Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

NARS SEMI MATTE LIPSTICK HEAT WAVE

NARS POMADKA W KOLORZE HEAT WAVE

Pomadka o właściwościach odżywczych z witaminą E. "Maślana" konsystencja sprawia, że szminka świetnie się rozprowadza, nie tworzy grudek i zawsze wygląda świeżo na ustach. Dodatkowo posiada właściwości nawilżające. Dostępna w odcieniach satynowych, iskrzących i matowych. Niedostępna w regularnej sprzedaży w Polsce.





Idealna propozycja na Sylwestra! Nie wiem jak u Was, ale na moich ustach w najbliższego Sylwestra będzie gościć czerwień NARS :D
Pomadka jest o tyle wyjątkowa, gdyż jest "w połowie matowa", zapraszam Was do obejrzenia propozycji pomadek NARS:
------->  WWW.NARSCOSMETICS.EU   <--------


PLUSY:
+ PIĘKNY, NAPIGMENTOWANY KOLOR
+ NAWILŻENIE I ODŻYWIENIE
+ TRWAŁOŚĆ (nawet do 3 h na ustach)
+ NIE PODKREŚLA SKÓREK
+ WYDAJNOŚĆ
+ KONSYSTENCJA UŁATWIAJĄCA APLIKACJĘ
+ ŚWIETNA GAMA KOLORÓW (korale, matowe, błyszczące, w połowie matowe...)
+ SKŁAD (antyoksydanty)

MINUSY:
- NIE DOSTĘPNA W POLSKICH SKLEPACH (można czasami kupić na Allegro lub w drogeriach internetowych)
- ZAPACH (apteczny)
- CENA



CENA: OK. 100ZŁ (25 EURO)

MOJA OPINIA: 9/10


33 komentarze:

  1. kolorem iście krwisty.. całuśnie to wygląda ...

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek piękny :)! trochę jednak za droga :P

    OdpowiedzUsuń
  3. sexy kolorek :D
    tylko cena trochę mniej sexy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę za ostry kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest zachęcający i to bardzo . Szkoda tylko ,że w Polsce jest prawie niedostępna i do tego ta przerażająca cena . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kolor! ale 100 bym nie dała za szminkę:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmiczna cena, ale efekt cudowny, uwielbiam czerwone usta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj tam, są droższe pomadki i też je kobiety kupują :)
    Pokażesz na ustach?? kolor wydaje się być obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ intensywna !
    Ta cena skutecznie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ustach wygląda niesamowicie :) Szkoda, że cena jest taka wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie... zachodnia pomadka z zachodnią ceną :P

      Usuń
  11. Wow na mnie ona zrobila wrazenie :D Szkoda, ze jest nie dostepna, a moze i lepiej? Taka cena.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie czerwone pomadki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocny kolor i mocna cena...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor sexi, bardzo odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Usta mówią same za siebie... ; p

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna czerwień:) ale dla mnie zbyt odważna?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Noooo trochę kosztuje ;/. Ale ta obłędna czerwień! :D.
    Ma oski kolor :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  18. ma cudowny kolor, jednak szkoda, że cena zniecheca :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie na rozdanie, są do zgarnięcia 4 nagrody łącznej wartości 300 pln.

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek bardzo intensywny, ogólnie źle się czuje w takich, wole delikatne odcienie nie rzucające się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo dobre uwagi :)
    Dziękuje za odwiedziny :) Pozdrawiam
    obserwuje : )

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam czerwone pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniała czerwień, pasowałaby do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, uwielbiam czerwone usta, dziwi mnie, że większość dziewczyn w Polsce boi się wyjść z czerwonymi ustami. To przecież taki piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdy pierwszy raz pomalowałam usta na czerwono w jakiejś drogerii, to czułam się strasznie dziwnie. Myślałam, że ludzi się na mnie patrzą jak na idiotkę z czerwonymi wargami.
    Trochę czasu minęło od tamtego razu i aktualnie nie mam problemu z wyjściem w świat z czerwonymi ustami. Na zakończenie roku poszalałam nawet i poszłam z fioletowymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czerwoną pomadkę, jednak wydaje mi się, że nie mam odpowiednich ust do wyrazistych kolorów, zazwyczaj maluję je jedynie jasnym błyszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.