Obserwatorzy

piątek, 4 listopada 2016

zdenkowani

Pożegnaliśmy już miesiąc październik 2016, a razem z nim w koszu wylądowało kilka opakowań kosmetyków, które towarzyszyły mi w ostatnim czasie. Zobaczmy więc co to było i czy trafi ponownie do mojego zakupowego koszyka ;) Zapraszam!



1. REXONA ALOE VERA
W każdym denku nie może zabraknąć mojego ulubionego antyperspirantu, czyli Rexony. Jest niedroga, łatwo dostępna i niezawodna!

Cena: 9.99zł

Czy kupię ponownie? Tak!



2. NIVEA MEN INVISIBLE
Za to mój mąż preferuje konkurencyjną Nivea, która sprawdza się u niego idealnie i dlatego chętnie do niej wraca. Ma także bardzo przyjemny zapach i przystępną cenę.

Cena: 8.99zł

Czy kupię ponownie? Tak.




3. ADIDAS ACTIVE, BODY, HAIR, FACE
Żel pod prysznic Adidas uwielbiany jest przez mojego męża za zapach, który utrzymuje się na jego ciele jeszcze przez kilka godzin po kąpieli. Co więcej, jest łatwo dostępny w przystępnej cenie ;)


Cena: ok.9zł

Czy kupię ponownie? Tak.



4. NIVEA, ŻEL POD PRYSZNIC
Klasyczny zapach, którego może używać cała rodzina sprawdza się w każdym domu. Bardzo lubię tego typu żele. Uniwersalny i łatwo dostępny.

Cena: 10.99zł

Czy kupię ponownie? Tak.




5. DERMEDIC LINUM EMOLIENT
Ostatnio miałam przyjemność go recenzować. Jest to żel pod prysznic/do kąpieli polecany osobom z problemami skórnymi, a także dzieciom od lat 3. Bardzo delikatny, o świetnym działaniu. Recenzję znajdziecie ->tutaj<-

Cena: ok. 28zł

Czy kupię ponownie? Tak.



6. DLA COSMETICS, PŁYN DO MYCIA TWARZY
Idealny dla cery z niedoskonałościami, choć słabo dostępny. Mimo wszystko wydajny i skuteczny. Recenzję znajdziecie ->tutaj<-

Cena: ok. 27zł

Czy kupię ponownie? Możliwe.




7. PALMER'S, BALSAM BRĄZUJĄCY
Jest to już moja druga buteleczka tego balsamu i przyznam się szczerze, że bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Jest niedrogi, wydajny i łatwo dostępny, ma także wygodną pompkę. Recenzję znajdziecie ->tutaj<-

Cena: 38zł

Czy kupię ponownie? Tak.



8. GREEN PHARMACY, PIANKA DO HIGIENY INTYMNEJ
Pianka do mycia okolic intymnych. Bardzo wydajna, z wygodną pompką i w bardzo okazyjnej cenie. Recenzję znajdziecie ->tutaj<-

Cena: ok. 7zł

Czy kupię ponownie? Tak.




9. MAYBELLINE AFFINITONE FLUID
Jest to lekki fluid, który idealnie sprawdza się latem i do którego zawsze wracam :) Recenzję (jeszcze z roku 2012) znajdziecie ->tutaj<-.

Cena: ok. 17zł

Czy kupię ponownie? Oczywiście.



10. L'OREAL TRUE MATCH FLUID

Ten fluid natomiast, fantastycznie sprawdza się u mnie zimą. Nie ściera się, jest trwały i można go kupić w bardzo dobrej cenie na Rossmanowej promocji (32zł). Polecam.

Cena: ok. 60zł

Czy kupię ponownie? Tak.




11. PASTA DO ZĘBÓW BEVERLY HILLS FORMULA
Kupując ją w Rosmanie, miałam nadzieję, na delikatny efekt wybielenia. Niestety nie otrzymałam go :( Za to mój mąż bardzo polubił tą pastę za jej bardzo dobre pienienie się i konsystencję oczyszczajacą.

Cena: 17zł

Czy kupię ponownie? Raczej nie...



12. PASTA DO ZĘBÓW COLGATE MAX WHITE
Kolejna pasta, która obiecuje efekt wybielenia i na tym się to kończy. Nie ma co liczyć na piękne zęby jak u Shakiry ;) Jednak plusem Colgate jest przystępna cena i łatwa dostępność.

Cena: 8zl

Czy kupię ponownie? Tak.




13. EDEL WEISS MASKA DO TWARZY W PŁACIE
Nawilżająca, wygładzająca i odświeżająca maska w płacie. Za jedną kurację musimy zapłacić 8zł, więc do wydajnych albo przystępnych nie należy.

Cena: ok.8zł

Czy kupię ponownie? Nie.



14. AA NAWILŻAJĄCA MASECZKA Z MIKROPEPTYDAMI
Dostępna w Biedronce, niedroga i wystarcza na 3 kuracje. Jeśli chodzi o działanie, to bardzo przyjemnie nawilża i wygładza skórę.

Cena: ok.3zł

Czy kupię ponownie? Tak.



15. DERMEDIC SERUM KORYGUJĄCE ZMARSZCZKI
Bardzo wydajne, łatwo dostępne i świetnie działające na pierwsze oznaki starzenia się skóry. Byłam nim zachwycona. Recenzję znajdziecie ->tutaj<-

Cena: 45zł

Czy kupię ponownie? Tak.




Takim sposobem dobrnęliśmy do końca mojego denka. A Wy miałyście któryś kosmetyk z przedstawionych powyżej? Jakie są Wasze opinie/wrażenia?

27 komentarzy:

  1. ładne denko, dawno nie miałam nic z Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn do mycia mnie kusi i podkład loreala :) Ja miałam podkład z maybelline, kiedyś mi nie pasował, może zrobię do niego drugie podejście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam podkład maybelline;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle pustaków a niczego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie kusi ten balsam z Palmers ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo polubiłam tę piankę z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezle. antyperspiranty Rexony także bardzo lubię, pianki z GP też dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam Rexone i pastę Colgate i obydwa nieskuteczne u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie wszystkie te rzeczy są godne zdenkowania a także polecenia kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze, ze tym razem duzo pozytywnych opinii :) Niestety zadnego produktu nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście coraz rzadziej trafiają mi się buble :)

      Usuń
  11. Gratuluję denka, kilka z tych produktów są mi znanych.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś miałam ten balsam PALMER'S, nie pomaga niestety na istniejące rozstępy ale na pewno zapobiega powstawaniu kolejnym, nie byłam jeszcze w ciąży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko balsam na zdjęciu to wersja samoopalająca, nie na rozstępy :)

      Usuń
  13. Sporo tego się uzbierało ;) Miałam antyperspirant z Rexony w kulce i byłam rozczarowana. Może powinnam spróbować tego w aerozolu ;) Podkład True Match mam, używam i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem spore denko :D Ostatnio zaopatrzyłam się w Rexonę i również polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję denka, ja nie potrafię zbierać pustych opakowań :]]]

    OdpowiedzUsuń
  16. nienawidzę podkładu affinitone.. mało jest kosmetyków, które uważam za totalne buble, ale temu nie mogę dać żadnego plusa za wyjątkiem jasnego koloru..

    OdpowiedzUsuń
  17. Rexona jest już ze mną od lat:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam podkład z L'Oreal, był całkiem ok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój ulubiony Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.