Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2012

ACTIVBON BONIMED ZIOŁA OJCA GRZEGORZA SROKI


Activbon - niskie ciśnienie, senność

Preparat ziołowy polecany jako uzupełnienie codziennej diety szczególnie w okresie wzmożonej aktywności umysłowej, a także dla kierowców, osób uprawiających sport lub pracujących w nocy. Łagodzi objawy meteopatii oraz senności wynikłej ze spadku ciśnienia tętniczego krwi. Ułatwia koncentrację oraz szybkość uczenia się.

Skład 1 kapsułki: Ekstrakt z Guarany 450mg, ekstrakt z korzenia Żeń-szenia 50mg.

Opakowanie: 20 kapsułek.

Przeciwwskazania: Uczulenie na składniki preparatu, aktywna choroba wrzodowa. Nie zaleca się stosowania preparatu u małych dzieci. Nie stosować w okresie ciąży i laktacji.

Dawkowanie: Spożywać 1-2 kapsułki doraźnie.

Ostrzeżenia: Ze względu na zawartość kofeiny preparat może powodować niewielkie przejściowe podwyższenie ciśnienia tętniczego krwi oraz przyspieszenie rytmu pracy serca, dlatego też stosowanie preparatu u osób z nadciśnieniem tętniczym, chorobą wieńcową i zaburzeniami rytmu pracy serca należy skonsultować z lekarzem.


Zostałam wylosowana przez Bonimed do przetestowania tego preparatu i przyznam się szczerze, że miałam mieszane uczucia co do tego, co obiecuje producent. Moje zaskoczenie było wielkie. Ostatnie, mgliste i deszczowe dni nie napawały mnie ani optymizmem ani chęcią robienia czegokolwiek, a co gorsza czułam się śpiąca. Postanowiłam więc wypróbować ACTIVBON. Śmiechem, żartem, ale po ok. 1 godzinie, na prawdę poczułam przypływ energii. Aby sprawdzić czy to siła sugestii, czy też nie, zrobiłam 2 dni przerwy, po czym znowu sięgnęłam po Activbon (podczas uczenia się) i autentycznie poczułam przypływ koncentracji.
Jestem mile zaskoczona tym preparatem. Idealnie sprawdza się przy wysiłku umysłowym, a także niweluje senność :)


PLUSY:
+ MAŁE I ŁATWE DO POŁKNIĘCIA KAPSUŁKI
+ SKŁAD (guarana i żeń-szeń)
+ DOSTĘPNOŚĆ (apteki, sklepy zielarskie oraz sklep internetowy)
+ CENA (15ZŁ)
+ DZIAŁANIE (producent nie nabija nas w butelkę)

MINUSY:
- ILOŚĆ (w opakowaniu jest tylko 20 kapsułek) 


CZY KUPIĘ?  OCZYWIŚCIE!


Was także zapraszam do sklepu BONIMED --->  http://www.bonimed.pl

20 komentarzy:

  1. przyda się na czas sesji:D
    I przed obrona pracy, ale chwilowo nie mam na razie co bronić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No to super produkt, jak daje energię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny preparat, który może zagościć u mnie w domu - potrzebny byłby mi taki preparat wzmacniający koncentrację;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja to nie wiem co brac. Z jednej strony lekarz mi na sen i uspokojenie zapisal leki a z drugiej przydaloby mi sie takie pobudzenie. Wiec by wyjsc na rowno nie biore nic:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o tym nie slyszalam, moze sie kiedys skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobry produkt, najwazniejsze że to co pisze producent to prawda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnioskuję, że też go masz w takim razie czekam na recenzję :)

      Usuń
  7. Ciekawy produkt... przydalby mi się w weekendy, bo mam co tydzień zjazdy na uczelni po 12 godzin dziennie:)
    P.S obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby mi się nieco takiego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry produkt, choć cenowo stanowi konkurencję na rynku. Korzystałam z nieziołowych specyfików, ale efekt był na krótko. Mimo wszystko sport też potrafi pobudzić niczym kawa o 6 rano . ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz widzę ten produkt, ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe produkty i recenzja tez:)))))))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze się czułaś po tych kapsułkach? Ja swoje musiałam odstawić. Nie spełniały swojej roli.
    Zapraszam do mnie :)
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie wszystko w porządku było. Może masz problemy z nadciśnieniem albo uczulenie na jakiś składnik?

      Usuń
  13. Chodzę teraz senna całe dnie, przydałby się taki specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post;) podoba mi się;) J.

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę sobie chyba takie tablety kupić :D.
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z bonimedu miałam kilka produktów do testowania, jak dla mnie każdy rewelacja !

    zapraszam serdecznie na konkurs do mnie; http://testujto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.