trzy numerki i wszystkie strasznie smierdzialy. Ani odrobinę nie przypominały zapachów, którymi się "inspirowały". Ale trwałość mają ogromną, to trzeba im przyznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie po prostu jedne są lepiej udane, drugie mniej. A ja miałam pecha trafić na te nietrafione.

      Usuń
    2. To jest zupełnie inna firma: Nicolle Perfume, która inspiruje się znanymi nam Nicole Cosmetics.

      Usuń
  11. wyglądają trochę jak lakiery do paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ! Ciekawe czy mój nosek by je polubił ;}

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna zmiana buteleczki ;) Miałam kilka zapaszków Nicole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zupełnie inna firma: Nicolle Perfume, która inspiruje się znanymi nam Nicole Cosmetics.

      Usuń
  14. O nawet nie wiedziałam, że zmienili flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zupełnie inna firma: Nicolle Perfume, która inspiruje się znanymi nam Nicole Cosmetics.

      Usuń
  15. Myślę, że takie produkty inspirowane droższymi są świetną alternatyw dla osób, które nie chcą/nie mogą wydawać kupę kasy a chcą cieszyć się na przykład fajnym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to ta buteleczka podoba mi się mniej od poprzedniej ale zdecydowanie ładniejsze są te większe pojemności. Perfumy Nicole znam i pewnie nie raz po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że są trwałe, w przypadku tanich perfum często zapach jest wyczuwalny tylko przez kilka chwil.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.