Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2016

sowa prosto z drzewa

Wielkimi krokami zbliża się wyjątkowy czas w roku. Okres przepełniony uśmiechami, pysznymi potrawami i prezentami. Tak... mowa o Świętach Bożego Narodzenia, ale zanim one nadejdą możemy poczuć ich mały przedsmak na Mikołajki. Szczególnie wtedy warto pomyśleć o najmłodszych... W naszym domu prawie wszystkie myśli skierowane są na najmłodszego domownika, który gości w moim brzuszku i dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać jego pierwszą sówkę przytulaszczkę, która zamieszka w jego łóżeczku...


 Z myślą o maluszkach, pewna Pani czarodziejka stworzyła swój sklep o nazwie Sówka i spółka, w którym znajdziemy wszelkiego rodzaju ręcznie robione cuda niewidy... takie jak: maskotki, kocyki, poduszki, ochraniacze do łóżeczka, ozdoby nad łóżeczko (księżyce, gwiazdki), torebki, bransoletki ozdobne, poszewki na poduszki, obrusy, zasłony, etui oraz kosmetyczki, a nawet dziecięce czapeczki i kominy!




Pierwsze co rzuciło mi się w oczy jeśli chodzi o SOWĘ PRZYTULANKĘ od firmy Sówka i Spółka, to istotny fakt posiadanej metki oraz ekologicznej torebki prezentowej. Moje ostatnie zakupy z serii hand made troszkę mnie rozczarowały - jak pamiętacie, zakupiłam żyrafkę grzechotkę bez metki i do tego przybrudzoną, post ->tutaj<- Na szczęście tym razem nic takiego nie miało miejsca. Widać, że kobieta, która uszyła SÓWKĘ zadbała  o jej właściwe przechowywanie jak i zapakowanie, a dzięki załączonej torebce SOWA staje się fantastycznym prezentem.

 Materiały z jakich uszyta została nasza przytulankabardzo dobrej jakości. Charakteryzują się miękkością i delikatnością. Są bardzo starannie połączone ze sobą skrupulatnym ściegiem. Nie ma mowy o wystających niteczkach itp! SOWA ma symetryczny kształt i optymalną miękkość, a połączenie kolorów i motywów na bawełnie jest precyzyjnie dopracowane. Jako wielbicielka produktów typu hand made, mam sprecyzowane wymagania co do ich jakości i cenię sobie przede wszystkim ich szycie oraz materiały. Sówka i spółka spełniła moje oczekiwania w 100%, dlatego zachęcam Was do składania zamówień, które z pewnością zostaną dopasowane do waszych potrzeb i oczekiwań.


https://www.facebook.com/sowkahandmade/?fref=ts

38 komentarzy:

  1. Ale fajna :) Ostatnio jest jakiś hit na te sowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ostatnio ten motyw jest bardzo powszechny wśród asortymentu dziecięcego :)

      Usuń
    2. Dokładnie, ale sprawdzi się również dla dorosłych. Kubki z motywem sowy są super :)

      Usuń
  2. Zauroczyła mnie ta sowa, nie mam dzieci, ale chętnie bym ją przygarnęła dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna !

    Zapraszam w wolniej chwili na nowego posta - AUTOPORTRET 2016

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaa, sowa! <3 Kocham sowy - mam mnóstwo gadżetów z tym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka pomysłowa sówka! :D Jest świetna! :)

    Na mnie kiedyś tak mówili, bo podobno mam duże oczyska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocz, idealna dla mojego chrześniaka na mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza, sama bym taką chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza sówka :) Idealna na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście nie mogę doczekać się świąt! Super sowa ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała sówka! :))) Moja Księżniczka uwielbia takie maskotki :]

    OdpowiedzUsuń
  11. taka sowę to i ja bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNY blog!!! <3

    Zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/
    dopiero zaczynam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre fotki tej sowy na drzewie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze sa te sówki. Ostatnio w pracy w żłobku zauważyłam że co trzeci, czwarty dzieciaczek ma z sobą coś z motywem sowy. A to plecak, to poduszkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.